Sık geçen başlıklar

beşiktaş taraftarının fenerbahçe sempatisi 1

ekşi'de gör
lucescu bjk de ki ikinci sezonunda dolu dizgin şampiyonluğa giderken meşhur bir çöküş dönemi vardır beşiktaşın. o sene ne olduysa (aziz yıldırım ve karanlık dünyası) beşiktaş yerine fenerbahçe şampiyon oldu. bu bir kelebek etkisi yarattı. fenerbahçe şampiyon olmasaydı sonraki sene ne alex gelirdi, nede kulübün başında aziz yıldırım kalırdı. galatasaray hem yönetim hemde ekonomik olarak çok kötü bir dönemdeydi, 2001 sonrası 2006 ya kadar yokları oynadı ligde. tüm bunlar bir araya geldiğinde beşiktaş o şampiyonluğu alsaydı lucescu shaktar ile yaptığı dominasyon ve kalkınmayı beşiktaşta yapabilirdi, şu an çok farklı bir yıldız dağılımı olurdu. o dönemi yaşayan beşiktaşlılar bunları unutmuyor ama bunları bilmeyen genç nesil fenerbahçeyi kendilerinin kader ortağı falan sanıyor.