gelmiş sınır tanımayan romantikler.
ülkedeki evliliklerin önemli bir kısmında cinsel tatminsizlik, mutsuzluk yaşanıyor. birinin "bedenini" sevmeyeceksek yüzünü de görmeyelim, 3 satır yazışıp gidip hayatımızı birleştirelim.
birinin nedenini beğenmek "sadece" bedenini beğendiği için evlenmek değildir; o da ilişkide bir artıdır.
insan özünde memeli bir hayvandır ve içgüdüleri vardır. beğenmek, görüntüye önem vermek, göz zevki de bunlardan biridir ve mutluluk için önemlidir. kendinizi kabul edin artık.
şöyle düşün; yeni bir işe başlıyorsun ve işyerinde tuvalet yok. bunu gidip ik'ya söylediğinde "sen buraya çalışmaya mı geldin sçmaya mı geldin?" diye soruyor. o da lazı ulan o da lazım.
ek: bu arada romantizme sayıyorum zannedilmesin. romantizm de aslında anlamı ve "şekli"; yani içi ve dışı olan bir kavramdır. kimi zaman hiç olmadık anda yanağa bir öpücük romantizm hissiyatını belli ederken kimi zaman ışıl ışıl parlayan bir gecede, güzel bir su başında yenilen şık giyimli bir akşam yemeği romantizmdir. ama romantizm de güzelliğe bakabilir; en azından "size güzel gelmesine"...
Sık geçen başlıklar
erkek pisi 36
ekşi profiliadam far sensörü olmayan all star'ı highline diye koymuş arasan söylesen ya abim ne gerek var elle açarsın bık bık kafa sikecek.
arabayı bırak düzgün insan bulan haber versin. ulan bir de gavur derler git avrupa'da gör amerika'da gör bu işleri.
arabayı bırak düzgün insan bulan haber versin. ulan bir de gavur derler git avrupa'da gör amerika'da gör bu işleri.
mercedes e'den başlar diyorlardı şimdi çıtayı yükseltmişler e350 4matik mi yapmışlar lan? bunun da enflasyonu var herhalde? bir de siktir çekiyor vay maşallah.
kendini size "bedava bitcoinci" olarak tanitip linklere tiklamanizi isteyen kisilere itibar etmeyiniz.
~jandarma~
~jandarma~
min 20'ye kadar satmak yok manyak miyiz ne 5 dolari, 3 kurusluk kar icin hodl bozulur mu daily trade de neymis? bitcoin'den hic mi ders cikarmadiniz?
imza: bir litecoin gazisi.
imza: bir litecoin gazisi.
bir tutulma bir deprem diye ilişki olmaz, illa fizikten değil bu gerçekleşen olaylardan gidecekseniz belirli büyüklükte deprem ve güneş tutulmalarının tarihlerini alacaksınız skalaya oturtup korelasyonu araştıracaksınız istatistiksel olarak.
o oldu sonra bu oldu diye bilim olmaz bilmim olur.
o oldu sonra bu oldu diye bilim olmaz bilmim olur.
aracta cep telefonu da yasak, kimsenin elinden dusmuyor.
tuzaga dusecek olsa ne istediler de vermedik diyenler gibi birilerine 20 sene boyunca "hocaefendi" cekerdi.
yillarca devleti sulandiranlar kalkmis bunun gibi birini sulandirmakla sucluyor. nasil olsa hafizalar 15 dakikalik.
yillarca devleti sulandiranlar kalkmis bunun gibi birini sulandirmakla sucluyor. nasil olsa hafizalar 15 dakikalik.
bunu yapan insanin yuzune soyluyor muyuz yoksa eksi'ye gelip baslik mi aciyoruz?
nedir durum?
nedir durum?
hostesle ilgili fantaziyi sen kurarsin, seninle ilgili fantaziyi ise muavin.
acaba hangi sarki diye dusundugume gore queen wins.
winds of change mi dream on mu whiskey in the jar unforgiven fear of the dark..
say say bitmiyor, hangi tek sarki?
winds of change mi dream on mu whiskey in the jar unforgiven fear of the dark..
say say bitmiyor, hangi tek sarki?
