göçmenler için yabancı devletlerden para al. paraları hiç et.
gelen göçmenlere vatandaşlık ver sana oy olarak da dönsün.
negatif beyin göçü ile ülkenin zeka seviyesini düşür ki oy oranin yine artsin.
demografik yapıyı iyice boz, türklük yerine dini öne çıkar. oy oranin yine artsin.
muhalefette yok. bu hareketlerden kaybedecek oy da yok. istediğin gibi at koştur.
20 yıla suriye, afganistan, pakistan, filistin, iran karışımı bir devlete dönüşecegiz.
Sık geçen başlıklar
Debe Arşivi
şuna tenezzül eden adam bir ilçeyi yönetiyor.
ne kadar güzel, bıçak yok sopa yok tam olması gerektiği gibi.
ibneyim diyemiyorda, monica çirkin diyor.
du kannst mich.
şampiyonlar ligi maçı görmeyeli neredeyse çeyrek asır olan adamlar yine galatasaray'ın bir şampiyonlar ligi maçından önce gaza gelecek başlık bulmuşlar.
kötü analının teki de fetö, fransız falan diye giriş yapmış yine.
arkadaş, saha içine kalıp doğru düzgün yorumlar okuyalım, yazalım diye giriyoruz ama bunlardan mutlaka çıkıyor.
kötü analının teki de fetö, fransız falan diye giriş yapmış yine.
arkadaş, saha içine kalıp doğru düzgün yorumlar okuyalım, yazalım diye giriyoruz ama bunlardan mutlaka çıkıyor.
çok garip bir persona.
fenotip: 70 yaşında
genotip: 42 yaşında
isim: 400 yaşında
kılıçdaroğlu çıkıp “bu adam benim ilkokuldan sıra arkadaşım” dese inanırdım o derece.
gelen mesaj üzerine edit: isim 400 değil 1300 yaşındaymış.
fenotip: 70 yaşında
genotip: 42 yaşında
isim: 400 yaşında
kılıçdaroğlu çıkıp “bu adam benim ilkokuldan sıra arkadaşım” dese inanırdım o derece.
gelen mesaj üzerine edit: isim 400 değil 1300 yaşındaymış.
enerjinin çok pahalı bir emtia olmasındandır.
zaten yatay zeminde koordinat değiştirmek bu kadar masraflı iken bir de yerçekimine karşı koymak için enerji harcamak tamamen gereksiz bir masraf olacaktır.
zaten yatay zeminde koordinat değiştirmek bu kadar masraflı iken bir de yerçekimine karşı koymak için enerji harcamak tamamen gereksiz bir masraf olacaktır.
herhangi biri gerçekten böyle düşünüyorsa doğrudur ve kesinlikle çocuk yapmamalıdır.
bir terör örgütü ile bir futbol takımı ısrarla iliştirmeye çalışan şizofrenin önde gidenidir. böyle şeyleri sokakta söylerse haklı bir dayak aramaktadır, internette soluğu alması kesin olmamak ile beraber amcık olduğunu da işaret edebilir.
cevabım bu kadar. thanks for joining my ted talk.
cevabım bu kadar. thanks for joining my ted talk.
mantıklı olmayan iş. para evin beyinde toplanmalıdır. hanımı para istediğinde getir pantolonumu hanım demelidir. ecdad böyle yapardı.
izmir'de bir vatandaş israil'i protesto etmek amacıyla kredi kartından 26 bin tl'lik coca cola alıp yerlere dökmüş.
çevreye verdiği zarardan dolayı ceza kesilmiş.
fıkra bu kadar diyeceğim ama gerçek...
kaynak : https://x.com/…922249?s=46&t=yw87rzoybzxcfv_kbskfta
görsel
çevreye verdiği zarardan dolayı ceza kesilmiş.
fıkra bu kadar diyeceğim ama gerçek...
kaynak : https://x.com/…922249?s=46&t=yw87rzoybzxcfv_kbskfta
görsel
hakkında flood diye nef'in resmi sitesinde bulunan bilgilerin paylaşıldığı iş adamı. komik olmayın. twitter'da prim kasan, ne olduğu belli olmayan gazetecileri bulmuşlar bu sezon da sizi oyalayacak.
insan oltaya bu kadar kolay gelmemeli.
insan oltaya bu kadar kolay gelmemeli.
