(bkz: cicis kardesler)
harbi oyle bir sey vardi ne oldu?
Sık geçen başlıklar
anarchist urban guerrilla 21
ekşi profiliarap tapar şeriatçı bunyelerin alamayacağı konular bunlar. yoksa avrupa hayranlığı değil medeni bir toplum olma istegi olduğunu anlatırdım.
araplae bile anladi bu hastalıklı zihniyetten bir şey olmayacağını, 1500 yıl öncenin karanlık dönemine göre yasanamyacagini her gün avrupa'ya benzemek için reformer yapıyorlar ama bizdekiler hala şeyh tarafından badelenme ve taliban gibi yaşamak istiyor. avrupa'ya bu kin nefretiniz de bundan.
araplae bile anladi bu hastalıklı zihniyetten bir şey olmayacağını, 1500 yıl öncenin karanlık dönemine göre yasanamyacagini her gün avrupa'ya benzemek için reformer yapıyorlar ama bizdekiler hala şeyh tarafından badelenme ve taliban gibi yaşamak istiyor. avrupa'ya bu kin nefretiniz de bundan.
demek ki parasını verip gitmiş. siz de günahını aldınız sevgili vs diye. adama bir threesome bile yaptırmadınız.
düz memur o paraları alıyor, adam ceo diyor. 100bin'e çalışan ceo ancak tek kişilik şahıs şirketinin ceosu olur en fazla.
7 senedir mutfakta en cok kullandigim pisirme araci. siz bakmayin almayin diyenlere. bunlarin atalari matbaya karsi cikiyordu. firin alt tarafi, kullanacaksaniz alirsiniz. kullanmayacaksaniz almazsiniz.
biri de mikrodalga demis. hayatinda mikrodalga gormedigine yemin edebilirim.
biri de mikrodalga demis. hayatinda mikrodalga gormedigine yemin edebilirim.
1milyon nufuslu ulkelerle kendini karsilastirip en cok bizde diyen matematik engelli bakan demeci.
100 bin tl ile borsaya girip plaka ve otobus aldigini iddia edenlere inaniyorsaniz, sirinlere de inaniyorsunuzdur. 100bin yatirip borsadan ancak sac plaka ve oyuncak otobus alirsiniz.
boyle hikaye anlatanlar genelde hep kaybedenler.. gelip boyle atip tutarak masturbasyon yaparlar.
aq benim 2017lerden beridir tuprasta diger hisselerde param var. ve bu atip tutan arkadas gibi 100bin gibi az bir para da olmadi hic bir zaman. ben alamiyorum ama bu adam plaka ve otobus almis. yok aq ada satin aldim diye yazsaydin. yalanciyi sikmedikleri icin boyle entrylerle dolu her yer.
edit: rezil olunca sildi atmasyon entrysini.
boyle hikaye anlatanlar genelde hep kaybedenler.. gelip boyle atip tutarak masturbasyon yaparlar.
aq benim 2017lerden beridir tuprasta diger hisselerde param var. ve bu atip tutan arkadas gibi 100bin gibi az bir para da olmadi hic bir zaman. ben alamiyorum ama bu adam plaka ve otobus almis. yok aq ada satin aldim diye yazsaydin. yalanciyi sikmedikleri icin boyle entrylerle dolu her yer.
edit: rezil olunca sildi atmasyon entrysini.
(bkz: nero burning room)
yarın yokmuscasina, kıyamete hazırlanır gibi dvd film koleksiyonu yapmak.
2010dan sonra hangi zekayla, hangi amaçla bu kadar dvd koleksiyonu yaptım diye hayatı ve kendini sorgulamak.. hepsi çöpe atıldı tabi.
yarın yokmuscasina, kıyamete hazırlanır gibi dvd film koleksiyonu yapmak.
