sosyal medyaya zaman ayırmak.
şu fenomenlerin haberlere düşmesi ile gördüm ki milyonlarca insan bunların takipçisi imiş. arkadaş, bunların neyini takip ediyorsunuz? ben her gün görüştüğüm iş arkadaşımı bile takip etmiyorum. işim gereği binlerce takipçim olabilecekken müsaade etmiyorum takip edilmeye. çünkü bence o profiller de bir nevi özeliniz sizin. neden herkesin hayatına giriyor ya da hayatınıza girilmesine müsaade ediyorsunuz?
sonra uygulamalara abuk sabuk güncellemeler geliyor: yakın arkadaşlarla paylaş, şunlara gizle, yorumları kapat...
böyle böyle hem zaman kaybediyor hem de hiçbir kârınız olmuyor.
keşfet zaten zamanın içinden geçiyor, bir de bu dolandırıcıların hayatını izlemeyin ay!
çuvaldızı size, hadi iğneyi de kendime batırmış olayım: ben de ekşi'de çok zaman harcıyorum. her gün bir saat falan gidiyordur salak saçma şeyler yazıp, mal mal şeyler okuyarak. azaltsam bari ama...
15 yıllık alışkanlık, bir anda bırakılmıyor.
ama bu ara hayatım tıkırındayken buna da bir ayar çekebilirim. inş. ağmin, aaağmiiiğin.