"ben her şeyden önce bir türk milliyetçisiyim. böyle doğdum. böyle öleceğim."
laf ebeliği yapıp arkasından atıp tutmayın!
"ben her şeyden önce bir türk milliyetçisiyim. böyle doğdum. böyle öleceğim. türk birliğinin, bir gün hakikat olacağına inancım vardır. ben görmesem bile, gözlerimi dünyaya onun rüyaları içinde kapayacağım. türk birliğine inanıyorum, onu görüyorum. yarının tarihi, yeni fasıllarını türk birliğiyle açacaktır. dünya sükununu bu fasıllar içinde bulacaktır. türk'ün varlığı bu köhne aleme yeni ufuklar açacak, güneş ne demek, ufuk ne demek, o zaman görülecek." başbuğ atatürk
seküler türk milliyetçiliği = türkçülük
edit: imla
laf ebeliği yapıp arkasından atıp tutmayın!
"ben her şeyden önce bir türk milliyetçisiyim. böyle doğdum. böyle öleceğim. türk birliğinin, bir gün hakikat olacağına inancım vardır. ben görmesem bile, gözlerimi dünyaya onun rüyaları içinde kapayacağım. türk birliğine inanıyorum, onu görüyorum. yarının tarihi, yeni fasıllarını türk birliğiyle açacaktır. dünya sükununu bu fasıllar içinde bulacaktır. türk'ün varlığı bu köhne aleme yeni ufuklar açacak, güneş ne demek, ufuk ne demek, o zaman görülecek." başbuğ atatürk
seküler türk milliyetçiliği = türkçülük
edit: imla
e ulan biz gavs'ıdır cemaat abisidir şeyhidir şıhıdır elimizde meşaleler ile kovalıyoruz ve bir de arkamıza baktığımızda bizim koruduğumuz değerleri koruyacak ve kollayacak tek kurumsal yapının başında alevi dedesi elinde kırbaçla parti lideri olacak vasıfsıza emir veriyor.
e ulan bizi 13 senedir dereye susuz götürmüşsünüz susuz getirmişsiniz haberimiz yok.
e ulan biz sürme gözlü eli güllü cennet müjdeli gavs efendiye demedigimizi bırakmadık alevi dedesi benim evimde benim mıntıkamda kesman kesiyor.
öyle kaybedip kaçmak yok kemal efendi biz laikliği alevi dergahına fedai olmak için savunmadık. sen ve seni bu şekilde koltukta tutanlar hesap vereceksiniz.
sen de imame efendi sen tespihbaşı olarak sen de hesap vereceksin. yok öyle kurultay ortasında kaçmak. yaktığınız 13 yılın ve dergah davasından yediğiniz 5 yılın üzerine bilmemkaç aralikçılarla hesap vereceksiniz. biz pelikancılarla kavga ederken siz bizim kuyumuzu kazdınız.
dergah davanızda cumhuriyeti meze ettiniz.
hesap vereceksiniz.
e ulan bizi 13 senedir dereye susuz götürmüşsünüz susuz getirmişsiniz haberimiz yok.
e ulan biz sürme gözlü eli güllü cennet müjdeli gavs efendiye demedigimizi bırakmadık alevi dedesi benim evimde benim mıntıkamda kesman kesiyor.
öyle kaybedip kaçmak yok kemal efendi biz laikliği alevi dergahına fedai olmak için savunmadık. sen ve seni bu şekilde koltukta tutanlar hesap vereceksiniz.
sen de imame efendi sen tespihbaşı olarak sen de hesap vereceksin. yok öyle kurultay ortasında kaçmak. yaktığınız 13 yılın ve dergah davasından yediğiniz 5 yılın üzerine bilmemkaç aralikçılarla hesap vereceksiniz. biz pelikancılarla kavga ederken siz bizim kuyumuzu kazdınız.
dergah davanızda cumhuriyeti meze ettiniz.
hesap vereceksiniz.
güzel ve kaliteli kadının beklentilerini karşılamaya gelmedi erkek dünyaya. çok kaliteliyse kadın erkeğin eline bakmaz zaten.
