türk hakemleri olmayınca galatasaray hahahjaha yazanlar ses verin efendimmmm......
gururlandım..
Sık geçen başlıklar
Debe Arşivi
oglum adam erzincandan gelip manu'ya saplıyor.
şerefsizlik yapmayın on numara oynuyor bugun. aptal aptal linclemeyin su adamı.
tiner.
şerefsizlik yapmayın on numara oynuyor bugun. aptal aptal linclemeyin su adamı.
tiner.
şimdi gidip zor bir pozisyonda gol atacak iyi izleyin :))
edit: şaşırtmadı :))
edit: şaşırtmadı :))
olmayan abartmadır.
manchester united, manchester united’dır. bu takımı ingiltere’de yenmek her daim abartılmayı hak edecek ve tarihe yazılacak bir harekettir.
not : fb
manchester united, manchester united’dır. bu takımı ingiltere’de yenmek her daim abartılmayı hak edecek ve tarihe yazılacak bir harekettir.
not : fb
boey öldükten sonra organlarını bağışlarsa taşşaklarını ben alırım.
bir kadının çok gerekli feveranı sonrası yaşanan tartışma.
yahu sokak kedisinin market dolabında ne işi var? kadın haksız mı? o kedi üstünde sayısız mikrop taşıyor. oradaki tüm gıdalara da o mikrobu saçıyor; merhamet biraz yahu. böyle hayvanseverlik mi olur?
yahu sokak kedisinin market dolabında ne işi var? kadın haksız mı? o kedi üstünde sayısız mikrop taşıyor. oradaki tüm gıdalara da o mikrobu saçıyor; merhamet biraz yahu. böyle hayvanseverlik mi olur?
etstur'un sahibinden turizm bakanı yaparsan olacağı da budur. booking.com bile hala kapalı bu ülkede. vatandaşın yararına ne kadar uygulama varsa kapatıyorlar. uber gibi airbnb'nin sonu da kötü olacak belli ki.
edit: adamlar özelden "ben tanımadığım kişilerin binaya girmesini istemiyorum." yazmışlar. gerçekten çok komiksiniz. ulan özellikle istanbul'da artık millet karşı komşusunu bile tanımıyor. hele büyük sitelerde kimsenin kimseden haberi yok. eski mahalle kültürü mü var da bütün apartmanı tanımak, kontrol etmek istiyorsun? küçük aile apartmanlarında bir nebze anlaşılır bir istek tamam ama gelip de genelleme yapmayın.
hele benim güneydeki yazlığımı gitmediğim zamanlarda kısa süreli kiraya vermemden sana ne? ister airbnb yaparım ister sahibinden üzerinden kiralarım. gelirimi beyan edip vergisini verdiğim sürece size ne oluyor?
edit: adamlar özelden "ben tanımadığım kişilerin binaya girmesini istemiyorum." yazmışlar. gerçekten çok komiksiniz. ulan özellikle istanbul'da artık millet karşı komşusunu bile tanımıyor. hele büyük sitelerde kimsenin kimseden haberi yok. eski mahalle kültürü mü var da bütün apartmanı tanımak, kontrol etmek istiyorsun? küçük aile apartmanlarında bir nebze anlaşılır bir istek tamam ama gelip de genelleme yapmayın.
hele benim güneydeki yazlığımı gitmediğim zamanlarda kısa süreli kiraya vermemden sana ne? ister airbnb yaparım ister sahibinden üzerinden kiralarım. gelirimi beyan edip vergisini verdiğim sürece size ne oluyor?
muhtemelen altay bayındır'ın transfer edilme gerekçesi bu arkadaşa abi üzülme bak senden kötüsü de var diye gösterip moral motivasyon sağlamaktı.
altay bayındır'ın manchester yedek kalecisi olmasından daha saçma bir olay varsa o da bu kovanın manchester united as kalecisi olmasıdır.
altay bayındır'ın manchester yedek kalecisi olmasından daha saçma bir olay varsa o da bu kovanın manchester united as kalecisi olmasıdır.
