nasıl bir ülke lan burası?
3 kuruş paranı tl'de bırakırsın, tek adam konuşur, dolar yükselir, tl'de kaldığın için zarar edersin;
sonra gidersin paranı dolara çevirirsin, tek adam yine konuşur, bu kez dolar düşer, yine zarar edersin.
vatandaşına bu kadar kazık atan bir hükümet var mıdır dünyada merak ediyorum.
bir de utanmadan bu durumu övenler var.
22.12.2021 · 6. sıra
real fener
21.12.2021 00:12