şu ilk yarı tsl'de bırak derbiyi herhangi bi maçta olsa ülkede yer yerinden oynar, taraftarlar birbirlerine girer, bir kısmı sahaya atlayıp hakemleri kovalar, geri kalan taraftarlar var odasına doğru yola çıkar, var'daki hakemleri korumak için ülkenin bütün güvenlik birimleri harekete geçirilir, tsk fırsat bu fırsat diyip yönetime el koymaya kalkışır, kılışdar koltugu bırakmamak için bir seçim daha yapılsın ister, akp alkole sigaraya benzine mazota yüzde 200 zam yapar, dolar 75 tlyi geçer, ülkelerinde kalan afgan suri paki kim varsa sınırlarımıza akın ederdi.
öyle bir ilk yarı oldu işte.
öyle bir ilk yarı oldu işte.
yazım yanlışı var ileğen değil ilaan.
araştırmanı öneririm
araştırmanı öneririm
arttırıyorum denizden yeni geldim.
canlı bir tv programında "akp'ye geçer misiniz?" sorusuna "hayır, kesinlikle öyle bir düşüncem yok" diyen adamın teşvik alması hadisesidir.
o eskişehir seçmeni ki, kendisi olduğu için değil, belki iyi parti olduğu için bile değil, akp'ye karşı olduğu için oy verip tbmm'ye gönderdiği adam şimdi akp'ye geçti..
gel de anlat bunun adı demokrasi diye...
o eskişehir seçmeni ki, kendisi olduğu için değil, belki iyi parti olduğu için bile değil, akp'ye karşı olduğu için oy verip tbmm'ye gönderdiği adam şimdi akp'ye geçti..
gel de anlat bunun adı demokrasi diye...
16 unutulmuş.. 16 çok fena.. bir de bunun 16 xxx 61 versiyonu var ki.....
aşık olduğum adamdan fiziksel, psikolojik şiddeti sebebiyle 5 ay önce içim söküle söküle boşandım daha doğrusu boşadım. şiddet bir evliliğe bir kere bulaşır ve bir ömür geri dönüşü olmaz. ilk şiddete uğradığımda bunu tekrarlarsan aşkından ölsem de seni boşarım demiştim 5. de dediğimi yaptım.
gelelim boşanmaya boşanmak yarı ölüm.
emek emek ellerimle kurduğum evimin kapısını kendi üstüme çekip çıktım ya o evden ben o gün öldüm.
10 yılım öldü, emeklerim öldü, aşkım öldü, sevgim öldü ve daha niceleri.
boşanmak yarı ölüm gibi bir yanınız ölüyor ama bir yanınız da yeniden doğuyor.
hep şunu söylerim allah düşmanımı yuvasıyla sınamasın.
çok zor.
kurtarılcak tek bir nokta bile kalmadıysa geri dönüşü olmayan zorlu bir yol.
beyfendi 5 aydır yalvarıyor yaşayamıyorum sana yaptıklarımı düşündükçe kafamı duvarlara vurasım geliyor hiç mi şansım yok hiç mi yolu yok diye.
ilk boşandığım zamanlar şunu demiştim; hayatım ne kadar mı değişti; işten çıkınca yürüdüğüm yol bile değişti.
işte o yüzden hiç yolu yok. benim yolum çoktan değişti.
gelelim boşanmaya boşanmak yarı ölüm.
emek emek ellerimle kurduğum evimin kapısını kendi üstüme çekip çıktım ya o evden ben o gün öldüm.
10 yılım öldü, emeklerim öldü, aşkım öldü, sevgim öldü ve daha niceleri.
boşanmak yarı ölüm gibi bir yanınız ölüyor ama bir yanınız da yeniden doğuyor.
hep şunu söylerim allah düşmanımı yuvasıyla sınamasın.
