arda kenarda tabletten vlad and niki izliyor ertem hala fantazi peşinde. arda'yı bu maçta çiğ çiğ yerler birader ne anlatıyorsun.
Sık geçen başlıklar
Debe Arşivi
bir x kullanıcısı;
“klasik kürt entelektüel. sayfalarca otlu peyniri, bozkır kadınını över ama platin sarısı aşko kuşko kıza yenik düşer.” durum tespitiyle meseleyi on ikiden vurmuştur.
“klasik kürt entelektüel. sayfalarca otlu peyniri, bozkır kadınını över ama platin sarısı aşko kuşko kıza yenik düşer.” durum tespitiyle meseleyi on ikiden vurmuştur.
"airfryeri yaktırmayın bana" diye devam etmesi muhtemel kk cümlesi.
hani muhammed medine'ye giderken mağara ağzına örümcek ağ örmüştü. bu mu vefa?
müteahhitlerin garanti alacakları tehlikeye girmesin diye alınmış borçtur muhtemelen. halk veya ekonomik reformlar için harcanacağına inancım sıfır.
modern çağda giderek bireyselleşen erkeklerin hayatlarının merkezine başka kadınları değil kendilerini almaları sonucu ortaya çıkan durumun kadınsılaşma diye eleştirildiği başlık.
babama sordum ekşi'de böyle diyorlar dedim. götüne batacağı şeyleri cebinde taşımasın oradakiler dedi.
size ne lan?
edit: baban kim diyenler olmuş, adı naki ulan. 12 imamlardan. bence en çok onun hakkı var ahaha.
size ne lan?
edit: baban kim diyenler olmuş, adı naki ulan. 12 imamlardan. bence en çok onun hakkı var ahaha.
iyi parti o malum seçimde masayı dağıtarak çok stratejik bir hata yaptı. akabinde masaya geri dönerek daha da büyük bir hata yaptı
hem sağ kesimin hem de sol kesimin güvenini kaybetti. inanılmaz amatörce davrandı, e tabi tablodan görüldüğü üzere bu durum partinin seçim kinetiğine yansıdı. rüzgar ekersen fırtına biçersin hesabı
konu bu kadar basit. şimdi meral abla imamoğlu ile yavaş'a giydiriyor, e ablacım bu adamlar profesyonel, al gülüm ver gülüm kafasında siyaset yapmıyorlar ki? sen ne sanmıştın? el ele tutuşup, nehirlerin üzerinde ağaçların arasında gideriz büyükanneye diye şarkı söyleyerek yürüyeceğiz mi sanmıştın?
sen kendini köprüden attın diye peşinden atlayacaklar mı sandın? bu kadar duygusal olursan böyle kaybedersin. sadece siyasette değil, hayatın her alanında geçerli bu
hem sağ kesimin hem de sol kesimin güvenini kaybetti. inanılmaz amatörce davrandı, e tabi tablodan görüldüğü üzere bu durum partinin seçim kinetiğine yansıdı. rüzgar ekersen fırtına biçersin hesabı
konu bu kadar basit. şimdi meral abla imamoğlu ile yavaş'a giydiriyor, e ablacım bu adamlar profesyonel, al gülüm ver gülüm kafasında siyaset yapmıyorlar ki? sen ne sanmıştın? el ele tutuşup, nehirlerin üzerinde ağaçların arasında gideriz büyükanneye diye şarkı söyleyerek yürüyeceğiz mi sanmıştın?
sen kendini köprüden attın diye peşinden atlayacaklar mı sandın? bu kadar duygusal olursan böyle kaybedersin. sadece siyasette değil, hayatın her alanında geçerli bu
daha önce de çalınmıştı. hatta kardeşinin kanalı da çalınmıştı. ne yapıyorsunuz şifreyi ruhi31 mi yapıyorsunuz arkanızda psikopat hacker grubu mu var belli değil.
başlığa bak aq iyice twitter'a döndü burası.
