üst satırlarda bir yerde, bir arkadaş, "bayern'in kale arkasında bayrak sallayanların kolları yorulmuyor mu?" diye sormuş.
bu da bir sorunsal tabi ki... ama benim aklıma takılan bir sorunsal daha var.
o eşşek gibi bayraklar yüzünden sahayı bile göremeyen seyirciler, sorun çıkarmıyor mudur?
düşünsenize; önünde tam gol pozisyonu var. eleman, bayrağa veriyor coşkuyu... yemin ediyorum o bayrak bir yerlere girer.
07.12.2017 · 30. sıra
real fener
06.12.2017 00:27 ~ 00:31