Sık geçen başlıklar

2000 sonrası sgk'lıların adalet beklemesi 3

ekşi'de gör
o yıllarda hemen sgklı yapılmıyordun, işe girip 2-3 ay gectikten sonra sgklı yapıyorlardı ve onu da yaparsa anında sistemden goremiyordun. benim o zamanlar calıstıgım dallamalar 5-6 ay gec giris yapmıs, bu kanundan haberim bile yoktu o zamanlar. simdi 7500 günüm doldu , işyerindeki birsürü tip maaşa gecti, ben daha 11 yıl beklemek zorundayım bu hak mı.
"anayasa madde 10 – herkes, dil, ırk, renk, cinsiyet, siyasi düşünce, felsefi inanç, din, mezhep ve benzeri sebeplerle ayırım gözetilmeksizin kanun önünde eşittir."
ancak 1999 öncesi sonrası denerek eşitlik hakkı ihlal edilmektedir.
bu sigorta sisteminde açık açık anayasayı ihlal var. kanun önünde şu tarihten öncesi sana serbest buna yasak demek ayrımcılığın daniskası.