ayrıca madem hayal kuruyorsun niye volvoyu hayal edesin aq volvonun ceo'sunun hayalinde bile volvoya binmek yoktur
ayrıca madem hayal kuruyorsun niye volvoyu hayal edesin aq volvonun ceo'sunun hayalinde bile volvoya binmek yoktur
ekrem imamoğlu haklıdır.
botoks yaptırmayı tercih etmeyen kadınlar tabii ki var da, botoks aslında sanıldığı gibi kötü bir şey değil. artık sadece kadınlar değil birçok erkek de yaptırıyor belli bir yaştan sonra.
eskiden malzeme ve teknikler daha kötü iken, doktorlar da bilgisizken kötü sonuçlar ortaya çıkabiliyordu. fakat artık nitelikli uzmanlara bilinçli bir şekilde yaptırıldığında ve ucuza kaçılmadığında botoks uygulamaları yüzün ifadesini, kaşların şeklini falan değiştirmiyor ve yapılıp yapılmadığı belli olan bir şey değil botoks. sadece belli bir bölgedeki kasları dondurup mimik kırışıklıklarına engel oluyor.
günümüzde insanların “yapay” dediği yüzler botoksun değil, dolgu uygulamalarının sonucu. bu ikisini birbirine karıştıranlar var. dolgu evet yüzü değiştirir; orada belirli bölgeler şişirilip şekillendiriliyor çünkü. doğru bir teknikle yapılan botoks ise yüzde hiçbir şeyi değiştirmez. kaşların kalkması falan doğru yapılmamış bir botoksun sonucudur.
bu konuda sadece 30'lu yaşlardan önce botoks yaptıranlar eleştirilebilir, çünkü o saçmalık; 30'lardan önce kalıcı mimik kırışıklığı normal şartlarda oluşmaz zaten. botoksa ideal başlama yaşı 35 bence.
eskiden malzeme ve teknikler daha kötü iken, doktorlar da bilgisizken kötü sonuçlar ortaya çıkabiliyordu. fakat artık nitelikli uzmanlara bilinçli bir şekilde yaptırıldığında ve ucuza kaçılmadığında botoks uygulamaları yüzün ifadesini, kaşların şeklini falan değiştirmiyor ve yapılıp yapılmadığı belli olan bir şey değil botoks. sadece belli bir bölgedeki kasları dondurup mimik kırışıklıklarına engel oluyor.
günümüzde insanların “yapay” dediği yüzler botoksun değil, dolgu uygulamalarının sonucu. bu ikisini birbirine karıştıranlar var. dolgu evet yüzü değiştirir; orada belirli bölgeler şişirilip şekillendiriliyor çünkü. doğru bir teknikle yapılan botoks ise yüzde hiçbir şeyi değiştirmez. kaşların kalkması falan doğru yapılmamış bir botoksun sonucudur.
bu konuda sadece 30'lu yaşlardan önce botoks yaptıranlar eleştirilebilir, çünkü o saçmalık; 30'lardan önce kalıcı mimik kırışıklığı normal şartlarda oluşmaz zaten. botoksa ideal başlama yaşı 35 bence.
verginin kralını kaçıran küçük esnaf ve büyük kodaman iş insanlarına da inceleme yapar umarım.
birçok büyük şirketin milyarlarca tl vergisi siliniyor her yıl. onları tahsil etsin önce.
ayrıca küçük esnafın da bir o kadar vergi ödemediği biliniyor. samimiyse bu iki grubu da denetler sayın bakan.
birçok büyük şirketin milyarlarca tl vergisi siliniyor her yıl. onları tahsil etsin önce.
ayrıca küçük esnafın da bir o kadar vergi ödemediği biliniyor. samimiyse bu iki grubu da denetler sayın bakan.
o muhteşem gün geldi çattı
sırf kalp kırılmasın diye yapılan bir eylem 40 yaşında ateist ve din hakkında pek düşünmek istemeyen duyarlı insanlar 70 yaşındaki annesine ben öyle düşünmüyorum demesi saçma olacaktir.