98 subaru impreza
77 79 peugeot 504
67 chevrolet impala
77 79 peugeot 504
67 chevrolet impala
akhisar ile lig kupası kazandı.
başakşehir'e ilk ve tek şampiyonluğunu kazandırdı.
galatasaray'a geldi, en yüksek puan ile takımı şampiyon yaptı.
yıllar sonra bir türk takımı ön eleme oynayıp cl'ye katılabildi.
ligde 7de 6 ile namağlup ilerliyor.
ama sözlük ergenlerine göre hoca değil.
başakşehir'e ilk ve tek şampiyonluğunu kazandırdı.
galatasaray'a geldi, en yüksek puan ile takımı şampiyon yaptı.
yıllar sonra bir türk takımı ön eleme oynayıp cl'ye katılabildi.
ligde 7de 6 ile namağlup ilerliyor.
ama sözlük ergenlerine göre hoca değil.
bir galatasaray taraftarı olarak , bugün bizi centilmence destekleyen fenerbahce taraftarına kendimce teşekkür ediyor ve avrupa kupalarında hepbirlikteyiz diyorum..
fenerbahce den 4 üzeri fark bekliyorum , vurdukları gol olsun, başarılar..
fenerbahce den 4 üzeri fark bekliyorum , vurdukları gol olsun, başarılar..
yoktur.
bayern başka takımlara benzemez. 5 atsa 6 için zorlar. 6 atsa 7'yi atmaya çalışır. çok değişik, orospu çocuğu bir takım.
bayern başka takımlara benzemez. 5 atsa 6 için zorlar. 6 atsa 7'yi atmaya çalışır. çok değişik, orospu çocuğu bir takım.
20 yıldır programcıyım ama yazılımcı değilim, sıfırdan bir sistem kuramam, kurarım ama genişleyebilir, sürdürülebilir bir sistem olmaz, sadece ben sürdürebilirim. bütün dillerde kod yazabilirim ama tasarım desenlerini bilmem, solid prensiplerini takmam, kafama göre en uygun, en az kod yazacağım algoritmaları tercih ederim. sonuçta aylar sonra koda geri döndüğümde en az 1 saat ne yaptığımı anlamaya çalışırım, yorum yazsam da fark etmez, yorumu anlamak da zor, hangi kafayla yazmışsam artık. yazılımcı olmak başka bir şey.
star tv sonrası şampiyonlar ligi yayınları hiç dikiş tutmadı bu ülkede. yetiş ya cem uzan.
oysa ki akp döneminde hiç sıra olmuyordu,herkese özel metrobüs vardı.
2003 girişliyim ve adalet bekliyorum. adalet beklentim eyt'nin iptali.
beşiktaşlıyım ama galatasaray'ı destekledim.
yapmayın şöyle boru falan. büyük bir heyecanla takip ettim maçı. galibiyete de çok sevindim. ama siz böyle yapınca tiksinti geliyor.
yapmayın şöyle boru falan. büyük bir heyecanla takip ettim maçı. galibiyete de çok sevindim. ama siz böyle yapınca tiksinti geliyor.
selam ben fenerliyim. hem de fanatik olanından.
olm ligte en büyük rakibimizsiniz, bu doğru. her derbi bir kalp krizi bende. yalnız şöyle birşey de var;
kuş, kuşlar, kuş kafalılar cikcik bilmemne herkese gitmiyor be dostlar.
manchester deplasmanı için;
bugün icardi penaltıyı kaçırınca deliren bir adamım ben. kerem auta atınca kafayı yiyen bir adamım ben. yine icardinin 3. golde bağırmış adamım ben.
biz türkiye içinde sizin için kuş olabiliriz ama her kuşun eti yenmez, avrupa'da galatasaylıyız.
olm ligte en büyük rakibimizsiniz, bu doğru. her derbi bir kalp krizi bende. yalnız şöyle birşey de var;
kuş, kuşlar, kuş kafalılar cikcik bilmemne herkese gitmiyor be dostlar.
manchester deplasmanı için;
bugün icardi penaltıyı kaçırınca deliren bir adamım ben. kerem auta atınca kafayı yiyen bir adamım ben. yine icardinin 3. golde bağırmış adamım ben.
biz türkiye içinde sizin için kuş olabiliriz ama her kuşun eti yenmez, avrupa'da galatasaylıyız.
başlığın altı yine kesif cehalet kokusu ile dolmuş.
pıhtı, ingilizce adıyla clot, oluşmasını sağlayan olay koagülasyon. evet basit bir kağıt kesiğinden ölmüyorsanız müthis başarılı ve karmaşık koagülasyon sistemi sayesinde ölmüyorsunuz. kan damarda akar, damar dışına çıktığında ise koagülasyon sistemi hemen devreye girerek pıhtıyı oluşturur ve kanama durur. peki o zaman sorunsuz bir şekilde damarda akan kan ne oluyorda damarın içinde pıhtılaşıyor ve hatta geriden gelen kanın ittirmesiyle beyne, kalbe, böbreklere, barsaklara gidiyor? işte burada büyuk bir bilim insanını saygıyla anmak durumundayım
(bkz: rudolf virchow)
alman hekim ve antropolog olan bu hocamız kanın damarlarda gezerken damar içinde aniden katılaşıp pıhtılaşmamasını üç koşula bağlamıştır. buna virchow triadı denir. peki nedir bunlar?
