muhtemelen altay bayındır'ın transfer edilme gerekçesi bu arkadaşa abi üzülme bak senden kötüsü de var diye gösterip moral motivasyon sağlamaktı.
altay bayındır'ın manchester yedek kalecisi olmasından daha saçma bir olay varsa o da bu kovanın manchester united as kalecisi olmasıdır.
Sık geçen başlıklar
mdsmo 5
ekşi profiline şiş yansın ne kebap muharrem. ülkenin amına koyulmuş sorumlusu belli kalkıp hala medet umuyor can suyu olmaya çalışıyorsun muharrem. yatacak yerin yok..
enflasyona ve döviz kuruna yenik düşmüş yarışmadır. 12 soruluk yarışmada 9. soruya gelebilirsen alacağın para 60.000 tl. 10 bin dolar bile etmiyor, götü boklu 2. el bir araba bile alamıyorsun. eskiden 1 milyon iyi paraydı ama şimdi çerez parası beyler. ödülleri güncelleyin.
bre gerizekalı ahmak,
diyor ki vedatın 18 milyona satılması transfer şikesidir. ulan madem öyle bir gücümüz var neden vedatı satalım? ver alper'i ver tolgay'ı.. madem zaten parasını ben ödüyorum ne demeye elimdeki en iyi adamı vereyim aklına soktuğum.
diyor ki vedatın 18 milyona satılması transfer şikesidir. ulan madem öyle bir gücümüz var neden vedatı satalım? ver alper'i ver tolgay'ı.. madem zaten parasını ben ödüyorum ne demeye elimdeki en iyi adamı vereyim aklına soktuğum.
para biraz daha suyunu çekerse ihale ile bizi de vurduracaklar bu gidişle.