çünkü muhabbet şöyle olur
*anneanne ben ateist oldum
*he aciktıysan dolaptan yiyiver oğlumm
sizce uzatmaya konuşmaya gerek var mı dolanıp geliyor millet işte sabahın köründe
sırf kalp kırılmasın diye yapılan bir eylem 40 yaşında ateist ve din hakkında pek düşünmek istemeyen duyarlı insanlar 70 yaşındaki annesine ben öyle düşünmüyorum demesi saçma olacaktir.
çünkü muhabbet şöyle olur
*anneanne ben ateist oldum
*he aciktıysan dolaptan yiyiver oğlumm
sizce uzatmaya konuşmaya gerek var mı dolanıp geliyor millet işte sabahın köründe
şu haberde olayın evveliyatı epey detaylı anlatılmış.
olay zenci bebenin, adamın küçük kızların fotoğrafını çektiğini/suyun altında şnorkelle çocuk aradığını söylemesiyle başlıyor. adamın eşi telefon aramaya gittiğini söylüyor. işin ilginç yanı adam oraya kaybolan telefonunu aramaya gelmiş, yani bir allah'ın kulu demedi mi adamın telefonu yok nasıl çeksin?
grup ne olduğunu anlamadan adamı zorbalamaya başlıyor. kızlar pedofili iddiasını duyunca sinirle adamı göndermeye çalışıyor. erkekler de iyice gaz vermeye devam ediyor. adamı suya atmalar boğazına sarılmalar derken burada adamın bana kalırsa peygamber sabrı gösterdiği anı izliyoruz. tahminim aynı olay tr'de gerçekleşse çok farklı ilerlerdi.
adam kendi ifadesine göre korktukça korkuyor ve kendini o durumdan çıkarabilmek için nefsi müdafaa yapıyor. yanında bulunan bıçağı saplıyor da saplıyor. ergen bebeler de birkaçı yere düştükten ve kan gölü içinde kaldıktan sonra olayın vahametini anlıyor. 17 yaşındaki beyaz bir erkek ölüyor.
geçen iki yılın ardından mahkeme esnasında alınan ifadesinde zenci bey en sonunda aslında pedofili durumuna şahit olmadığını itiraf ediyor. diğer çocuklardan biri* o günkü davranışlarının farklı olmasını dilediğini söylüyor. yani arkadaşları ölmüş olmasına rağmen ergen grubu hatalı davranışlarının farkında.
o zenci çocuk ortalığı kızıştırmasaydı ya da adamın bir bıçağı olmasaydı olay nasıl sonuçlanacaktı?
genç bir çocuğun ölmesine sevinecek değiliz ama buna biraz niyazi olmak diyorum maalesef.
olay zenci bebenin, adamın küçük kızların fotoğrafını çektiğini/suyun altında şnorkelle çocuk aradığını söylemesiyle başlıyor. adamın eşi telefon aramaya gittiğini söylüyor. işin ilginç yanı adam oraya kaybolan telefonunu aramaya gelmiş, yani bir allah'ın kulu demedi mi adamın telefonu yok nasıl çeksin?
grup ne olduğunu anlamadan adamı zorbalamaya başlıyor. kızlar pedofili iddiasını duyunca sinirle adamı göndermeye çalışıyor. erkekler de iyice gaz vermeye devam ediyor. adamı suya atmalar boğazına sarılmalar derken burada adamın bana kalırsa peygamber sabrı gösterdiği anı izliyoruz. tahminim aynı olay tr'de gerçekleşse çok farklı ilerlerdi.
adam kendi ifadesine göre korktukça korkuyor ve kendini o durumdan çıkarabilmek için nefsi müdafaa yapıyor. yanında bulunan bıçağı saplıyor da saplıyor. ergen bebeler de birkaçı yere düştükten ve kan gölü içinde kaldıktan sonra olayın vahametini anlıyor. 17 yaşındaki beyaz bir erkek ölüyor.
