kürt sorununun çözümü artık kürtlerin sorun çıkarmamasıdır.
japonya'da bile kürt sorunu var. sorun bence sizin dışınızdakiler değil, sizsiniz.
Sık geçen başlıklar
kuyruk yagi 72
ekşi profili10 saniye dayanabildiğim kız.
anlatacak konu bulamadığı için böyle saçma sapan şeyler söylemiş. bi de şu 2 hafta yurt dışında kalanların 'ayy türkçesi neydi hatırlayamadım' tribi yok mu amk beni benden alıyor.* aynen kanka sensin.
anlatacak konu bulamadığı için böyle saçma sapan şeyler söylemiş. bi de şu 2 hafta yurt dışında kalanların 'ayy türkçesi neydi hatırlayamadım' tribi yok mu amk beni benden alıyor.* aynen kanka sensin.
fermuarı indirip yarrağı çıkarmanın maliyeti zaten bin liradan başlıyor.
kondomu, jeli, hapı derken sen mi sikiyorsun seni mi sikiyorlar belli değil.
kondomu, jeli, hapı derken sen mi sikiyorsun seni mi sikiyorlar belli değil.
10 kasım'da atatürk'ü anmayıp kürt sait'i anan belediye başkan adayı.
sistematik atatürk düşmanlığında sağ sol kalmadı artık. mustafa kemal ile sorunu olan insanların bu ülkede hiçbir makama gelmeye hakkı yok. gidip domates biber ekip hayatlarına devam edebilirler.
sistematik atatürk düşmanlığında sağ sol kalmadı artık. mustafa kemal ile sorunu olan insanların bu ülkede hiçbir makama gelmeye hakkı yok. gidip domates biber ekip hayatlarına devam edebilirler.
araya başkasını alması.
sekreterini siken çayını kendi alır diye bir söz var. çok samimi olunca nasılsa bu adam sürekli geliyora bağlanıyor olay.
sekreterini siken çayını kendi alır diye bir söz var. çok samimi olunca nasılsa bu adam sürekli geliyora bağlanıyor olay.
17.000 tl olacaktır. 16 istenir, cb refah payı ile 17'ye bağlanır.
kadınların dikkat çekmesi için neden hep soyunması gerekiyor abi ben bunu anlamıyorum? götünü başını açmadan bir şeyi anlatamıyorsanız problem sizde olabilir.
amerikalıları eğlendirmek için anası sikilen f1'in bilmem kaçıncı yarışı.
olmuyor abi işte. arap çöllerinde de, amerika'da da olmuyor bu iş.
olmuyor abi işte. arap çöllerinde de, amerika'da da olmuyor bu iş.
atatürk'e 'laikliği getiren köpek' yakıştırmasını yapan hacı'nın erzurum'da bulunan üçler kebap adlı mekanı.
kebap salonu google linki için: tık tık
ilgili video için tık tık
arkadaşın instagram hesabı için tık tık
google yorumlarda 1 yıldız vererek tepkimi gösterdim. instagram hesabında da gereken yorumları yapacağım. bu nankörler böyle konuşabiliyorsa biz bir şeyleri eksik yapıyoruz demektir. tepkinizi gösterin arkadaşlar. konuşmadan önce iki kez düşünecek herkes.
edit: instagram ve tiktok hesabını da nefret söylemi adı altında şikayet edebilirsiniz.
edit2: hedef göstererek kin ve düşmanlığa sebep oluyormuşum. adam ülkenin kurucu önderine köpek diyor, biz boykot edelim deyince kin ve düşmanlık oluyor. bakın arkadaşlar, bu soysuzluğu başka hiçbir ülkede göremezsiniz.
edit3: gözaltına alınmış. tık tık
kebap salonu google linki için: tık tık
ilgili video için tık tık
arkadaşın instagram hesabı için tık tık
google yorumlarda 1 yıldız vererek tepkimi gösterdim. instagram hesabında da gereken yorumları yapacağım. bu nankörler böyle konuşabiliyorsa biz bir şeyleri eksik yapıyoruz demektir. tepkinizi gösterin arkadaşlar. konuşmadan önce iki kez düşünecek herkes.
edit: instagram ve tiktok hesabını da nefret söylemi adı altında şikayet edebilirsiniz.
edit2: hedef göstererek kin ve düşmanlığa sebep oluyormuşum. adam ülkenin kurucu önderine köpek diyor, biz boykot edelim deyince kin ve düşmanlık oluyor. bakın arkadaşlar, bu soysuzluğu başka hiçbir ülkede göremezsiniz.
edit3: gözaltına alınmış. tık tık
yoktur.
bayern başka takımlara benzemez. 5 atsa 6 için zorlar. 6 atsa 7'yi atmaya çalışır. çok değişik, orospu çocuğu bir takım.
bayern başka takımlara benzemez. 5 atsa 6 için zorlar. 6 atsa 7'yi atmaya çalışır. çok değişik, orospu çocuğu bir takım.
takip ettiklerine bakın. dilan polat varsa kalitesizdir.
fetöcuları espri yarışına sokan maç. evet amına koyayım en komik sizsiniz.
başarılar kartalım.
başarılar kartalım.
yaz gelsin ayyy diye bütün kış kafamızı sikenlerin sebep olduğu nemdir. al geldi işte çok mu iyi oldu şimdi?
bir insan neden sıcağı sever anlamıyorum.
bir insan neden sıcağı sever anlamıyorum.
bir beşiktaşlı olarak fener'e gelmesini ben de isterim.*
adamların derdi yokmuş gibi bir de batshuayi istiyorlar bunlar iflah olmaz amk.
adamların derdi yokmuş gibi bir de batshuayi istiyorlar bunlar iflah olmaz amk.
trabzon'a giden herkesin rahatça farkına varabileceği olay.
ortamlarda asarız, keseriz diye gezen adamlar her yeri araplara satmışlar.
ortamlarda asarız, keseriz diye gezen adamlar her yeri araplara satmışlar.
ihlas'ın süpürgeleri gibi sağlam vakumluyor. güzel pazarlama örneği akdkdjd.
açıklama kısmında her şeyin ingilizce olması olayı özetliyor aslında. türkçe yazmaya tenezzül bile etmemiş adamlar nasılsa kimse tutamaz diye.