Sık geçen başlıklar

5 ekim 2023 spartak trnava fenerbahçe maçı 3

ekşi'de gör
rakip bizden zayıf mı? - evet
9 yedekle çıktık mı? - evet
ıyi oynadık mi ? -hayır
ona rağmen kazandık mı? - evet
bu vesile ile as
oyuncular dinlendi mi? - evet
ülke puanina katkımız oldu mu? - evet
ryan kent in neden ilk
11 oynamadığını anladık mı? - evet

sonuç olarak kazanmayı bildik. memlekete ülke puanı katkımızı yaptık.
mutlu muyuz? - tabiki de
teşekkürler fenerbahçem
kupanın en kallavi takımı aston villa desek, fenerin onu da yenecek bir kadrosu var. bir gs li olarak biz manu yu tokatladıysak fener de aston a martin diye biner, binmeli. konferans ligi bir türk takımının olmalı. dzeko fred symanski gayet iyi kadrosu var fenerin… bu grup maçlarını tırı vırı görüyorum onlar adına o yüzden… hedef final sonra kupa olmalı.

siz iyi olun ki biz daha iyi olalım. ezeli rakip ebedi dost.
bir galatasaray taraftarı olarak , bugün bizi centilmence destekleyen fenerbahce taraftarına kendimce teşekkür ediyor ve avrupa kupalarında hepbirlikteyiz diyorum..

fenerbahce den 4 üzeri fark bekliyorum , vurdukları gol olsun, başarılar..