2010dan sonra hangi zekayla, hangi amaçla bu kadar dvd koleksiyonu yaptım diye hayatı ve kendini sorgulamak.. hepsi çöpe atıldı tabi.
millet ittifaki ve dem partililer sandiga gidince imamoglu'nda birlesir diye dusunuyorum ve imamoglu her turlu kazanir.
imamoglu muhalifler icin partiustu bir konumdadir. kim ne derse desin.
diger sehirlerde bu sekilde olmayacaktir.
imamoglu muhalifler icin partiustu bir konumdadir. kim ne derse desin.
diger sehirlerde bu sekilde olmayacaktir.
hiç bir suçu olmayan masum bir askerin putin denilen katil tarafından savaşa gönderilerek öldürüldüğü görüntülerdir. gerçekten üzücü görüntüler. umarım en kısa sırada bu dronelardan biri putin'i de böyle kovalar da savaş sona erer.
savaş nerede olursa olsun, masum insanlara zarar verir.
edit: bu goruntulere bakıp, tatmin olan insanlıktan çıkmış yaratıklar aramızda maalesef.
savaş nerede olursa olsun, masum insanlara zarar verir.
edit: bu goruntulere bakıp, tatmin olan insanlıktan çıkmış yaratıklar aramızda maalesef.
internette gorup de baslik acilmayacak bir sey kalacak mi dedirten baska sacma sapan bir video. biz de ergenlik yasadik ama hic bir zaman bu kadar abazan olmadik. eksinin abazanlari yakinda saci acik kadin gorse gelip baslik acacaklar.
sen bilmiyorsun, görmedin diye kimse bilmiyor değil. batı'da neredeyse her supermarkette kestane turşusu satılıyor. bir çoğunda kestane şekeri satılıyor. bu kadar popular olmaması talep olmaması ile ilgili.
t: muhtemelen hayatında ilk defa yurt dışına çıkan birinin herkese duyurmak için açtığı gerçeğe dayanmayan baslik.
t: muhtemelen hayatında ilk defa yurt dışına çıkan birinin herkese duyurmak için açtığı gerçeğe dayanmayan baslik.
40 lira mi saka mi bu? coca cola iyice cildirmis, yurt disina cola icmeye gidecegiz yakinda :) genelde 24 lu 33luk coke zero kutu paketini 7 pounda aliyorum = 170 lira yapiyor. turkiyede tanesi 15 liradan satiliyor markette yani 360 lira. turkiye'deki fiyati yurt disi fiyatinin iki kati. artik ureticiler halkla dalga geciyor bence. enflasyon, doviz bahane. ne satsak aliyor bu kerizler diyorlardir. ayni otomotivciler gibi.
edit: amazon uk uzerinden subscribe and save ile 24lu 33luk kutuyu 6.30pound'a almisim en son.
edit2: %47.5 civari vergi yani alinan her kolanin yarisi saraya ve akp'nin secim propagandasina gidiyor. tamamen cc'yi suclanamazsa da fiyati yine de yuksek.
mesaj atip durmayin nerede diye :) alin size tesco'da 5 pounda, pahali bile yazdim :) : https://www.tesco.com/…d=cptpuqqqxf4cfcmf_qcdxaabcq
bol bol soguk iciniz. turkiye'dekine cok daha iyi ustelik.
edit: amazon uk uzerinden subscribe and save ile 24lu 33luk kutuyu 6.30pound'a almisim en son.
edit2: %47.5 civari vergi yani alinan her kolanin yarisi saraya ve akp'nin secim propagandasina gidiyor. tamamen cc'yi suclanamazsa da fiyati yine de yuksek.
mesaj atip durmayin nerede diye :) alin size tesco'da 5 pounda, pahali bile yazdim :) : https://www.tesco.com/…d=cptpuqqqxf4cfcmf_qcdxaabcq
bol bol soguk iciniz. turkiye'dekine cok daha iyi ustelik.
hala saf saf bu araci bekleyenleri gordugumuz arac modeli. italya'dan bir kac arac daha siparis verilir secim icin gerisi yine 2027 secimlerinin vaadi.
bir de yok satar diyen var yukarida. tabi yok satar aq. cunku arac komple yok.
bir de yok satar diyen var yukarida. tabi yok satar aq. cunku arac komple yok.