1-endotel hasarı
damarlarımızın iç yüzeyini döseyen endotel dedigimiz bu doku, yillar icinde gerek yuksek kolesterol nedenli yavas yavas gerekse de sepsis dedigimiz asiri enfeksiyon vs gibi durumlarda hasarlanarak damar içi pıhtıya sebebiyet verebilir. cıkarılacak ders ; sağlıklı beslenip kilo alnayacağız, egzersizimizi yapacağız ve endotelimizi sağlıklı tutacağız. bir enfeksiyonumuz olduğunda da zamaninda doğru antibiyotiğe ulaşacağız (ikincisi doktorunuzun işi ama sizin değil)
2-hiperkoagülabilite
kanımızda yine endotel dedigimiz doku ve karaciğerden salgılanan faktör dediğimiz maddeler vardır. bunların hepsinin olması gerektiği kadar olması lazım gelir. yine endotel hastalıklarında da kan hücreleri endotele yapışmak suretiyle hiperkoagulabl bir ortam yaratırlar. bazen de aldığımız ilaçlar (en sıklardan biri doğum kontrol hapları) buna neden olur.
3-staz
evet açıklamasi en kolay kısım bu. kanın düzgün akıyor olması gerekir. kan herhangi bir nedenle bir yerde göllenirse içinde pıhtı oluşur. kalp ritm bozukluklarında kalp içinde biriken kan, uzun süre hareketsiz kaldığımızda bacak toplardamarinda biriken kan güzel örneklerdir.
yani özet olarak endotel sağlamsa, hiperkoagülabilite yoksa ve kan bir yerlerde göllenmiyorsa pıhtı olmaz.
şimdi gelelim genç tanıdıklara, amcaoğullarına, komşunun oğlu ruşene neden pıhtı attı meselesine. hem de bu genç yaşlarında
sizin okuldan tanıdığınız görünüşte turp gibi genco belki de faktör 5 leiden mutasyonu sahibi. madde 2 hiperkoagülabilite.. pıhtı atar
sizin alt komşu. hiç sağlık sorunu yok. beyne pıhtı atmış. adam hayatında bir kere rutin kontrol olmamış ki. yattığı nöroloji servisinde bakılan hba1c 13. ileri diyabet. tanı almamış tedavi almamış. madde 1 endotel hasarı. pıhtı atar
bilmem nereden uzaktan akraba kız. pek çalışkan ve hırslı. günde oturup 10 saat ders çalışıyor aralıksız. bi gun aniden nefesi darlanmış. akcigere pıhtı. madde 3 staz...
entel feridunun da dediği gibi, bilimden anlayacaksınız hepinize bunu anlatacağım.
pıhtı, ingilizce adıyla clot, oluşmasını sağlayan olay koagülasyon. evet basit bir kağıt kesiğinden ölmüyorsanız müthis başarılı ve karmaşık koagülasyon sistemi sayesinde ölmüyorsunuz. kan damarda akar, damar dışına çıktığında ise koagülasyon sistemi hemen devreye girerek pıhtıyı oluşturur ve kanama durur. peki o zaman sorunsuz bir şekilde damarda akan kan ne oluyorda damarın içinde pıhtılaşıyor ve hatta geriden gelen kanın ittirmesiyle beyne, kalbe, böbreklere, barsaklara gidiyor? işte burada büyuk bir bilim insanını saygıyla anmak durumundayım
(bkz: rudolf virchow)
alman hekim ve antropolog olan bu hocamız kanın damarlarda gezerken damar içinde aniden katılaşıp pıhtılaşmamasını üç koşula bağlamıştır. buna virchow triadı denir. peki nedir bunlar?
1-endotel hasarı
damarlarımızın iç yüzeyini döseyen endotel dedigimiz bu doku, yillar icinde gerek yuksek kolesterol nedenli yavas yavas gerekse de sepsis dedigimiz asiri enfeksiyon vs gibi durumlarda hasarlanarak damar içi pıhtıya sebebiyet verebilir. cıkarılacak ders ; sağlıklı beslenip kilo alnayacağız, egzersizimizi yapacağız ve endotelimizi sağlıklı tutacağız. bir enfeksiyonumuz olduğunda da zamaninda doğru antibiyotiğe ulaşacağız (ikincisi doktorunuzun işi ama sizin değil)
2-hiperkoagülabilite
kanımızda yine endotel dedigimiz doku ve karaciğerden salgılanan faktör dediğimiz maddeler vardır. bunların hepsinin olması gerektiği kadar olması lazım gelir. yine endotel hastalıklarında da kan hücreleri endotele yapışmak suretiyle hiperkoagulabl bir ortam yaratırlar. bazen de aldığımız ilaçlar (en sıklardan biri doğum kontrol hapları) buna neden olur.
