orijinaline hayran olduğum ama remake'ini beğenmediğim film.
1) ilk filmdeki muhteşem karanlık atmosferi hiç yakalayamamışlar. o karanlığa düşmeden aydınlığa çıkılır mı hiç?
2) barış pirhasan'ı hiç anlamamışlar.
3) oyuncular rollerine hiç yakışmamış ve yetenek olarak çok geride kalmış;
müjde ar'ın yerine neslihan atagül,
macit koper'in yerine necip memili
yılmaz zafer'in yerine serkan çayoğlu
ne diyeyim…
09.04.2023 · 49. sıra
kimse bana tavuk diyemez
08.04.2023 01:29