orjinal izmirli erkeklerin konuşma şekli çok net anlaşılır. kadınlar için birşey diyemem. izmirli hemşehrilerim genelde "yapçam, etçem, yapıyom, ediyom" şeklinde konuşurlar.
bazı kilit kelimeler ve deyimleri kullanırlar. "cankuş, bilader" vs.
ayrıca biraz çenesi düşük ve özgüveni fazlaca yüksek insanlar olurlar.
04.09.2022 · 35. sıra
real fener
03.09.2022 14:26 ~ 14:27