geçen iki yılın ardından mahkeme esnasında alınan ifadesinde zenci bey en sonunda aslında pedofili durumuna şahit olmadığını itiraf ediyor. diğer çocuklardan biri* o günkü davranışlarının farklı olmasını dilediğini söylüyor. yani arkadaşları ölmüş olmasına rağmen ergen grubu hatalı davranışlarının farkında.
o zenci çocuk ortalığı kızıştırmasaydı ya da adamın bir bıçağı olmasaydı olay nasıl sonuçlanacaktı?
genç bir çocuğun ölmesine sevinecek değiliz ama buna biraz niyazi olmak diyorum maalesef.
bunu ben yaptım; pişman mıyım?
tabi ki pişmanım.
tam bu artislik hareketi yaptım pandemi patladı. pandemi bitti dolar , enflasyon , ekonomik kriz vs derken kafamda hayal ettiğim işi kurma fikrini bırak, tecrübemle eşdeğer işleri bulmakta zorlandım. ha kazancım ne oldu bu kaotik dönemden geriye derseniz işsiz kalma eşiğini aştım ve hiç bir patron beni işsiz kalmakla korkutamaz artık.
tabi ki pişmanım.
tam bu artislik hareketi yaptım pandemi patladı. pandemi bitti dolar , enflasyon , ekonomik kriz vs derken kafamda hayal ettiğim işi kurma fikrini bırak, tecrübemle eşdeğer işleri bulmakta zorlandım. ha kazancım ne oldu bu kaotik dönemden geriye derseniz işsiz kalma eşiğini aştım ve hiç bir patron beni işsiz kalmakla korkutamaz artık.
utanç değil, başkanlarından nefret eden ama ona katlanmak mecburiyetinde olan, gerçekten mutsuz yüzler görüyorum.
böyle bir gelenek olduğunu şu an öğrendim. sik gibi bir şeymiş bir daha yapmayın çocuklar.
her yerde var mıydı bilmiyorum ama bizim bakkalların birinde sigara görünümlü sakızlar vardı. şaka gibi ama cidden vardı böyle bir şey. mesela parlament paketi gibi paketi vardı. içinde de bilmem kaç dal sakız vardı. dışarıdan bakınca sigara gibi ama sigaranın kağıdının altında sakız vardı. bu ürün bizim orada sadece 1 bakkalda vardı ki bir süre sonra orada da kalmadı. çocukları sigaraya özendiriyordu.
çöp kutusundadır. 30 gün içinde kimse geri çağırmazsa sonsuza dek silinecektir.
ferat ve küpeklerin lokantası
ilk başlık tutmayınca yenisini açmışlar. moderasyon uyuyor tabii.
edit: “imamoğlu beni gör” çalışması. hadi tanım da yapalım.
edit: “imamoğlu beni gör” çalışması. hadi tanım da yapalım.
devletin pek ortalarda görünmemesi.
sinyal vermeden dönene bile cezayı yazıp gönderse, isviçre gibi olur ülke.
devlet ne yapıyor? antalya-ısparta yolunun otoban gibi olan 3'er şeritli kısmına 70km hız sınırı koyuyor.
sinyal vermeden dönene bile cezayı yazıp gönderse, isviçre gibi olur ülke.
devlet ne yapıyor? antalya-ısparta yolunun otoban gibi olan 3'er şeritli kısmına 70km hız sınırı koyuyor.
10 yıldır borçla harçla en pahalı kadroları kurup sonuçta başını alanların mizah yapmaya çalıştığı bir sıçmık tespit.
vergilerimizle kendilerine saray yapan adamlara iki çift laf söyleyemeyenlerin açtığı zırva başlık.
recep tayyip erdoğan 'ın ayak bastığı yerde ot bitmez.
ülke tarihinde, ülkeye pkk ve fetö kadar zarar vermiş biridir.
seçmenleri geç de olsa anladı, azınlıktalar.
tanım: yüzde yüz kesinlikle, akpli imamların komisyon adı altında rüşvet talep etmeleri nedeniyle alınmış karardır.
