ulan adam tüm türkiye’nin önünde sağlık ekibindeki emekçi kardeşimize vurdu.
o sedyeci kardeşimizin gururu ne olacak? ailesi izliyor, belki çocuğu izliyor. işini yapıyor diye neden tartaklanıyor? bu sorulara cevap vermeyip bu iğrenç hareketi hala savunuyorsunuz.
şu iğrenç taraftarlığınız gözlerinizi kör etmiş ancak kalbinizi kör etmesin be güzel sözlükçüler.
edit: mesajla hala gökhan'ı savunmaya çalışanlar var. bak güzel kardeşim bu işin rengi olmaz. eski entrylerime bakabilirsiniz,
galatasaraylıyım. bu hareketi en sevdiğim oyuncumuz
fernando muslera'da yapsa savunmam, savunamam. bu insanlar milyonlar kazanırken, işinde olan bir sağlık çalışanına vurmasını benim yüreğim kaldırmaz. önce insanlık, sonra taraftarlık.