Sık geçen başlıklar

5 aralık 2017 bayern münih psg maçı 1

ekşi'de gör
üst satırlarda bir yerde, bir arkadaş, "bayern'in kale arkasında bayrak sallayanların kolları yorulmuyor mu?" diye sormuş.
bu da bir sorunsal tabi ki... ama benim aklıma takılan bir sorunsal daha var.
o eşşek gibi bayraklar yüzünden sahayı bile göremeyen seyirciler, sorun çıkarmıyor mudur?
düşünsenize; önünde tam gol pozisyonu var. eleman, bayrağa veriyor coşkuyu... yemin ediyorum o bayrak bir yerlere girer.