Sık geçen başlıklar

gonulsefi 2

ekşi profili
beşiktaşlıyım ama galatasaray'ı destekledim.

yapmayın şöyle boru falan. büyük bir heyecanla takip ettim maçı. galibiyete de çok sevindim. ama siz böyle yapınca tiksinti geliyor.