ülke tarihinde, ülkeye pkk ve fetö kadar zarar vermiş biridir.
seçmenleri geç de olsa anladı, azınlıktalar.
tanım: yüzde yüz kesinlikle, akpli imamların komisyon adı altında rüşvet talep etmeleri nedeniyle alınmış karardır.
uzun vade= borsa
kısa vade= acilen iş bulman lazım
kısa vade= acilen iş bulman lazım
"kavsaga geldiginde, sen aracinla dönel kavsaga girmeden önce o kavsakta dönmekte olan arac varsa, yol onundur. sen onu bekleyeceksin. o senin önünden gececek, sen sonra gireceksin"
ama bunu ögretmek icin insanlara en basta türkiye yollarinda "olmasi gerektigi gibi" insa edilmis dönel kavsaklar olmali. dümdüz giden 2 yolun kesistigi bir kavsaga ne idügü belirsiz, bazen ufacik, bazen yamuk yumuk, bazen dev gibi bir yuvarlak yapiyorlar. bu defa o yollardan gelen soför algi olarak dahi anlamiyor "ben dönel kavsaga geldim" anayolda devam ettigini düsünüyor. e böyle bir durumda gecis üstünlügü falan hak getire. adam kendi algisinda "düz devam ediyor".
dönel kavsagin bir kere girisi-cikisi acik sekilde belirgin olmalidir. dönel kavsaga girecek olan arac "hiz kesmeden devam edebilme" sansinda olamaz ! yol onu fren yapmak ve kavsagi kontrol etmek zorunda birakmalidir.
ancak bundan sonra ögretebiliriz bunu soförlere.
ama bunu ögretmek icin insanlara en basta türkiye yollarinda "olmasi gerektigi gibi" insa edilmis dönel kavsaklar olmali. dümdüz giden 2 yolun kesistigi bir kavsaga ne idügü belirsiz, bazen ufacik, bazen yamuk yumuk, bazen dev gibi bir yuvarlak yapiyorlar. bu defa o yollardan gelen soför algi olarak dahi anlamiyor "ben dönel kavsaga geldim" anayolda devam ettigini düsünüyor. e böyle bir durumda gecis üstünlügü falan hak getire. adam kendi algisinda "düz devam ediyor".
dönel kavsagin bir kere girisi-cikisi acik sekilde belirgin olmalidir. dönel kavsaga girecek olan arac "hiz kesmeden devam edebilme" sansinda olamaz ! yol onu fren yapmak ve kavsagi kontrol etmek zorunda birakmalidir.
ancak bundan sonra ögretebiliriz bunu soförlere.
başlığın altı sikko fetöcü entryleriyle dolmuş yine, en sikkosu yarın debe’ye girer muhtemelen, tabi fener koyunca silip kaçmazlarsa.
tanım: avrupadan siktiri yiyenlerin bu hafta en çok takip edeceği maç.
tanım: avrupadan siktiri yiyenlerin bu hafta en çok takip edeceği maç.
chp kurultayı olduğunda da kılıçdaroğlu'na destekleyen bahçelinin açıklamasıdır.
meral akşener'in gitmesinin parti için hayırlı olacağına işarettir.
meral akşener'in gitmesinin parti için hayırlı olacağına işarettir.
ışık evleri denen terör hücrelerinde istismar edilmiş milislerin etiketlediği tip.
bu yamyamlara insanların "laik" olamayacağını laiklik ilkesini veya tanımını bile öğretemedik hala şekerden çikolatadan bahsediyoruz.
bu yamyamlara insanların "laik" olamayacağını laiklik ilkesini veya tanımını bile öğretemedik hala şekerden çikolatadan bahsediyoruz.
kafa uyumunun olduğu yerde daima ten uyumu vardır. ama her ten uyumu yaşadığınız insanla kafanız uyuşmaz.