3-staz
evet açıklamasi en kolay kısım bu. kanın düzgün akıyor olması gerekir. kan herhangi bir nedenle bir yerde göllenirse içinde pıhtı oluşur. kalp ritm bozukluklarında kalp içinde biriken kan, uzun süre hareketsiz kaldığımızda bacak toplardamarinda biriken kan güzel örneklerdir.
yani özet olarak endotel sağlamsa, hiperkoagülabilite yoksa ve kan bir yerlerde göllenmiyorsa pıhtı olmaz.
şimdi gelelim genç tanıdıklara, amcaoğullarına, komşunun oğlu ruşene neden pıhtı attı meselesine. hem de bu genç yaşlarında
sizin okuldan tanıdığınız görünüşte turp gibi genco belki de faktör 5 leiden mutasyonu sahibi. madde 2 hiperkoagülabilite.. pıhtı atar
sizin alt komşu. hiç sağlık sorunu yok. beyne pıhtı atmış. adam hayatında bir kere rutin kontrol olmamış ki. yattığı nöroloji servisinde bakılan hba1c 13. ileri diyabet. tanı almamış tedavi almamış. madde 1 endotel hasarı. pıhtı atar
bilmem nereden uzaktan akraba kız. pek çalışkan ve hırslı. günde oturup 10 saat ders çalışıyor aralıksız. bi gun aniden nefesi darlanmış. akcigere pıhtı. madde 3 staz...
entel feridunun da dediği gibi, bilimden anlayacaksınız hepinize bunu anlatacağım.
hukumetin plani su:
1) faizleri artir ve kredi kullanimini zorlastir
2) kimse gelirinden cok harcayamasin, bu sayede talebi dusur
3) talep dusunce, uretici malini mevcut fiyata satamasin ve mecburen fiyat indirsin
4) uretici fiyat indirince enflasyon gerilesin
uretici kar etmiyor diyecek arkadaslara onden bir bilgi vereyim.
türkiye'nin en büyük 500 şirketi 2022 yılında net kârını yüzde 245,5 artırdı (kaynak: fortune 500 raporu)
--- spoiler ---
bir ornek vereyim. okullar yeni acildi ve okul urunlerinin fiyatlari ucmus durumda. adel kalemcilik ne yapmis beraber bakalim. sirket ne donem karini gecen sene ayni doneme gore yuzde 2407 oraninda artirmis. bu anormal otesi bir artis.
https://hizliresim.com/alzmewa
--- spoiler ---
1) faizleri artir ve kredi kullanimini zorlastir
2) kimse gelirinden cok harcayamasin, bu sayede talebi dusur
3) talep dusunce, uretici malini mevcut fiyata satamasin ve mecburen fiyat indirsin
4) uretici fiyat indirince enflasyon gerilesin
uretici kar etmiyor diyecek arkadaslara onden bir bilgi vereyim.
türkiye'nin en büyük 500 şirketi 2022 yılında net kârını yüzde 245,5 artırdı (kaynak: fortune 500 raporu)
--- spoiler ---
bir ornek vereyim. okullar yeni acildi ve okul urunlerinin fiyatlari ucmus durumda. adel kalemcilik ne yapmis beraber bakalim. sirket ne donem karini gecen sene ayni doneme gore yuzde 2407 oraninda artirmis. bu anormal otesi bir artis.
https://hizliresim.com/alzmewa
--- spoiler ---
diyelim ki, kaza geçirdiniz. ufak bir travma. hemen beyin ölümü gerçekleşmiştir diye bir rapor düzenlediler. sizin organlarınızı sırada bekleyen hastalara pay ettiler. halbuki siz yüzde 99 yaşayacaktınız ama iş güzar bir ekibe denk geldiniz. bu ülkede olmaz demeyin. olur bu.
bana zamanında sivas'ta yaşanan bir terör olayını hatırlatandır.
baştan söyleyeyim kimsenin giyimine, dünya görüşene karışmam saygı duyarım. fakat bu tip toplumu ilgilendiren durumlarda duyar kasan olacak olursa da aklına şaşarım.
