Sık geçen başlıklar

volvo xc90 alma hayali olmayan erkek 7

ekşi'de gör
başlığa bak aq iyice twitter'a döndü burası.
ayrıca madem hayal kuruyorsun niye volvoyu hayal edesin aq volvonun ceo'sunun hayalinde bile volvoya binmek yoktur
en büyük hayalim en az dört koli alabilecek arabaya sahip olmaktı. böyle araba park etti mi içinden adamlar dökülecek.

arabada beş evde onbeş

ama bütçe hyundai i10'a yetiyor.

eksik olmasınlar, ayı değil ayıboğan iki arkadaşımız hyundai i10'u benim için test etmişler. ön tarafa ikisi birden sığıyor. daha sonra arka koltuğa da geçip denediler. oraya da rahatça sığdılar.

hyundai i10'daki ayıboğanlar

videodan da göreceğiniz üzere, güvenle ön koltuğa bir, arka koltuğa iki ayıboğan atabiliyorum. toplamı 450 kilo adam eder. e zaten daha fazlasına da "allah gözünü doyursun" derler.

görünen o ki i10 benim işimi görüyor.
yahu insanın hayali herhangi bir arabaya sahip olmak olur mu? acıyorum bu materyalist topluma.

hayal dediğimiz şey çok daha yüce bir şey değil mi? mesela ben uçmayı hayal ederdim, hayvanlarla konuşabilmeyi, görünmez olabilmeyi, zamanda yolculuğu, uzayın istediğim yerini görebilmeyi…
sahip olduğunu iddia edenlerin çoğu yemeksepetinde çiğköfte dürüm indirimi kovalıyor. anonim olunca zengin olunmuyor. ekşi sözlük de şizofren eğilimleri olan boş beleş troll yuvasına dönmüş bir yer. çok da şey yapmamak lazım. hele biri eski sağlamlığı yok demiş. ön camlarına film çekilmesinin aracı garanti kapsamı dışına çıkardığı bir güvenlik silsilesinden bahsediyoruz.

xc90 güzel araç, siyahı ile aşk da yaşarım. ben audiciyim, land rover seviyorum diyenlere de saygım sonsuz. bir de son tavsiye yaz aylarında tavuk döner yemesinler özellikle geç saatte. besin zehirlenmesi yapabiliyor.
patronumda var, ben de alırsam ayıp olur adama
başına gelebilecekleri tahmin edebilen erkektir. o kadar para bayılıp şu duruma görsel düşmek var.