Sık geçen başlıklar

iş bulmadan işten ayrılmak 1

ekşi'de gör
bunu ben yaptım; pişman mıyım?
tabi ki pişmanım.

tam bu artislik hareketi yaptım pandemi patladı. pandemi bitti dolar , enflasyon , ekonomik kriz vs derken kafamda hayal ettiğim işi kurma fikrini bırak, tecrübemle eşdeğer işleri bulmakta zorlandım. ha kazancım ne oldu bu kaotik dönemden geriye derseniz işsiz kalma eşiğini aştım ve hiç bir patron beni işsiz kalmakla korkutamaz artık.