olaya gelecek olursak 1996 senesi. emniyet istihbarat birimleri 29 ekim kulamalarıda sivas'ta terör eylemi yapılacağı bilgisine ulaşır. şehir giriş ve çıkışları kontrol altına alınır. bu uygulamalarda şüpheli bir minibüsten 4 kişi gözaltına alınır. bunlardan üçü erkek biri kadındır. ve kadın çarşaflıdır. ekipler erkeklerin üst aramasını yapmış fakat kadın polis olmadığıdan kadının araması yapılamamıştır. mevcutlu olarak eminyete götürülmek üzereyken kadın burada üzerinde bulunan bombayı patlatarak üç polisimizin şehit olmasına neden olmuştu.
dolayısıyla bu tip güvenlik önlemleri çerçevesinde daha dikkatli olunup gereksiz duyarlara aldırış edilmemesini tavsiye edebilirim.
olayın haberi
baştan söyleyeyim kimsenin giyimine, dünya görüşene karışmam saygı duyarım. fakat bu tip toplumu ilgilendiren durumlarda duyar kasan olacak olursa da aklına şaşarım.
olaya gelecek olursak 1996 senesi. emniyet istihbarat birimleri 29 ekim kulamalarıda sivas'ta terör eylemi yapılacağı bilgisine ulaşır. şehir giriş ve çıkışları kontrol altına alınır. bu uygulamalarda şüpheli bir minibüsten 4 kişi gözaltına alınır. bunlardan üçü erkek biri kadındır. ve kadın çarşaflıdır. ekipler erkeklerin üst aramasını yapmış fakat kadın polis olmadığıdan kadının araması yapılamamıştır. mevcutlu olarak eminyete götürülmek üzereyken kadın burada üzerinde bulunan bombayı patlatarak üç polisimizin şehit olmasına neden olmuştu.
dolayısıyla bu tip güvenlik önlemleri çerçevesinde daha dikkatli olunup gereksiz duyarlara aldırış edilmemesini tavsiye edebilirim.
olayın haberi
ingilizce bilen arkadaşlar taraftar forumlarında bu adamı savunun. en azından ikinci maça kadar kovmasınlar adamı
(bkz: lord of war)
sozlukte gordugum en duzgunce anlatilmis rezaletlerden biri, dolayisiyla 10/10 rezaletten de ote bir olay. sozluk rezalet basliklarinda genelde rezaleti buraya tasiyanlarin da ufak da olsa bir kabahati oluyor ve bunu gizlemek icin bazi detaylarin etrafindan dolanarak anlatiyorlar. bu olayda boyle bir sey yok. kilciksiz rezalet resmen.
fakat gel gor ki bu baslik 3-4 ay sonra, kasla goz arasinda mahkeme karariyla silinecektir. at fava bekle.
fakat gel gor ki bu baslik 3-4 ay sonra, kasla goz arasinda mahkeme karariyla silinecektir. at fava bekle.
bu mk zeytini 1 yıl bol verir, ertesi sene ya vermez veya çok az verir. 40 yıl önce de böyleydi, bugün de böyle. millet fiyat artırmak için bahane arıyor. yok mazot parası (sanki ağaç motorinle besleniyor amk, yılda bir kez toprağı sürüyorlar, bi de ilaç atıyorlar o kadar, 10 dönüm zeytinliğe taş çatlasın 4 bin lira\yıl mazot gider) yok kürrrek parası, yok kürresel ısınma... yarraam, parayı çok seviyoruz deyin bidsin gidsin, milledin aklını niye karıştırıyorsunuz...
fenebahçeliler bu adamı ligde oynasın fenerbahçeye, ankaragücüne falan gol atsın diye 10 milyon maaşla aldık zannediyordu.
tipik kendini büyük görme hastalığı.
biraz, sadece biraz vizyon.
sürekli kepaze olmanızın sebebi bu vizyonsuzluk.
ufkunuzu genişletin.
biz fenerbahçeyi barış alper yılmazla da tokatlıyoruz.
bu adam manchesteri deplasmanda devirsin diye alındı.
devirdi mi?
devirdi.
hadi şimdi siktirin gidin yatın, yarın tadic spartak tirişka takımına şov yapınca gelirsiniz tekrar.
tipik kendini büyük görme hastalığı.
biraz, sadece biraz vizyon.
sürekli kepaze olmanızın sebebi bu vizyonsuzluk.
ufkunuzu genişletin.
biz fenerbahçeyi barış alper yılmazla da tokatlıyoruz.
