Sık geçen başlıklar

flörtü olmayanlar yatarken ne düşünüyor sorunsalı 7

ekşi'de gör
kendi adıma cevaplayayım. cenabı hakkı, peygamberleri, ehli beyti, erenleri, havarileri, ilim üstatlarını düşünüyorum. 42 yaşındayım, hiç flörtüm olmadı, fiyortları da hiç görmedim, fırlamalık da yapmadım. rabbimle uyanır, rabbimle uyurum şükürler olsun.
şimdi ben bu kağıdı 45 tl den alsam.
en fazla 2 seneye bu 150 tl olur.
200 bin yapıştırsam 700 bin para eder.
sonra o 700 ü de tek kağıda basıp 1 sene beklesem ölüsü 3 milyon.

onla da bir arsa alsam. içine köy evi yapsam bir de yavru köpek alsam ohhh mis.
gerçi şimdi o yavru köpek de herkese alışacak gelen geçen herkese sevimlilik yapacak.
hırsız falan gelse bu seferde onlara havlamayacak.

acaba bahçeye sensörlü lamba mı alayım. hem onlar daha pratik. bahçeye bir yabancı girdi mi anında yanar.

ya da eve bir yer altına panik odası yapayım.
hırsız falan girse ohhh mis. odanda güvenli otur.
zombi istilası olsa bile odamda güvenli otururum.

gerçi o zaman sensörleri mi kapatsam acaba!!
ortalık zaten karışık güvenli ev bulmak isteyen grupların dikkatini çekecek. en iyisi sensörlü lamba olmasın.

ya en iyisi gemi gemi. atarı yok kokarı yok.
şöyle eski bir iowa sınıfı savaş gemisi.
dalgalı okyanuslu suda elinde savaş gemisi.
alman u bot kovalıyorsun.
generalim de.

ama şimdi general olsam böyle küçük gemiye vermezler en iyisi albay olayım.
yanıma da bir binbaşı verirler 2. kaptan.
ona yol yordam öğretirim.

bir kaç alman denizaltısı batırdıktan sonra bir görevi ona veririm.
ben de odamda patatesli rosto yerim.

gemiyi liverpool limanına çağırsalar tamir ve mühimmat desteği için.

gemiden inip iskoçya'daki evime gitsem.

beni koşa koşa beyaz tenli, kumral 30 larında bir hatun koşup karşılasa.
onla birlikte olduktan sonra sabah kahvaltısında bana naz yapsa gitme kal. dese.
denizci eşi olmak istemiyorum falan.
gerçi irlanda da patates kıtlığı çıkmıştı.
insanlar hep öldü.
ingilizler bunlara zırnık koklatmadı.
ben olsam atıma biner yerel halk ile kırmızı ceketlilere isyan çıkartırdım.
geceleri ingiliz kalelerini basardık.
tam bir cesur yürek tarzında.
gerçi vikingler falan var bir de onlar ile uğraş.
adamlar kuzey amerikaya kadar gitmişler.
mayalar aztekler falan ellerinde kan ağlamış.
onca medeniyet altın falan.
tonlarca.
zaman makinen olacak gideceksin o yıllara en az 3-5 ton getirip satacaksın.
deli para.
gerçi satmak zor olur en iyisi az biraz altın ile isviçre'ye giderim. orada kiralık kasa falan bulursam altınları oraya bol bol taşırım.
bir de isviçre vatandaşı olursam kebap.
gerçi bu sefer onlarca altın falan hesabını sorabilirler.

köpek yerine kedi mi alsam acaba !!

bahçeli ev sonuçta. fare falan ne varsa yer.
gerçi s.kmişim bahçeli evi. şimdi evi karıncalar da basar.

plaza daha iyi bence. en üst katta 1+1 bana yeter.

bir de sanatsal bir dizayn falan.
heeeee walla bu güzel olur.

balkona da bir piknik tüp falan mı koysam !!

