Sık geçen başlıklar

armysozluk 7

ekşi profili
2012 yazinda sanirim ilk cikan f30 kasa 3.20 i lerden birini 42 bin euroya aldim. sonrasinda vakti gelince baska bir araba alip sattim.

bugun bakiyorum en ucuz 100k km civari 2012 3.20 ler 1.25 milyon civarinda, gunun kuruyla 45 bin euro civari yapiyor

olum sizin hic mi beyniniz yok lan, yoksa milleti kendiniz gibi beyinsiz mi saniyosunuz ? gezegenin neresinde boyle bi ticaret var amk biseyi 10 yil kullanip sonra kar ederek satmak diye

amk amip beyinlileri
abi bu hareketi 3 hafta önce demokratik kongonun başkenti kinsasha dan ayrılırken gördüm hayran kaldım.

adamlar ülkeden her ayrılandan 55 usd ayrılma vergisi alıyor, yok öyle bok gibi ülkemizden ayrılıp cennet vatanlarınıza dönmek diyorlar ve cidden ulan şurdan bi atayım kendimi de 200 dolar da veririm diyerekten severek veriyorsunuz. bizimkilerde boyle bir hareket yapsın lütfen
abi bu hareketi 3 hafta önce demokratik kongonun başkenti kinsasha dan ayrılırken gördüm hayran kaldım.

adamlar ülkeden her ayrılandan 55 usd ayrılma vergisi alıyor, yok öyle bok gibi ülkemizden ayrılıp cennet vatanlarınıza dönmek diyorlar ve cidden ulan şurdan bi atayım kendimi de 200 dolar da veririm diyerekten severek veriyorsunuz. bizimkilerde boyle bir hareket yapsın lütfen
baska ulkelerde gunluk hayatin bir parcasi olan seyler bizde o kadar luks gibi goruluyorki aciyorum gercekten halimize

calmayan siyasetci, yarim saatte ise gitmeni saglayan trafik, sevisen kadinlar

vay anasini gercekten, sunlara bazi ulkeler dogustan default olarak sahip oluyor, bizse burda gelip yau boyle bisey olabilirmi diye tartisiyoruz

edit: biraz once bir zambiyalinin agzindan duydugum: "when you start to the life in rock bottom, there is no place to go all the way up"
lafi yine halime sukretmemi sagladi lan yine iyiyiz hadi buna da sukur