Sık geçen başlıklar

omar elabdellaoui 3

ekşi'de gör
saha dışı bir etkenden dolayı sakatlanıp, 6+ ay sahalardan uzak kalacağı için galatasaray tarafından sözleşmesi feshedilmemiş, fatih terim'in romantikliği sayesinde hem tedavi masrafları karşılanmış hem de maaşı takır takır ödenmiş futbolcu.

bugün itibariyle omar, kazadan 2 yıl sonra feshedilen sözleşmesi nedeniyle galatasaray'a açtığı davayı kazanmış ve galatasaray kendisine 2,8 milyon € tazminat ödemek zorunda kalacaktır. fatih hocam kusura bakma ama bu tamamen sana yazar.

mauro icardi getirdiği şampiyonluk sonrası seks partisinde penisini kırsa benzer tazminatı ödesem inan koymaz ama galatasaray'a hiçbir şey katmamış bir futbolcu yılbaşı partisinde havai fişeği elinde patlattı diye sahip çıkıp koruduk. bir de üstüne tazminat ödüyoruz. te allahım…
kendi kendinin iki gözünü evinde havai fişek yakmak isterken kör ettiği halde, galatasaray ve liv hospital doktorları sayesinde, önce yanmış göz kapakları estetik operasyon ile yeniden yapıldı. gözündeki materyaller temizlendi. hassas ve uzun bir tedavi süreci başlatıldı. ilk tedavi ile önce nispeten daha iyi olan sol gözünün görmesi sağlandı. daha sonra ablasından uyumlu kök hücre nakli yapıldı. kornea nakli de yapıldı. bu sayede tamamen kör olan sağ gözü de görmeye başladı. bugünlerde de fesihe istinaden bu seneki alacağını istemiş.

keşke, senin kadar profesyonel (!) davranabilecek vicdanımız olmasaydı omar. haklı fesih ile sözleşme fesih etmek yerine, yılbaşı gecesi ailelerini bırakan terim, albayrak ve nice kulüp çalışanı yanında durmayı, iyileşene kadar kulüpte kalmanı, maaşını almayı, forma vermeyi tercih ettik. sanırım hata etmişiz.
2021’e girdiğimiz şu dakikalarda memleket adına umudumu iyice kaybetmeme vesile olan futbolcu.

• arap olduğu için aptal diyenler,
• çok kazanıyor o yüzden üzülmüyorum diyenler,
• rakip takım sporcusu diye iyi olmuş diyenler,
• bonservis ve sözleşme hesabı yapanlar,
• basit nedenli kaza olduğu için müstahak diyenler...

siz bu ülkenin sorunlu bugünü ve karanlık geleceğisiniz.
sizlere baktıkça, yazdıklarınızı okudukça, söylemlerinizi duydukça hissettirdiğiniz koca bir hiçlik, zavallılık, aptallık, cahillik ve boşluk. bu kadar.