Sık geçen başlıklar

aaahh belinda 1

ekşi'de gör
orijinaline hayran olduğum ama remake'ini beğenmediğim film.

1) ilk filmdeki muhteşem karanlık atmosferi hiç yakalayamamışlar. o karanlığa düşmeden aydınlığa çıkılır mı hiç?

2) barış pirhasan'ı hiç anlamamışlar.

3) oyuncular rollerine hiç yakışmamış ve yetenek olarak çok geride kalmış;

müjde ar'ın yerine neslihan atagül,
macit koper'in yerine necip memili
yılmaz zafer'in yerine serkan çayoğlu

ne diyeyim…