Sık geçen başlıklar

firefox'un esamesinin artık hiç kalmaması 2

ekşi'de gör
firefox'u beğenmeyip, insanların bir tarayıcıdan daha ne beklediklerini sorgulatan bir başlıktır. yani bir insan, tarayıcıda ne yapabilir de memnun kalmaz merak ettim. firefox'u sanırım 10 senedir kesintisiz kullanıyorum, beraberinde diğer popüler tüm taratıcılar da yüklü. onların yaptığı ama firefox'un yapamadığı bir şeye denk gelmedim.
2011'de yüzde yirmilerde pazar payı olan firefox'un pazar payının bugünlerde yüzde yedilere düşmesi değerlendirildiğinde doğru olan önerme. göt yalama falan demeden önce araştırmakta fayda var.

1

2