kemikli et haşlarken falan güzel olur. ev de kokmaz.

kelle paça da güzel olur aslında. bol limonlu falan kansere de iyi geliyormuş.

düşünsenize kanserim.

ama bir rus romanında yan karakterim. zayıflamışım ve şömine başında oturuyorum.
hatun geliyor ve ivanoviç'i sevdigini söylüyor.
ben üzülüyorum ama belli etmiyorum.
arka fonda güzel bir arabesk müzik.
izleyen herkes bu kıza küfür ediyor.
ben oscar falan alıyorum.
en iyi yardımcı oyuncu falan.
ya gerçi şimdi arka fondaki şarkının sahibinin telif hakkı sorunu çıkacak!!
acaba kullanmasak mı!!
ya da şirketimiz ikna eder bir şekilde.

hem bu müziği villamda son ses açar kapıdaki ecnebi paparazziler çekim yapar tüm dünyaya arabesk dinletmiş olurum.

annem babam bir de eski görücü kızlar izler ve onlar da hasetlerinden çatlarlar.

gerçi altınları sağlam bir yere gömüp az biraz bavul ile mi götürsem...

bak o mantıklı. yakalansam bile az miktarı heba olur.
hapis yatsam. bile çıkar gerisini kurtarmış olurum.

gerçi her tarafa inşaat yapıyorlar.
en iyisi karşıdaki dağa saklayayım.
içinde temiz kaynak suyu da akıyor.
kıyamet kopsa göktaşı falan mis gibi yaşarım.
belki bir kaç hatun da kurtulmuş olur orada kabile kurarım.
bir kaç erkek kurtulsa da fena olmaz. dna çeşitli olur.
ama onlar egemenliği ele geçirir.

offfff keşke ölümsüz olsaydım. sonsuza kadar dağın içinde güvenli falan.

ya da beyni hafızayı bir robota yüklesem!!

star wars daki gibi dev bir destroyere yüklesem.

fena fikir değil bence..

galaksinin uzak bir köşesinde bir gezegenin yörüngesinde.

aşağıda ortaçağı yaşayan insanlara biraz hüküm etsem.

gerçi kedi de her tarafı kıl yapıyor.

ama kedi beslemek hakkında her kesim olumlu düşünüyor.
olabilir kedi en iyisi.

olmadı bir de köpek alırım yavru iken.

gerçi şimdi gemiyi ve beni göreve geri çağırdılar.
almanlar teslim olmuş. pasific de savaş gemilerine destek için gideceğiz.

zaten japon kamikaze pilotları uçak gemilerine dalıyorlar. ben en iyisi üst güvertede camları açıp limonata içeyim.

zaten generalliğim onaylanmış. hava savunmayı benim yardımcı kaptan yapsın.

kelle paça da şimdi yaz günü yenmez ama ben kışın yapsam içine bol limon sarımsak bir de harika bir salata.

danilo şef de yan komşum.

o da geliyor ona ikram ediyorum salatayı resmen bayılıyor.
programda benden bahsediyor.

kelle paça olmasın. salata iyi iyi.

liverpool'a geri döndüğüm de beni kuzey kıta sahanlığı komutanı ilan etmişler.

ama bir yetkisi yok. s.kimsonik masa başı bir iş.
istifa edip hatunumun yanına mı doneyim!!

en iyisi komuta kademesinin huyuna gidip bir yıldız daha alayım.

ya o köy evinde de adam akıllı wc yok. ben nasıl sıçıyorum!! hatunda aynısı..

en iyisi plaza olsun. hatunda benim yan plaza dairesinde yaşıyor. öyle tanışıyoruz.
hem daha temiz ve hijyenik.

ulan ben o gezegenin yörüngesinde beklerken imparatorluk kaybetmiş.
uzay sonarında galakside beni bulamıyorlar çünkü az ötede dev bir pulsar var.
radar da görüşmüyorum.

ana üste gidince hepsi benim peşime düşüyor.
ak jedileri bile psikoanaliz ile beni buluyor.
zor bela geri dönüyorum.
kendimi ölümsüz robota yükleyip gemiden ayrılıp gezegende kendime küçük bir villa yapıyorum.
bak bu iyi.
ölümsüzüm.. börtü böcek derdi de yok.

