benim anlayamadığım, bunca yıldır ankara'daki belediye meclisinin neye benzediğini bile bilmiyorduk.
şimdi neredeyse her gün oradan bir manzarayla karşı karşıya geliyoruz.
25 yıldır neredeydiniz ey demokrasi aşığı insanlar? i. melih gökçek'in neden hiçbir kararına, böyle aslanlar gibi karşı çıkmıyordunuz?
demek ki, neymiş? demokrasi ve katılımcılık bir gün herkese lazımmış. yaşayarak görmeniz dileğiyle.
20.04.2019 · 7. sıra
real fener
19.04.2019 00:02