Sık geçen başlıklar
bu pazaryerinin zarar ettiğini düşünmüyorum. sorun karı ebay için çok az. bu yüzden satmıyor bile. yazık olmuş.

bu kur türkiye'ye girmek isteyen firmalar içinde büyük bir engel, zira bir global firma türkiyede çok iyi kar elde etse bile kazancı kur hesabi sonrasi diğer ülkelerde elde ettigi kara gore cok düşük kalıyor.

diğer bir yönden pazarı kaptırmamak gibi bir derdi de yok. zira türkiye'yi öyle bir gözden çıkarmışlar ki adeta yok sayıyor.

seksenlerin hatta yetmişlerin başına döndük. dünya ile kopuk öyle yapayalnız bir ülke olduk. yazık.

@araftadogan anlam ozuklugu ile savstigi icin tsk
bu ülkenin çalışan ve eğitimli kesiminden insanlar havalimanında ise en gereksiz ve düşük profilli olanları meclistekiler.

afedersin de meclis dediğin şeyin içi boş düşük profilli başbakan ve avanesi
almadan bildiriyorum:

dün gece mekanların 1/3 kapalıydı gerisinde tek tük masa vardı. turistler yok, esnaf yüzü gülmüyor

ama hala çomar hala akpci

boruyu elden ele uzatalım beter olsunlar işte size iktidar