Sık geçen başlıklar

baban çalışsaydı adam olsaydı 2

ekşi'de gör
son günlerde dikkat ediyorum da, videolardaki çomarlar, git gide agresifleşmeye başladılar. kamerayı, röportajı gördükleri yerde pislik yapmaya geliyorlar, millete çirkeflik yapıyorlar. bunlar nasıl insan yahu? sorunlarını dile getiren vatandaşlara bile düşman oluveriyorlar. sanki kendileri vatandaş değilmiş gibi...
yine muhtemelen bir orospu çocuğu gurbetçi lafı. 16-17 yaşındaki çocuklarla röportaj yapılırken araya dalıp döviz dolu cüzdanını göstererek "bende para bol sen çalışmadıysan bana ne" diyen soysuz it, "benim okumam gerekiyor çalışmam değil" diyen genç bir çocuğa "baban çalışsaydı adam olsaydı" diye karşılık veriyor. o herifin o laf sonrası oracıkta çıktığı deliğe geri sokulması lazım gelirdi aslında fakat maalesef ki çok efendi çocuklara denk gelmiş.
https://twitter.com/…sag/status/1451836039585308675