bu adam manchesteri deplasmanda devirsin diye alındı.
devirdi mi?
devirdi.
hadi şimdi siktirin gidin yatın, yarın tadic spartak tirişka takımına şov yapınca gelirsiniz tekrar.
maliye sadece bir gün can sıkıntısından tüm esnafların ve birinci derece yakınlarının banka hesaplarını döngüye soksa iş bitiminde inanılmaz bir vergi çıkar.
ben yaptığım tüm işler için vergi öderken benden çok daha fazla kazanan berber nakit olarak aldığı parayı beyan etmediğinden cebine atıyor.
migros, şok, a101 her ödemeden fiş keserken yandaki tekel bayinin, büfenin neyi ne kadara sattığını kimse bilmiyor.
fiş kesmeyen her firmaya ağır ceza vereceksin. ben sıkıldım millet milyonlar kazanıp 3 kuruş vergi verirken kazandığım rakamlardan hayvan gibi vergi ödemekten. adam akıllı vergi toplayın sonra da şu ötv, lüks tüketim vergisi gibi saçmalıklardan kurtarın bizi.
ben yaptığım tüm işler için vergi öderken benden çok daha fazla kazanan berber nakit olarak aldığı parayı beyan etmediğinden cebine atıyor.
migros, şok, a101 her ödemeden fiş keserken yandaki tekel bayinin, büfenin neyi ne kadara sattığını kimse bilmiyor.
fiş kesmeyen her firmaya ağır ceza vereceksin. ben sıkıldım millet milyonlar kazanıp 3 kuruş vergi verirken kazandığım rakamlardan hayvan gibi vergi ödemekten. adam akıllı vergi toplayın sonra da şu ötv, lüks tüketim vergisi gibi saçmalıklardan kurtarın bizi.
tam hedef maçların oyuncusu.
kasımpaşa'ya karşı eli ayağı bir birbirine dolanır ama fb veya manchester deplasmanında adam mbappe'ye dönüşüyor. çok ilginç.
kasımpaşa'ya karşı eli ayağı bir birbirine dolanır ama fb veya manchester deplasmanında adam mbappe'ye dönüşüyor. çok ilginç.
edit : bu entry kesinlikle kadın savunuculugu yapmak üzere girilmemiş olup, vicdanlı insanlar için önem arz eden bir konuda belli bir kesimin cinsiyetcilik yaparak konunun özünden uzaklasmalarina tepki olarak yazılmıştır. burada çocukların cinsiyetinden bağımsız başlarına gelen talihsiz olayların tartışılması gerekirken yazmis olduğum entry ile kendilerine yakışır şekilde beni 'feminazi' argosu ile suçlayanlarin muhatabı olmayı tabiki reddediyorum.
ikili ilişkilerinizde yaşadığınız başarısız sonuclarin verdiği incinmislikle, 13 15 yaşlarındaki kiz çocuklarina 25 30 yaşında yetişkin kadın muamelesi yapmak nedir, insanlar neler yaşamış.
genç kız bile diyemeyecegimiz çocuklar, günler hatta aylar öncesinde izlemeye alınıp kişisel özellikleri, inançları, ilgileri, zaafları, hobileri bir bir analiz edilip sahte profillerle karşılarına çıkılmış. 30 yaş ustu insanlar yazıyorsunuz ben şöyle yapardım böyle düşünürdüm. düşünemeyecek aklı bir karış havada ergen profil tam bu sebepten seçilmişler işte anlamak zor olmasa gerek. kendinizle küçücük çocukları vicdanen rahatsızlık duymadan karşılaştırıp onlari para avcısı aptal vs diye aşağılamaniz hiç bir mantığa sığmaz. zengin koca avcısı kızların düştüğü bataklık içerikli sığ görüşleriniz, konuya ne kadar yüzeysel baktığınızin göstergesi. adnan oktarın ağına düşenler sadece kadınlar da değil üstelik. erkekler de dusurulup kaçma girişiminde bulunamayacak kadar bastırılmış tipler. bu belgesel isminden de anlayacağınız üzere kedicik temalı ve kadınların örgüte dusurulme şekli anlatılmış.
buz dağının görünen kısmının ucu bile olduğunu zannetmiyorum üstelik. bu yuzden adnan oktarin yalnız kendisi değil ailesinin dahi incelenmesi , nasıl bu kadar zenginlesip destek bulabildiginin de irdelenmesi şart. 30 yıldır nasıl bu kadar profesyonel davranabildiler bunları sorgulamamiz lazımken isimiz gucumuz kadın düşmanlığı. oh olsun demediğimiz kalmış akıl alır gibi degil
. konunun daha iyi anlaşılabilmesi için, daha kapsamlı belgesel çekilmesi şart ama siz cinsiyetçi kadın düşmanları izlemesiniz de olur.