çok zor.
kurtarılcak tek bir nokta bile kalmadıysa geri dönüşü olmayan zorlu bir yol.
beyfendi 5 aydır yalvarıyor yaşayamıyorum sana yaptıklarımı düşündükçe kafamı duvarlara vurasım geliyor hiç mi şansım yok hiç mi yolu yok diye.
ilk boşandığım zamanlar şunu demiştim; hayatım ne kadar mı değişti; işten çıkınca yürüdüğüm yol bile değişti.
işte o yüzden hiç yolu yok. benim yolum çoktan değişti.
üstteki karıya katılıyorum. lütfen babalarınızın karısına olan kızgınlığınızı çevrenizdeki karılardan çıkarmayın. yoga falan unutuyorlar sonra.
edit: efendilik arayan beyaz show'a gitsin. ekşi'de neyin olduğunu hepimiz biliyoruz.
edit: efendilik arayan beyaz show'a gitsin. ekşi'de neyin olduğunu hepimiz biliyoruz.
saçmalıktır. bi söz vardır eğer düşündüğünüz şey o kişiye söylediğinizde 30 sn içerisinde düzeltilebilecek birşey değilse bunu ona söylememelisiniz derler. siz de bu sözü hayat felsefes edinin.
afganlara duyurulur!! avrupaya giderseniz böyle imkanlarınız olacak!
ya bi siktirin gidin amk küfür ettirdiniz gece gece.
dünyada fit ve orantılı bir kadın bedeninden daha güzel bir şey varsa o da fit ve orantılı iki kadın bedenidir.
dünyada fit ve orantılı bir kadın bedeninden daha güzel bir şey varsa o da fit ve orantılı iki kadın bedenidir.
soru alma cesareti gösterilmeyen her basın toplantısı tamamen yalan probagandadır.
ek: adam kadın fubolu falan anlatıyor, tam sisyasal islamcı yüzsüzlüğü
ek: adam kadın fubolu falan anlatıyor, tam sisyasal islamcı yüzsüzlüğü
60 yaşına gelince de seçici olması gereken kadındır. seçmeyip de çileni mi çekecekti, keşkül suratına tahammül mü edecekti?
herkes, her zaman seçici olmalı.
herkes, her zaman seçici olmalı.
-cemre'yi kaptan yaparsak göze batar kankitosunu kaptan yapalım hem strese de gelemiyor.
- baştan değiş-tokuş olduğunu söyleyelim de gardını alabilen alsın, zaten düello kokusu belli.
- kâğıt inceliğinde yufka açan hasan' ın olduğu düelloya yufka verelim. yarıştığı sezonda yufkaları zar gibi açıyordu, yufkanın arkasından yüzü görünüyordu, düello cepte.
- yarınki deülloda sergen' in en iyi olduğu şey olsun o da köfte, tamam köfteyi verelim, bir sayı cepte.
sıralamayla bitmiyor ama bu programda yıllardır aynı yemekler yapılıyor çalışıp gelin amaaaaaaan.
- baştan değiş-tokuş olduğunu söyleyelim de gardını alabilen alsın, zaten düello kokusu belli.
- kâğıt inceliğinde yufka açan hasan' ın olduğu düelloya yufka verelim. yarıştığı sezonda yufkaları zar gibi açıyordu, yufkanın arkasından yüzü görünüyordu, düello cepte.
- yarınki deülloda sergen' in en iyi olduğu şey olsun o da köfte, tamam köfteyi verelim, bir sayı cepte.
sıralamayla bitmiyor ama bu programda yıllardır aynı yemekler yapılıyor çalışıp gelin amaaaaaaan.
formatın anasını sikiy
en sevdiğim şeydir sanırım. oda içerisinde hava sirkülasyonu şart. sabah daha dinç uyanacağınız bazı bilimsel araştırmalarda kesinlikle vardır ama gösteremem ve lütfen camınızı hafiften açarak uyuyun. zaten en soğuk havada dahi bir taraftan buz gibi havayı hissederken bir yandan sıcacık yorgana sarılmak terapi etkisinde.
içinde florya'nın suyu olan iğnedir. enerji verir, coşku verir, aidiyet verir. *
afyon'lu anne, kayseri'li babanın oğlu olarak bu konuda yeterince deneyim sahibi oldugumu düşünüyorum ve tercihimi afyon sucugundan yana kullanıyorum.