fiyat güzel. sanırım şimdilik tek küçük sorunumuz. ortada böyle bir araç olmaması..bir kaç yıla o da olur inşallah.
modlar, whatsapp dilli mesajlari ortaya cikan ve bugun de eksi'yi tehdit eden malum partinin uyesi ile ilgili "yalama videosu cikan sahis degil mi "entry'imi dahi bugun sildi ( icinde hic bir hakaret barindirmadigi halde).
direnen arkadaslara soyleyeyim. siz direnirken, sozluk iktidara "ey sahip, ne istedin de vermedik" diyor. umarim bu entryi de silmezler.sozlugun tek derdi para, reklamlar. zihniyetleri ayni.
direnen arkadaslara soyleyeyim. siz direnirken, sozluk iktidara "ey sahip, ne istedin de vermedik" diyor. umarim bu entryi de silmezler.sozlugun tek derdi para, reklamlar. zihniyetleri ayni.
3 gunde bir degistirenleri gorerek sok gecirdigim durum. ben her gece 3'e alarm kurup, uyanip degistiyorum ki uykumun ikinci yarisi daha fresh geciyor.
t: yine yalanciyi zkmedikleri, onsevisme ile biraktiklari, gercek hayatta domuz gibi yasayan yazarlarin, 3gunde carsaf degistirdiklerini iddia ederek kiz dusurmeye calistiklar baska bir deneme. belki de ben kotu niyetliyim. bu yazarlar, hotellerde housekeeping olarak da calisiyor olabilirler.
t: yine yalanciyi zkmedikleri, onsevisme ile biraktiklari, gercek hayatta domuz gibi yasayan yazarlarin, 3gunde carsaf degistirdiklerini iddia ederek kiz dusurmeye calistiklar baska bir deneme. belki de ben kotu niyetliyim. bu yazarlar, hotellerde housekeeping olarak da calisiyor olabilirler.
o kiralari artıran emlakcilar. yok bir de utaniyorlarmsi. 1lira fazla almak için yapmayacaklari şey yok. çoğu zaten ucuza kiraya veren ev sahibini arayıp 3 katına verelim diyor.
tam olarak sucu neydi biri aciklayabilir mi? ne kadar sacma sapan bir ulkeyiz. basortulu iken video yayini yapmasi mi? seriata aykiri hareketlerede bulunmak mi?
edit: mesaj atıp durmayın. sosyal medya gazını almak için yapılan eylemlerden ve muhtemelen 200 300 tl ceza kesilip bırakılacak. hukuk olmayan bu tur ülkelerde, bu tur olaylar da sosyal medya ile yonlendirilir. öncelikla videoda çocuk gormedim ama ama sırf kadının eteği altı gorunuyor ve gorunurken yanından cocuk geçiyor diye dunyanın hiç bir hukuk devletinde ceza verilmez, verilemez. videoda arkada çocuk geciyor diye cocuk istismarı denilecek bir durum yok. yobaz, şeriatcıyım veririz derseniz baska. mesaj atmayın sizin o yobaz mesajlarınızla ugrasamam.
edit: mesaj atıp durmayın. sosyal medya gazını almak için yapılan eylemlerden ve muhtemelen 200 300 tl ceza kesilip bırakılacak. hukuk olmayan bu tur ülkelerde, bu tur olaylar da sosyal medya ile yonlendirilir. öncelikla videoda çocuk gormedim ama ama sırf kadının eteği altı gorunuyor ve gorunurken yanından cocuk geçiyor diye dunyanın hiç bir hukuk devletinde ceza verilmez, verilemez. videoda arkada çocuk geciyor diye cocuk istismarı denilecek bir durum yok. yobaz, şeriatcıyım veririz derseniz baska. mesaj atmayın sizin o yobaz mesajlarınızla ugrasamam.
daha yazar olali 3 gun olan bir ergenin sizlamalari. okullar tatil olunca bu cocuklari da bilgisayara verip kurtulmaya calisiyor anne babalari.. sunlarin eline tablet vermeyin sokaga birakin diye kac kere soyleyecegiz!