(bkz: camına koduğum)
ay canim ya burdan tanistigimiz adamlar sizinle bulusmak mi istiyor?
bak sen ya ufucuk mu olmus :)
halbuki once hamama gidilsin aileler falan bi tanissin di mi :)
lan kezbanligi da gectim mal misiniz siz ya, cidden?
bak sen ya ufucuk mu olmus :)
halbuki once hamama gidilsin aileler falan bi tanissin di mi :)
lan kezbanligi da gectim mal misiniz siz ya, cidden?
sacmaliktir, ceza hukukunda yeri yoktur. bu soyledigim tacizle degil hangi suc olursa olsun cezanin uygulanmasiyla ilgili. yanlis kararlarda ne yapacaksiniz, pardon deyip takma cinsel organ mi takacaksiniz?
daha rahat anlaşılması için şöyle izah ettim:
"... geriye dönük ikamesi en az hasarlı olan yine o. ya da şöyle düşün; bir adama bir suç isnat edildi, sözde ispatlandı;
a) hapse atıldı, 3 yıl sonra suçsuz olduğu anlaşıldı, salıverildi, tazminat ödendi.
b) idam edildi, 3 yıl sonra suçsuz olduğu anlaşıldı; ölen öldüğüyle kaldı.
c) hadım edildi, 3 yıl sonra suçsuz olduğu anlaşıldı, o şimdi işlevsiz.
daha iyi anlaşılmıştır umarım."
daha rahat anlaşılması için şöyle izah ettim:
"... geriye dönük ikamesi en az hasarlı olan yine o. ya da şöyle düşün; bir adama bir suç isnat edildi, sözde ispatlandı;
a) hapse atıldı, 3 yıl sonra suçsuz olduğu anlaşıldı, salıverildi, tazminat ödendi.
b) idam edildi, 3 yıl sonra suçsuz olduğu anlaşıldı; ölen öldüğüyle kaldı.
c) hadım edildi, 3 yıl sonra suçsuz olduğu anlaşıldı, o şimdi işlevsiz.
daha iyi anlaşılmıştır umarım."
2000 liralık pc'yle oluyorsa anakart, cpu ve gpu'yu yazar mısınız 4k'yı 120fps verebilecek şekilde; bilelim.
herhalde yeterli populerlige ulastilar ki sacma sapan elestiriler gelmeye basladi. mono bu ekibin epey bir suredir, soyle diyelim kucuklugunden beri kedisidir ve tek kulagi duymadigi icin adi teknik bir ekibe yakisir sekilde
mono olarak verilmistir. daha once incelemelerde araya girip "iki kelam" etmisligi bulunan mono ilk defa bu videoda gordugumuz bir canli degil, kanala eklenen bu video bir inceleme videosu degil, 3.'su de kedileri seven herkes "bayan" olmak zorunda degil.
mono olarak verilmistir. daha once incelemelerde araya girip "iki kelam" etmisligi bulunan mono ilk defa bu videoda gordugumuz bir canli degil, kanala eklenen bu video bir inceleme videosu degil, 3.'su de kedileri seven herkes "bayan" olmak zorunda degil.
adam alenen medeni hukukla, biz türk halkıyla, cumhuriyet kazanımlarıyla falan taşak geçiyor lan.
vay anasını.
vay anasını.
türkçe nedir ve nasıl kullanılır derslerine mazhar olası bir başlığı bulunan bankacılık sistemi.
cepteteb x faiz vererek? ee? faiz oranlarında üstünlüğü kaybettiği banka? özne nerde hangisi nesne?
hayır millete dilbilgisi takıntısı falan diye diye anlaşılmaz cümlelere imza atmaya başladınız.
"cepteteb'in 12,75 faiz vermesiyle artık vadeli faiz oranlarında üstünlüğü kaybeden banka."
gibi anlıyorum, teşekkürler bilgi için.
cepteteb x faiz vererek? ee? faiz oranlarında üstünlüğü kaybettiği banka? özne nerde hangisi nesne?
hayır millete dilbilgisi takıntısı falan diye diye anlaşılmaz cümlelere imza atmaya başladınız.
"cepteteb'in 12,75 faiz vermesiyle artık vadeli faiz oranlarında üstünlüğü kaybeden banka."
gibi anlıyorum, teşekkürler bilgi için.