taşşağına kadar gösteren daracık pantolonlar, dereye gidecek gibi kısacık paçalar, çorapsız ayakkabı, aşırı dar beş düğmesi açık gömlek, zincir kolye bileklik vs, duvar saati büyüklüğünde kol saati...
daha da eklenebilir ama, yazarken gözümde canlandı ve içim kalktı.
bunu niye yapıyorsunuz kendinize beyler?
daha da eklenebilir ama, yazarken gözümde canlandı ve içim kalktı.
bunu niye yapıyorsunuz kendinize beyler?
müstakil ev ve garaj olduğu için ayda bir kendim yıkıyorum. bosch yıkama makinem var, köpüğümü atıp süngerle bi güzel ovalıyorum, 3 damacana suyla hallediyorum. en son yıkamacıya verdiğimde göt lalesi hoparlöre hava tuttuğu için hoparlör cızırdıyor, göstergenin içine de toz girmiş çıkmıyor.
olum fast limiti konusunda banka övmek nedir ahahahah bu insanlar nasıl kullanıyor bu uygulamaları iyi valla
cringe cikislarina yenisini eklemek icin dinbazlarin alerjisinin oldugu ugur dundari secen kilicdaroglunun mektubu.
kamuoyunun soyledigini tekrarliyor diye ugur dundara catmis, kendi icat ettigi helallesme politikasi sayesinde yerel secimlerde basari kazanildigini iddia ediyor, hangi helallesme arkadas, seccadeye bastigin helallesme mi?
bu adamin kafasinin nasil calistigini anlamak mumkun degil, bak sosyal medyada seni en coskuyla alkislayanlar 1 sene once seccadeye bastin diye linc etmeye calisanlar, bi dur dusun birisinin doldurusuna mi geliyorum diye.
millet enflasyonla depremle uğraşırken 50 yıldır kendi partin iktidara gelmediği halde helalleşme diye gündemi değiştiren sensin.
olmus tarik akanin 50 sene onceki anisindan medet umuyor, tarik akan yasasa sana kiymet verecegini dusunduren nedir?
ugur dundar bedel odememismis, beyefendinin olcusu siyasi bedel odemek, onlarca farkli hukumet ve partiyle calismis memur emeklisi adamsin, gelene agam, gidene pasam, ben nasıl bir bedel odedim diye kendine sordun mu da gazeteciliklerini hapse düşmeleriyle ölçüyorsun?
bu saçmalamaların tek açıklaması olabilir, 2028 seçimlerinde akpnin cumhurbaşkanı adayı olarak kendisinin olması, malum tayyip yasal olarak aday olamıyor, cringe dede buyuk oynuyor bakalim ne olacak.
kamuoyunun soyledigini tekrarliyor diye ugur dundara catmis, kendi icat ettigi helallesme politikasi sayesinde yerel secimlerde basari kazanildigini iddia ediyor, hangi helallesme arkadas, seccadeye bastigin helallesme mi?
bu adamin kafasinin nasil calistigini anlamak mumkun degil, bak sosyal medyada seni en coskuyla alkislayanlar 1 sene once seccadeye bastin diye linc etmeye calisanlar, bi dur dusun birisinin doldurusuna mi geliyorum diye.
millet enflasyonla depremle uğraşırken 50 yıldır kendi partin iktidara gelmediği halde helalleşme diye gündemi değiştiren sensin.
olmus tarik akanin 50 sene onceki anisindan medet umuyor, tarik akan yasasa sana kiymet verecegini dusunduren nedir?
ugur dundar bedel odememismis, beyefendinin olcusu siyasi bedel odemek, onlarca farkli hukumet ve partiyle calismis memur emeklisi adamsin, gelene agam, gidene pasam, ben nasıl bir bedel odedim diye kendine sordun mu da gazeteciliklerini hapse düşmeleriyle ölçüyorsun?
bu saçmalamaların tek açıklaması olabilir, 2028 seçimlerinde akpnin cumhurbaşkanı adayı olarak kendisinin olması, malum tayyip yasal olarak aday olamıyor, cringe dede buyuk oynuyor bakalim ne olacak.
