Sık geçen başlıklar

kimse bana tavuk diyemez 21

ekşi profili
orijinaline hayran olduğum ama remake'ini beğenmediğim film.

1) ilk filmdeki muhteşem karanlık atmosferi hiç yakalayamamışlar. o karanlığa düşmeden aydınlığa çıkılır mı hiç?

2) barış pirhasan'ı hiç anlamamışlar.

3) oyuncular rollerine hiç yakışmamış ve yetenek olarak çok geride kalmış;

müjde ar'ın yerine neslihan atagül,
macit koper'in yerine necip memili
yılmaz zafer'in yerine serkan çayoğlu

ne diyeyim…
2021’e girdiğimiz şu dakikalarda memleket adına umudumu iyice kaybetmeme vesile olan futbolcu.

• arap olduğu için aptal diyenler,
• çok kazanıyor o yüzden üzülmüyorum diyenler,
• rakip takım sporcusu diye iyi olmuş diyenler,
• bonservis ve sözleşme hesabı yapanlar,
• basit nedenli kaza olduğu için müstahak diyenler...

siz bu ülkenin sorunlu bugünü ve karanlık geleceğisiniz.
sizlere baktıkça, yazdıklarınızı okudukça, söylemlerinizi duydukça hissettirdiğiniz koca bir hiçlik, zavallılık, aptallık, cahillik ve boşluk. bu kadar.
yargılanan fetöcünün tişörtünde ne yazıyordu?
hero (kahraman).

rocky balboa nedir?
hero (kahraman).

kaç rocky filmi var?
7

fethullah gülen'in kaç kitabı var?
7

rock serisinin simge şarkısı nedir?
eye of the tiger (kaplanın gözü).

kaplan ne yer?
kuzu (burhan kuzu).

rocky 4'te rocky'nin rakibi nereli?
rusya.

türkiye'nin hangi ülkeden füze alması abd'yi rahatsız ediyor?
rusya.

rocky maç öncesi kimden günah çıkarmasını ister?
papaz.

türkiye ve abd arasını kimin tutuklanması gerdi?
abd'li papaz.

derbide ne yoktu?
"gülen" yoktu.

taşlar şimdi bir bir yerine oturuyor mu?..
buyrun efendim;
https://twitter.com/…kcek/status/842127365304115207

kendisine göre cumhurbaşkanı baş danışmanı "ib. kalın" bir cia raportörüymüş.

ve link'ini paylaştığı haberi okursanız yaşadığınız şok daha da artacak...

edit: şu an hala kendi twitter adresinde duruyor, tweet'ini paylaşmayı mı beceremedim bilemiyorum.

ekran görüntüsü: http://i.hizliresim.com/ldj9yp.png

haber link'i: http://www.turkishnews.com/…ni-cia-raportoru-cikti/

edit 2: sorun bende değil melih başkan'daymış. silmiş!

edit 3: kendisinden açıklama geldi, onu da ekleyelim;

"twit alemi..
fetocu alçakların ibrahim kalın kardeşimle ilgili daha önce yaptıkları haberi tekrar gündeme getirmek istediklerini gördüm..

ibrahim'e bu linki direkt mesaj atmaya çalışırken sehven yanlış tuşa basmışım mesaj genele düştü...

kimse bundan bir ekmek çıkartmaya kalkmasın...
ibrahim kalın kardeşimle de konuştum.

fetocuların ilk defa taraf gazetesinde dile getirdikleri bu yalan ve alçak haberin hiçbir kıymeti yoktur.
...

fetocular attığınız bu iftiraların içinde kendiniz boğulacaksınız..."

melih başkan yanlış tuşa basmış, dağılabiliriz.
mehmet topal'ın beni şaşırttığı maç.

hem rakibin bileğine bas,
hem darbeyi kendin almış gibi yerlerde yuvarlan,
hem rakip ceza sahası çevresinde serbest vuruş kazan,
hem rakibine sarı kart göstert,
hem de ikinci sarıyı görmekten yırt!

adam bir pozisyonda çirkeflikte kombo yaptı amk!
bu akşam 20:00'den itibaren olacakları özetleyeyim;

- açılış... "wouuv... yeaaa" diye bağıran izleyiciler.

- "geçen sene şöyle iyi geçti, böyle rekorlar kırdık, paranın amına koduk"...

- iphone 7'nin neye benzediğini gösteren kısa tanıtım videosu (görmeyen kalmış gibi!)

- yeni özelliklerinin tek tek anlatılması... demolar falan... araya sık sık "perfect! fabolous! magnificent! tremendous!" gibi kelimelerin serpiştirilmesi. daha ince, daha hızlı, daha daha...

- milletin telefonu kullandığını gösteren starbucks'ta macbook air'iyle çalışan tip özendiriciliğinde bir video... içte beliren "vay amk. millet kullanmaya başlamış bile, biz daha 3310'a talim" hissi.

- one more thing... çığlıklar, çığlıklar...

- jonathan ive reis'in klasik "bugüne kadar yaptığımız en iyi iphone" konuşması. sanki geçen seneki iphone'dan daha kötü olabilirmiş gibi

- şu gb modeli şu kadar usd konuşması

- "şu tarihte şurdan alabileceksiniz ama lütfen kuyrukta kavga etmeyin, hamile ve yaşlılara öncelik verelim, parayı bozuk olarak uzatmayın" nutuğu.

- istiklal marşı ve kapanış.

ilk ay kimse bulamaz. stoklar kısıtlı tutulur ki anne çocuğunu tanımasın, her şey çirkinleşsin, stokta görülür görülmez alma hissi çılgın atsın.

ardından ilk alanlar telefonunu pamuklara sarması. tuğla kılıflar kullanması. ortamlarda masaya koyunca gurur duyması. "ayy bu 7 miii?"ci teknoloji gurularının eline alıp incelemesi.

bir kaç ay böyle... sonra hevesin geçmesi... 1 yıl sonra da "s"in çıkması ve dön başa!..
yılda; 52.117.551 tl,
ayda; 4.343.129 tl,
haftada; 1.000.000 tl
günde; 143.180 tl
saatte; 5.965 tl

kazanıyor ama atalay kardeşi bir uçak yolculuğu parası isteyince ouvvvv!!!
bir galatasaraylı olarak kendisine sevgim o kadar derin ki, değil gülen cemaati, yarın bir gün çıkıp ışid'e katıldım dese yine nefret edemem. gönlüm razı olmaz.

ayrıca; 112 kez ay yıldızlı formayı giymiş, 51 gol atmış (kendisine en yakın ismin 2 katından fazla) ve ülke sporuna bu kadar katkı yapmış birine "terörist" demek ayıp değil mi?

hakan şükür mü meclis'i vurdu, o mu sivilleri şehit etti? o da her açıklamasında senin benim gibi üzüldüğünü söylüyor olan bitene. "yapanın ve yaptıranın allah belasını versin" diyor, ne yapsın başka?

kendisinin vatanı için iyi duygular beslediğine adım kadar eminim. insaflı ve vicdanlı olun lütfen.

tasvip etmesem de bu adam 90'lı yıllarda da aynı çizgideydi. o zamanlar kendisine alkış tutanlar, sonra millet vekili yapıp statlara adını verenler kendi çizgilerini değiştirince ona terörist diyorlar. olmuyor.