4 ayda olmasa da 6 ayda belki olabilecek durum. nereden biliyorsun derseniz çok çok az temelim vardı biraz üzerine düştüm ve mern ile geliştirmeler yapabiliyorum. hanıma ufak çaplı bir crm yaptım, işletmesinin gelirini giderini tutuyor vs. puppeteer ile veri çekebiliyor, başka bir sistemin db'sine yazabiliyorum. mesela youtube'dan anahtar kelime ile video listesi çekip bunları tek tıkla wordpress veritabanına kaktırıp video sitesi gibi bişiy yaptım, bu sayılıyor mu? node js ve express ile api geliştirebiliyorum, mongo db ve postgresql'i kullanabiliyorum, mysql'i söylemiyorum bile. react, mysql, ftp sunucu kullanarak dosya upload scripti, fotoğraf galerisi gibi şeyler yapıyorum. nextjs, next auth, jwt ile authentication ve authorisation yapabiliyorum, yani uğraşınca oluyor. 40 yaşında ben bu kadar şeyi 5-6 ayda elle tutulur bir proje yapacak kadar öğrendiysem 20 yaşındaki delikanlı adamlar daha iyisini yapacaktır, insanların hevesini kaçırmanın manası yok. yok ide ikonu açamazmış 4 ayda, sen açamıyorsun diye herkesi kendin gibi mi sandın. yaparsınız kardeşim, 4 ayda über süper bir yazılımcı olup işletim sistemi yazamazsın belki ama matematiğin 4 işlemi gibi yazılımın da crud'u var en azından bunu kaparsın bu bile seni çok ileri atacaktır. ha bu arada tailwind vb. bir çok uı da kurcalaya kurcalaya öğrendim dokumanladan.
tanım: 4 yılda öğrenemeyenlere dert olandır.
edit: ingilizce şart.
05.11.2023 · 26. sıra
deynekci
04.11.2023 00:40 ~ 00:44