2010’ları özlediğini söyleyen arkadaşlar siz bir de 90’ları yaşayacaktınız..
sokaktan kirli kirli eve gelip elleri yıkadıktan sonra susurluk kazası ağırlıklı anahaber bültenlerini izlerken banyodan sonra hangi atari oyununu oynasam diye düşünüp duşa girip banyo yapmanın nolduğunu bilmemek büyük kayıptır.
Sık geçen başlıklar
kuzey korede secim heyecani yasayan adam 9
ekşi profilikimse kaka leite yazmamış mı ben mi yanlış görüyorum?
yolcu ve mürettebatın kurtarıldığı kazadır.
adamların kriz yönetimi gerçekten muazzam.
adamların kriz yönetimi gerçekten muazzam.
türk firmalarından neden bir bok olmaz isimli çalışma başlığı.
inanın bu bahsedilen beyinsiz firmaların çoğu %30 değil %50 zam yapsa ödeyeceği bir yıllık zam farkını gözü kapalı sikik bir projeye harcayıp çöpe atar.
çalışanına vermesin de isterse dürüm olup götüne girsin o para. inanın buna tav olur çoğu.
halbuki sen çalışanına %50 bile değil %70 zam yapsan ekibin sana 1 tane sikik proje değil 10 tane işe yarar proje getirir sen o zam farkının 100 katını kazanırsın.
ama dediğim gibi bazı şeyler zeka istiyor.
inanın bu bahsedilen beyinsiz firmaların çoğu %30 değil %50 zam yapsa ödeyeceği bir yıllık zam farkını gözü kapalı sikik bir projeye harcayıp çöpe atar.
çalışanına vermesin de isterse dürüm olup götüne girsin o para. inanın buna tav olur çoğu.
halbuki sen çalışanına %50 bile değil %70 zam yapsan ekibin sana 1 tane sikik proje değil 10 tane işe yarar proje getirir sen o zam farkının 100 katını kazanırsın.
ama dediğim gibi bazı şeyler zeka istiyor.
ibb tarafından gerçekleştirilmiştir.
https://twitter.com/…eri/status/1491043078094090240
kısaca ekrem imamoğlu elini masaya vurup bilal erdoğan'ın vakfına ''silüeti bozdurmayız, bizde kanun konuşur'' demiştir.
sanırım ibb'nin resmi olarak ilk restidir.
aşağıda bir arkadaş paylaşmış ilk entry'den koyalım herkes görsün diye edit geçiyorum. ibb'nin bütün böyle yapılara resti varmış. flood
https://twitter.com/…eri/status/1491043078094090240
kısaca ekrem imamoğlu elini masaya vurup bilal erdoğan'ın vakfına ''silüeti bozdurmayız, bizde kanun konuşur'' demiştir.
sanırım ibb'nin resmi olarak ilk restidir.
aşağıda bir arkadaş paylaşmış ilk entry'den koyalım herkes görsün diye edit geçiyorum. ibb'nin bütün böyle yapılara resti varmış. flood
lan bu beşiktaş neymiş öyle ya?
adamlar 3 hafta önceden galatasaray'a yenilecekleri skoru bilip, arkasından karagümrük'e yenileceklerini de bilip, galatasaray'ın geçen hafta 3 farkla kazanacağını da bilip son hafta averaja kalacağız dur şike yapıp 7 tane atalım demiş.
he skor için değil sırf yenilsinler diye böyle bi yola gittiklerini iddia ediyorsanız bişey diyemem. ancak başlığı açan arkadaş ''averaj kastılar'' demiş. yahu bu beşiktaş hatay ile galatasaray'a yenilmeden önce oynadı. kaç kaç yenileceğini, son hafta averaj ile şampiyon olunacağını nasıl tahmin edip böyle bi yola başvurur?
not: fenerbahçe
adamlar 3 hafta önceden galatasaray'a yenilecekleri skoru bilip, arkasından karagümrük'e yenileceklerini de bilip, galatasaray'ın geçen hafta 3 farkla kazanacağını da bilip son hafta averaja kalacağız dur şike yapıp 7 tane atalım demiş.
he skor için değil sırf yenilsinler diye böyle bi yola gittiklerini iddia ediyorsanız bişey diyemem. ancak başlığı açan arkadaş ''averaj kastılar'' demiş. yahu bu beşiktaş hatay ile galatasaray'a yenilmeden önce oynadı. kaç kaç yenileceğini, son hafta averaj ile şampiyon olunacağını nasıl tahmin edip böyle bi yola başvurur?
not: fenerbahçe
çin'in uygur türkü kardeşlerimize yaptıklarını resmen soykırım olarak tanıdıklarını belirttikleri karardır.
https://tr.euronews.com/…lamalar-n-soyk-r-m-olarak-
bakalım milliyetçilikten çıldıran, elinde kılıçla kuruluş osman izleyen güruhumuz buna ne tepki verecek.
https://tr.euronews.com/…lamalar-n-soyk-r-m-olarak-
bakalım milliyetçilikten çıldıran, elinde kılıçla kuruluş osman izleyen güruhumuz buna ne tepki verecek.
bir iddia.
o değil de doğruysa futbolcular hesaplarına gelen bu parayı farketti mi acaba?
hani biz bazen 3-4 lira küsüratları görmüyoruz ya bu paralar da onlar için öyle bişeydir heralde.
o değil de doğruysa futbolcular hesaplarına gelen bu parayı farketti mi acaba?
hani biz bazen 3-4 lira küsüratları görmüyoruz ya bu paralar da onlar için öyle bişeydir heralde.