real madrid maç başlığına giriyorum, galatasaray'lılar arda'yı gömüyor, bayern maçına giriyorum fenerliler boey'i, diğer taraf min jae'yi bokluyor, başka bir maçta angelino kendi kalesine gol atmış nihahaha yazılıyor. alan almış, satan satmış siz neyin kavgasını veriyorsunuz ben anlamıyorum cidden. ulan eskiden nihat, tuncay, arda turan, emre b. vs avrupa'da maça çıktıklarında gs'lısı, fb'lisi, bjk'lisi hepimiz gururlanır, takım ayırt etmeden desteklerdik, şimdi nasıl bu hale geldik aga biz? aşağılık kompleksinin vücut bulmuş haliyiz resmen.
yemin ediyorum millet olarak üzerimize binlerce sayfa sosyoloji tezi yazılmalı, bilim dünyası tarafından sabah akşam araştırılmalıyız.
ahaha gerçekten sinirlerim bozuldu lan, ülke koca bir tımarhaneye döndü mk.
12.02.2024 · 26. sıra
high king of noldor
11.02.2024 00:02