ikili ilişkilerinizde yaşadığınız başarısız sonuclarin verdiği incinmislikle, 13 15 yaşlarındaki kiz çocuklarina 25 30 yaşında yetişkin kadın muamelesi yapmak nedir, insanlar neler yaşamış.
genç kız bile diyemeyecegimiz çocuklar, günler hatta aylar öncesinde izlemeye alınıp kişisel özellikleri, inançları, ilgileri, zaafları, hobileri bir bir analiz edilip sahte profillerle karşılarına çıkılmış. 30 yaş ustu insanlar yazıyorsunuz ben şöyle yapardım böyle düşünürdüm. düşünemeyecek aklı bir karış havada ergen profil tam bu sebepten seçilmişler işte anlamak zor olmasa gerek. kendinizle küçücük çocukları vicdanen rahatsızlık duymadan karşılaştırıp onlari para avcısı aptal vs diye aşağılamaniz hiç bir mantığa sığmaz. zengin koca avcısı kızların düştüğü bataklık içerikli sığ görüşleriniz, konuya ne kadar yüzeysel baktığınızin göstergesi. adnan oktarın ağına düşenler sadece kadınlar da değil üstelik. erkekler de dusurulup kaçma girişiminde bulunamayacak kadar bastırılmış tipler. bu belgesel isminden de anlayacağınız üzere kedicik temalı ve kadınların örgüte dusurulme şekli anlatılmış.
buz dağının görünen kısmının ucu bile olduğunu zannetmiyorum üstelik. bu yuzden adnan oktarin yalnız kendisi değil ailesinin dahi incelenmesi , nasıl bu kadar zenginlesip destek bulabildiginin de irdelenmesi şart. 30 yıldır nasıl bu kadar profesyonel davranabildiler bunları sorgulamamiz lazımken isimiz gucumuz kadın düşmanlığı. oh olsun demediğimiz kalmış akıl alır gibi degil
. konunun daha iyi anlaşılabilmesi için, daha kapsamlı belgesel çekilmesi şart ama siz cinsiyetçi kadın düşmanları izlemesiniz de olur.
bu araçla trafiğe çalışmaz diyen denyolara sormak lazım tofaşla unoyla seksen model hondayla doksan model serçeyle çıkılır mı?????????
galericileri üzmüş haber, umarım taş yerler….
galericileri üzmüş haber, umarım taş yerler….
açığı kapalısı balik etlisi zayıfı mavi gözlüsü kahve gözlüsu sarı saçlisi kızil saclisi hepsi birbirinden güzel benim canım hemcinslerim yerim bizi
ben öyle türk takımından dayak yemem, isterse lig şampiyonu olsun.
ahaha portekizli savaş cebeci amk.
ahaha portekizli savaş cebeci amk.
anksiyete o kadar rezil ediyorki hayatı bazen keşke uyusam ve uyanmasam diyorum.
zihninizle verdiğiniz savaş o kadar yıpratıcı oluyorki azıcık huzur ihtiyacı sebebiyle ölmek/hiç varolmamis gibi olmak yaşamaktan cazip geliyor zaman zaman.
düşünün yaşamak istemediğinizden hayatı anlamsız bulduğunuzdan falan değil, sadece artık bu his bitsin diye ölmek istiyorsunuz.
zihninizle verdiğiniz savaş o kadar yıpratıcı oluyorki azıcık huzur ihtiyacı sebebiyle ölmek/hiç varolmamis gibi olmak yaşamaktan cazip geliyor zaman zaman.
düşünün yaşamak istemediğinizden hayatı anlamsız bulduğunuzdan falan değil, sadece artık bu his bitsin diye ölmek istiyorsunuz.
bugünkü maçtan sonra kötü günleri bitti ama daha kötü günleri başlıyor.
kaleye hoşgeldin altay bayındır
kaleye hoşgeldin altay bayındır
"fağdan foldan benim doftlarım sana bunları ßöylüyo ya" diyen kişi. önce burun etini aldırmasında fayda var.
inanılmaz bir başarı hikayesi bu adam. sen o kadar eder misin aşağılamasından sonra yaşamadığı başarı, haketmediği övgü kalmadı.
herif suratina krampon çivisi yedi bana mısın demedi zank diye ayağa kalktı, yanağı da o sırada hafif kanıyor ha yanlis anlasilma olmasin. tam bi ölüm yiyen.