karşılaştırmadan bağımsız olarak afyon, türkiye'nin önde gelen gastronomi şehirlerindendir.
karşılaştırmadan bağımsız olarak afyon, türkiye'nin önde gelen gastronomi şehirlerindendir.
olmayan durum. unutmanın tek yolu tamamen affetmek ve özgür bırakmaktır. kimdi o, biri demişti; nefret başarısızlığa uğramış sevgidir.
kendi hayatımı da baz aldığımda durumun aynı olduğunu düşünüyorum. bir duygu başka duyguya dönüşürse, unutulmaz. konu ya da durum ne olursa olsun bu böyle.
birini unutmak için önce tamamen nötrleşmek gerek. kin, nefret, özlem olmadan. onu boşluğa yollayın. zor ama imkansız değil.
kendi hayatımı da baz aldığımda durumun aynı olduğunu düşünüyorum. bir duygu başka duyguya dönüşürse, unutulmaz. konu ya da durum ne olursa olsun bu böyle.
birini unutmak için önce tamamen nötrleşmek gerek. kin, nefret, özlem olmadan. onu boşluğa yollayın. zor ama imkansız değil.
40 yaşındaki galatasaraylı 10'dan fazla başkan görmüşken, aynı yaştaki fenerli sadece 3 tane başkan görmüştür.
(bkz: demokrasi vs tek adamlık)
(bkz: demokrasi vs tek adamlık)
“beşiktaş şampiyon olsun, maç kazansın, kupa kaldırsın diye tutulmaz. beşiktaşlılık bir değerler manzumesidir.'' demişti rahmetli seba. beşiktaş benim için büyük bir futbol kulübünün yanı sıra bir kültürü temsil etmektedir. renklerine, semtine, stadına gönül vermiş bulunmaktayım. bu sebepten dolayı:
hiç ayrılmadık ki seninle
sevenler ayrılır mı söyle
kalbimiz toprak olsa bile
ömür biter bu sevda bitmez
hiç ayrılmadık ki seninle
sevenler ayrılır mı söyle
kalbimiz toprak olsa bile
ömür biter bu sevda bitmez
hayvan gibi dürtülerine hakim olamayıp üreyenlerce linç edilen insanlardır. evladım adamın parası yoktur, imkanı yoktur, sağlık sorunu vardır, ne bileyim denk gelmemiştir hayatını birleştirecek birisi, evlendiği kadında sağlık problemi vardır, çocuğu olmuyordur, borçları çoktur...
bir gelecek bırakamayacağı bir can dünyaya getirmek istemiyordur. ulan hepiniz çocuğunuza iyi bir hayat vereceğinizden emin misiniz? o çocuklar büyüdüğünde iş aradığında, üç kuruş için sabahın beşinde metrobüs beklediğinde göreceğim sizi. evlatlarınız sizi nasıl anacak bekleyin bakalım.
yemin ediyorum maymundan hallice yorumlar baştan aşağı hayvansal dürtü
bir gelecek bırakamayacağı bir can dünyaya getirmek istemiyordur. ulan hepiniz çocuğunuza iyi bir hayat vereceğinizden emin misiniz? o çocuklar büyüdüğünde iş aradığında, üç kuruş için sabahın beşinde metrobüs beklediğinde göreceğim sizi. evlatlarınız sizi nasıl anacak bekleyin bakalım.
yemin ediyorum maymundan hallice yorumlar baştan aşağı hayvansal dürtü
çalışıp kendi parasını kazanmak. kimseye muhtaç olmamak o kadsr büyük bir lüks ki bunu verdiği keyfi kimse anlayamaz
bizim millet çok cahil, hiç kimse ne konuşuldu, ne anlaşıldı bakmıyor.
adam geldi, 750 bin filistinli'yi bize verdi gitti. gazze şeridini boşaltılıp, israil'e en büyük hizmet yapılacak; filistinlilerin davasına en büyük kazık atılacak. kimse bunları konuşmuyor. "yok, sarılmadı", "yok şöyle mesaj verdi" vs. diye methiyeler düzüyorlar.
