firefox'u beğenmeyip, insanların bir tarayıcıdan daha ne beklediklerini sorgulatan bir başlıktır. yani bir insan, tarayıcıda ne yapabilir de memnun kalmaz merak ettim. firefox'u sanırım 10 senedir kesintisiz kullanıyorum, beraberinde diğer popüler tüm taratıcılar da yüklü. onların yaptığı ama firefox'un yapamadığı bir şeye denk gelmedim.
Sık geçen başlıklar
daha sakin olamazdim 32
ekşi profilinormal ülkelerde yerel yönetimle hükumet birlikte çalışırlar.
fakat ülkemizde rte ile birlikte uzun yıllardır ciddi bir ayrıştırma ve hatta nefretleştirme yaşanıyor. bu yüzden, bugün atılan birlik adımları garip algılanıyor.
altından pislik çıkmaz ise olması gerekendir aslında fakay işin içinde akp, yani rte olunca kuşkular maksimuma çıkıyor.
fakat ülkemizde rte ile birlikte uzun yıllardır ciddi bir ayrıştırma ve hatta nefretleştirme yaşanıyor. bu yüzden, bugün atılan birlik adımları garip algılanıyor.
altından pislik çıkmaz ise olması gerekendir aslında fakay işin içinde akp, yani rte olunca kuşkular maksimuma çıkıyor.
şans oyunları hangi holdinge bağlıydı???
trafiğin, bir şehre yığılmış aşırı nüfustan kaynaklandığını idrak edemeyenlerin desteklediği başlık...
bahis sitelerinin suçu değil, tüm kişisel bilgilerimizi satanların suçudur.
keza, e-devlet bilgilerimizin de dünyaya açılması, kişisel verilerin korunması derslerinde ibretlik olarak kullanılmaktadır.
keza, e-devlet bilgilerimizin de dünyaya açılması, kişisel verilerin korunması derslerinde ibretlik olarak kullanılmaktadır.
yeni ayran ölçü birimi: (bkz: küçücük ayran) veya (bkz: ayran shot)
dükkanı tarayanlar, aynı zamanda dörtlülerini yakıp, arkada oluşacak trafik için de kibarlıklarını göstermişlerdir ve az sonra gideceğiz mesajını vermişlerdir.
her şeye maksimum %25 zam sınırı getirilirse samimi bulurum, halkı düşündüklerini kabul ederim.
ama hiç bir şeye sınır getirmeyip, bir tek kira ile kıyaslanırsa burada art niyet aradım; kiracılarla, ev sahipleri birbirini yesin diye çıkarılmış bir kanun olarak addederim.
ama hiç bir şeye sınır getirmeyip, bir tek kira ile kıyaslanırsa burada art niyet aradım; kiracılarla, ev sahipleri birbirini yesin diye çıkarılmış bir kanun olarak addederim.
ombre bildiğim kadarıyla akp seçim şarkısıydı(!)
(bkz: bios)
kullandığı aracın durma ve yeniden hareket etme özelliğinden habersiz kadınlardır genellikle. durup yol vermez; yayaya da, araca da yol vermezler. yalnızca o anda kendisi ve aracı vardır, diğer herkes teferruattır.
(bkz: yerli ve milli)
o kadar boş bir laf ki, anlatması bile zahmetli...
yerli ve milli bir olguya asla karşı değilim ama bugün bu söz, yalnızca fakir avutmak için kullanılıyor.
ülke sefalet içinde!
"yerli ve milli" anlayışımız olsa bugün bu halde olmazdık!
o kadar boş bir laf ki, anlatması bile zahmetli...
yerli ve milli bir olguya asla karşı değilim ama bugün bu söz, yalnızca fakir avutmak için kullanılıyor.
ülke sefalet içinde!
"yerli ve milli" anlayışımız olsa bugün bu halde olmazdık!
özellikle beyaz gömlek çok benziyor.
bayıldım! tek kelimeyle çok iyiler, tebrik ediyorum kendilerini.
kendisi zerre para ödemediği için, halk da bedavaya alıyor sanıyor...
= 150 tl hesap.
günümüz ekonomi şartlarında kurşun geçirmez yelek bile giydirilebilir.
bu beyanlar, akıl sınırlarını zorlayan iddialardır.
böyle adamlar ülkenin yönetiminde söz sahipleri.
ne acı...
böyle adamlar ülkenin yönetiminde söz sahipleri.
ne acı...
- malum şahsın tüm söyledikleri
+ lan bırak!
+ lan bırak!