letgo dan alisveris yapiyorsun sahibinden com odeme sistemini kullaniyorsun.
sonra neden dolandirildik.
nasil dolandirilmaycaksin.
o degil insani dolandirici olmaya tesvik ediyorlar bu kadar kolay mi 25 bin carpmak
sonra neden dolandirildik.
nasil dolandirilmaycaksin.
o degil insani dolandirici olmaya tesvik ediyorlar bu kadar kolay mi 25 bin carpmak
mutlu bayramlar herkese.
sabah erkenden kalkıp şeker toplamaya gideceğim. *
sabah erkenden kalkıp şeker toplamaya gideceğim. *
fragmanda öyle bir duygu yoğunluğu var ki, umarım minik bruce wayne’ni evlatlık almazlar.
minnoş kalbinizin deli gibi atmaması için mecbur kalmadıkça rampada durmayın.
2010’ları özlediğini söyleyen arkadaşlar siz bir de 90’ları yaşayacaktınız..
sokaktan kirli kirli eve gelip elleri yıkadıktan sonra susurluk kazası ağırlıklı anahaber bültenlerini izlerken banyodan sonra hangi atari oyununu oynasam diye düşünüp duşa girip banyo yapmanın nolduğunu bilmemek büyük kayıptır.
sokaktan kirli kirli eve gelip elleri yıkadıktan sonra susurluk kazası ağırlıklı anahaber bültenlerini izlerken banyodan sonra hangi atari oyununu oynasam diye düşünüp duşa girip banyo yapmanın nolduğunu bilmemek büyük kayıptır.
sebebi her ne olursa olsun stres.
bazı şeyleri haddinden fazla büyütüp stresten günlerce uyuyamadığım geceleri hatırlıyorum.
biraz gamsız olmak gerekiyor
bazı şeyleri haddinden fazla büyütüp stresten günlerce uyuyamadığım geceleri hatırlıyorum.
biraz gamsız olmak gerekiyor
herkese geç cevap veriyor kardeşim 27 kişiden birisin, bekle sıranı.
7 senedir mutfakta en cok kullandigim pisirme araci. siz bakmayin almayin diyenlere. bunlarin atalari matbaya karsi cikiyordu. firin alt tarafi, kullanacaksaniz alirsiniz. kullanmayacaksaniz almazsiniz.
biri de mikrodalga demis. hayatinda mikrodalga gormedigine yemin edebilirim.
biri de mikrodalga demis. hayatinda mikrodalga gormedigine yemin edebilirim.
ilk kapatılması gereken devletimsi kurumunun hezeyanıdır.
(bkz: muz nedir nasıl muz devleti olunur)
(bkz: muz nedir nasıl muz devleti olunur)
lucescu bjk de ki ikinci sezonunda dolu dizgin şampiyonluğa giderken meşhur bir çöküş dönemi vardır beşiktaşın. o sene ne olduysa (aziz yıldırım ve karanlık dünyası) beşiktaş yerine fenerbahçe şampiyon oldu. bu bir kelebek etkisi yarattı. fenerbahçe şampiyon olmasaydı sonraki sene ne alex gelirdi, nede kulübün başında aziz yıldırım kalırdı. galatasaray hem yönetim hemde ekonomik olarak çok kötü bir dönemdeydi, 2001 sonrası 2006 ya kadar yokları oynadı ligde. tüm bunlar bir araya geldiğinde beşiktaş o şampiyonluğu alsaydı lucescu shaktar ile yaptığı dominasyon ve kalkınmayı beşiktaşta yapabilirdi, şu an çok farklı bir yıldız dağılımı olurdu. o dönemi yaşayan beşiktaşlılar bunları unutmuyor ama bunları bilmeyen genç nesil fenerbahçeyi kendilerinin kader ortağı falan sanıyor.
yasinin düello gerginliğinden şivesi düzeldi
çocukluğumun su dolu balonları gibiydi memelerin...bir dokunsam patlayacaklardı...