akp hükümeti, suriye'nin kuzeyini boşaltmanın peşinden israil ve abd'nin planlarına en büyük desteği kabul etmiş gözüküyor.
aferin, siz böyle devam edin. kola dökmeye, hamburger tekmelemeye devam...
adam geldi, 750 bin filistinli'yi bize verdi gitti. gazze şeridini boşaltılıp, israil'e en büyük hizmet yapılacak; filistinlilerin davasına en büyük kazık atılacak. kimse bunları konuşmuyor. "yok, sarılmadı", "yok şöyle mesaj verdi" vs. diye methiyeler düzüyorlar.
akp hükümeti, suriye'nin kuzeyini boşaltmanın peşinden israil ve abd'nin planlarına en büyük desteği kabul etmiş gözüküyor.
aferin, siz böyle devam edin. kola dökmeye, hamburger tekmelemeye devam...
olması gerekendir. bir türk olarak alfabende 't' harfi varsa söylersin, yoksa söylemezsin. insanların üç gram özgüvenini kırmayın artık dil konusunda.
not: ingilizce öğretmeniyim.
not: ingilizce öğretmeniyim.
ben anlamıyorum. yaya mısın araç mısın? hem yolda hem kaldırımda gideni var. dört tekerden korunmak için kaldırım diye bir şey var sığındığımız. bunlardan korunmak için bir şey yok. işine gelince araç değiliz biz, gelmeyince aracız biz. bir karar verin artık.
pkk'lılar şut..
alevi dedeleri şut..
şovmen il başkanları, belediye başkanları şut..
yapılanamayan kadın kolları şut...
sonra bakarız...
alevi dedeleri şut..
şovmen il başkanları, belediye başkanları şut..
yapılanamayan kadın kolları şut...
sonra bakarız...
futbol acayip bir olay. einstein'i bile bir gerizekaliya donusturme potansiyeli var.
hahaha lan bunlar çakallara dans ettirir.
''aktif gazeteceliği bırakıyorum siyaset yorumcusu olarak devam edebilirim.''
bu ne demek? hiç bir şey değişmeyecek adamın hayatında demek.
zaten yaptığı şey televizyonlarda bomboş siyasi yorumlar yapmaktı ne gazeteciliğini gördünüz?
programda zaten yapıp bundan sonra yapmayacağı ne olacak? hiçbir şey.
''aktif gazeteceliği bırakıyorum siyaset yorumcusu olarak devam edebilirim.''
bu ne demek? hiç bir şey değişmeyecek adamın hayatında demek.
zaten yaptığı şey televizyonlarda bomboş siyasi yorumlar yapmaktı ne gazeteciliğini gördünüz?
programda zaten yapıp bundan sonra yapmayacağı ne olacak? hiçbir şey.
1996... ilkokul bitmiş, anadolu lisesini kazanmışım, hazırlık sınıfında hayvan gibi bir ingilizce aldıktan sonra 6. sınıf olmuşum. dersler müko... irem'le sıra arkadaşıyız... okula otobüsle gidiyorum, akşam okul çıkışında irem kendi servisine binmiyor, her gün onu evine bırakana kadar 3-4 km birlikte yürüyoruz. ergenlik keşiflerimizi konuşuyoruz utana sıkıla :)) sonra onu eve bırakıp otobüsle kendi evime gidiyorum. otobüs boşsa bile oturmuyorum, camı acıp karsisinda ayakta bekliyorum. yaz döneminde çıkan parçalar ülke tarihinin gelmiş geçmiş en güzel şarkıları zaten... walkman'den dinliyorum... mahallenin taso - şile - misket kralıyım... bisikletim mavi pinokyo...
acemi birliğindeyken komutanın bilgisayarına türkçe spikerli pes 2013 yüklemek.
bahis sitelerinin suçu değil, tüm kişisel bilgilerimizi satanların suçudur.
keza, e-devlet bilgilerimizin de dünyaya açılması, kişisel verilerin korunması derslerinde ibretlik olarak kullanılmaktadır.
keza, e-devlet bilgilerimizin de dünyaya açılması, kişisel verilerin korunması derslerinde ibretlik olarak kullanılmaktadır.