2012 yazinda sanirim ilk cikan f30 kasa 3.20 i lerden birini 42 bin euroya aldim. sonrasinda vakti gelince baska bir araba alip sattim.
bugun bakiyorum en ucuz 100k km civari 2012 3.20 ler 1.25 milyon civarinda, gunun kuruyla 45 bin euro civari yapiyor
olum sizin hic mi beyniniz yok lan, yoksa milleti kendiniz gibi beyinsiz mi saniyosunuz ? gezegenin neresinde boyle bi ticaret var amk biseyi 10 yil kullanip sonra kar ederek satmak diye
amk amip beyinlileri
bugun bakiyorum en ucuz 100k km civari 2012 3.20 ler 1.25 milyon civarinda, gunun kuruyla 45 bin euro civari yapiyor
olum sizin hic mi beyniniz yok lan, yoksa milleti kendiniz gibi beyinsiz mi saniyosunuz ? gezegenin neresinde boyle bi ticaret var amk biseyi 10 yil kullanip sonra kar ederek satmak diye
amk amip beyinlileri
oto tamircisinde elektrik aracı gören gözlerimi güldüren başlık. tabi ne yapacağını bilemiyor kara kara düşünüyordu. oto tamircileri elektronik öğrenmek zorunda kalacak elektrikli oto içindeki parçaların kod adı üreticisi belli ama bir kataloğu yok gelde kafayı duvara vurma.
annemle babam 38 yıldır evli. şu yaşıma kadar onların sayısız tartışmasına şahit oldum fakat bu tartışmaları on dakikadan fazla sürmemiştir biri diğerinin haklı veya haksız hiç farketmez gönlünü mutlaka alırdı bir kere ayrı yattıklarını görmedim. eskilerin birbirine saygısı sevgisi hoşgörüsü vardı
galatasaray anlaşılan sadece manuya koymamış.
la oglum maçı neenizle izliyorsunuz awq ? serigo olivieranın mallığı yüzünden gol yedik oradan geri pas yapılır mı
işini layıkıyla, en iyi şekilde yapiyor ve oraya yine layıkıyla, kendi çaba ve emekleriyle geldiyse dini, görünüşü sorun olmaz ancak thy nin ve kartal imam-hatip in ne olduğunu herkes biliyor.
salak dolu bu sözlük. yok antalya'da çorba yüz liraymış yok öğrenciler kahveye para ödüyormuş. bazı öğrenciler bir liranın derdinde. öğrenci yemeğinden de zarar ediversinler. hakkını arayan tek bir öğrenci bile olsa yanındayım. helal olsun çocuklara. yemek fiyatlarını üçle çarpmışlar çocuklar da enflasyon rakamlarınız ne oldu diyor. vurduğunuz gol olsun.
amk ispanyol sömürgesi ülke vatandaşı. ulan siz avrupalı götü yalıyorsunuz diye kendinizi avrupalı bizi de 2-3 asırdır sendeliyoruz diye ortadoğulu salaklardan mı sanarsın? al sana türk’ün ligi, al sana galatasarayın galibiyeti amk ibnesi seni !
not:bjk
not:bjk
böyle bir galibiyet sonrası olumsuz bir şeylerden bahsetmek istemiyorum ama burada anormal bir durum var.
bugün gerçekten son yıllarda izlediğim en korkunç futbolcu performanslarından birini izletti. 2 defa davinson'u, 1 defa ndombele'yi çok zor durumda bıraktı. 1 gol yedirdi, bir tanesi de kıyısından döndü. geriye pasları böyle rezalet bir biçimde atamaz hiç bir orta saha oyuncusu.
orta sahayı bırak kaleci muslera bile böyle atmaz o pasları.
pas atmayı mı unutmuş, futbolu mu unutmuş bilmiyorum ama bir daha böyle bir rezalet izlemeyelim ya.
bugün gerçekten son yıllarda izlediğim en korkunç futbolcu performanslarından birini izletti. 2 defa davinson'u, 1 defa ndombele'yi çok zor durumda bıraktı. 1 gol yedirdi, bir tanesi de kıyısından döndü. geriye pasları böyle rezalet bir biçimde atamaz hiç bir orta saha oyuncusu.
orta sahayı bırak kaleci muslera bile böyle atmaz o pasları.
pas atmayı mı unutmuş, futbolu mu unutmuş bilmiyorum ama bir daha böyle bir rezalet izlemeyelim ya.
icardi'nin manchester united'a attığı golü.