yenilirsin, rakiplerde 2-3 gün taşşak geçer. bu dünyanın her yerinde olan bişeydir karı gibi ağlamaya gerek yok. hele hele sen, sparta prag taraftarlarının bile unuttuğu maçı aylar sonra hala gündemde tutmuyormuş gibi daha birkaç saat önce bitmiş maça galatasaraylıların yorum yazmasını hazmedemeyip yok bukalmunspormuş, yunan tohumuymuş falan orospu karı gibi zırlamaya hiç gerek yok.
hadi ben size yine de kendinizi biraz daha iyi hissetmenizi sağlayacak bir bilgi paylaşayım. hani siz iyi kötü bi kupa getirelim, uefa ve süper kupanın havası az da olsa sönsün, şampiyon olmamıza izin verseler, avrupada destan yazacağız ama önümüz kesiliyor propagandası yapabilin diye inter toto da totonuzu yırtıyorsunuz ya bu sene... hah işte o kupayı bir başka sarı kırmızılı ekip kayserispor çoktan ülkemize getirdi zaten. bu da size teselli olsun. ;-)
13.04.2024 · 4. sıra
bir klonu cok sevdim
12.04.2024 00:07 ~ 00:11