Sık geçen başlıklar

iban atma modası 1

ekşi'de gör
maliye sadece bir gün can sıkıntısından tüm esnafların ve birinci derece yakınlarının banka hesaplarını döngüye soksa iş bitiminde inanılmaz bir vergi çıkar.

ben yaptığım tüm işler için vergi öderken benden çok daha fazla kazanan berber nakit olarak aldığı parayı beyan etmediğinden cebine atıyor.

migros, şok, a101 her ödemeden fiş keserken yandaki tekel bayinin, büfenin neyi ne kadara sattığını kimse bilmiyor.

fiş kesmeyen her firmaya ağır ceza vereceksin. ben sıkıldım millet milyonlar kazanıp 3 kuruş vergi verirken kazandığım rakamlardan hayvan gibi vergi ödemekten. adam akıllı vergi toplayın sonra da şu ötv, lüks tüketim vergisi gibi saçmalıklardan kurtarın bizi.