şimdi ben oscar ödül töreninde sahnede konuşamam ki.
acaba menejerim gitse sahneye çıkıp o konuşma yapsa!! ben de salonun dışında köşede gizlice beklesem.

ya da akşam iyice içerim sahne korkum da olmaz.

offfff en iyisi yav bilemedim..

aslında kız ile şömine başında değil de güzel bir tren istasyonunda mı çekim yapsak bol yağmur falan.

gerçi geç bunları. en iyisi romantik dizi olsun.
ama 1. bölümün son sahnesinde adam gidip hastanede yaşlı bir hastanın ruhumu çekse güçlense..

offff bomba olur. böyle bir çok karakter. hepsi çok iyi temizler ama ruh emiyorlar.

1. sezonun sonunda baş melek geliyor. ama yüzü belli değil.
korkutucu falan. bu ruh emicilerden birini temiz öldürüyor.
3. sezonda bu baş meleği alt etmek için en kıdemli melek geliyor.

bunlar karşılaşıyorlar.

arka fonda gazapizimden dünya bu şarkısı çalıyor.

waw bak bu güzel.

acaba bu dizide ben de mi oynasam !!

gerçi bu sefer de koskoca bir meleğin standar bir anadolu erkeğinin bedenine girmesi falan.
olur niye olmasın (bkz: mark seppard) da baya baya iyi şekilde crowley karakterini oynadı.

gerçi senaryo kısmında adım olsa yeter bence.
deşifre olmaya gerek yok.
ilk sezon az para aldım ama 2. sezon ve 3. sezon deli para teklif ederler.

en iyisi depremden önceki zamana gideyim.

1 hafta önce ekrana çıkıp depremin tarihini vereyim.
bu daha güzel. sonrasında hem milletin hayatını kurtarmış olurum hem de kahraman olmuş olurum.

la o videonun ismi neydi la.

ha,

ashly look at me.

dur onu instagramda arayayım güzel bir parodi.

bu beyazlı kız da hep o zenci ile bu dansı yapıyor. kesin sevgililer.

keşke ilk ben bulsam yapsaydım.

gerçi herhalde teknik bilgiler falan benim aram iyi değil.

yarın iş yok.

sucuklu yumurta yiyeyim. hep ülser olsam bile tatil bol bol yatarım.

ya acaba evli olsam ülser ataklarımı hatun kabul eder miydi!!

gerçi dünya kadar insan ülser. sanırsam herkes birbirine alışmıştır.

sonuçta kıllı mıllı dağ ayılarını bile instagramda kocişim kocişim diye seviyorlar.

benim neyim eksik !!.

sözlüğe gireyim de en güzel sucuk araması yapayım.

gerçi şimdi gözlerimi açıp telefona dönsem uykum kaçacak.

acaba insanlar nasıl bir anda uyuyor.

o ayık hal ile uyku arasındaki 1 mikro saniye nasıl oluyor!!

şimdi sabaha kadar uyumaya bilirim.

en iyisi yine o patikayı düşüneyim. her girdiğim de uyuyorum.
tşörtü olmayanlar diye okudum o kadar uzaktayız mezura, aman mevzuya.
lisede ve ünide rezil olduğum nadide anlardan oluşan kaliteli bir vtr.
dünyanın en gelişmiş ve en mükemmel görme yetisine sahip canlısı olan mantis karidesinin hiperspektral renk görüşü ve dairesel polarize ışıkları görebilme yetisi, optik fizik kurallarının ötesine geçerek dördüncü bir görme çeşidinin keşfini nasıl sağladığını düşünüyorum.

(bkz: mantis karidesi)