apo'nun 15 dk'lık sol bek performansı angelino'yu cebinden çıkarır.
savunma zafiyeti de yaratmıyor. hem de yerli. 10 numara 5 yıldız.
Sık geçen başlıklar
Debe Arşivi
sakso nedir, nasıl çekilir.
evlerindeki perdeyi yarım açık bırakmaya çekinen insanların, penceresiz yaşadığı ortamdır instagram.
uçurumdan düşerken kim tarafından itildiğine bakmaz, yaşamanın çaresini ararsın.
sadece çok susadıgımda yaptığım aktivite özellikle büyük marketlerde, içerde işim uzunsa kimsenin muhalif olmaması gerektiğini düşünüyorum.
türkiye'nin yeni bir kurala değil kuralların uygulanmasına ihtiyacı var.
bakın, türkiye'nin en büyük dertlerinden birinin, insanların türkçeyi bilmemesi olduğunu düşünen bir insanım.
ama bu iş öyle "sınavdan 70 alman lazım" gibi basit bir yöntemle çözülecek bir şey değil. eğitim sisteminin tüm sorunlarına dokunan bir konu bu.
öğretmenlerin mutlu olmasını sağlayacaksın, öğrencilerin öğrenme hevesini tekrar tesis edeceksin, eğitim kalitesini türkiye'nin her köşesinde aşağı yukarı aynı yapacaksın, dünya müfredatına tekrar yakınsayacaksın...
iş çok. keşke 70 puan kuralıyla bir gecede düzeltilebilseydi.
bakın, türkiye'nin en büyük dertlerinden birinin, insanların türkçeyi bilmemesi olduğunu düşünen bir insanım.
ama bu iş öyle "sınavdan 70 alman lazım" gibi basit bir yöntemle çözülecek bir şey değil. eğitim sisteminin tüm sorunlarına dokunan bir konu bu.
öğretmenlerin mutlu olmasını sağlayacaksın, öğrencilerin öğrenme hevesini tekrar tesis edeceksin, eğitim kalitesini türkiye'nin her köşesinde aşağı yukarı aynı yapacaksın, dünya müfredatına tekrar yakınsayacaksın...
iş çok. keşke 70 puan kuralıyla bir gecede düzeltilebilseydi.
o nasıl göt subwoofer gibi sekiyor amk.
bu adam chp'nin sandık güvenliğinden sorumlu vekili idi...
sergio ramos iyi ki gelmemiş dedirten kale gibi stoper
ben de üzerinize afiyet bu sabah bir uyandım ispanyolca konuşabildiğimi fark ettim.
artık gerçekten katlanamayacağımız bir noktaya gelen durum.
ülkedeki fakirler de alabilsin diye tüm ürünlerde önce gramaj düşüklüğüne gidildi yetmedi içerikleri maliyeti düşürecek şekilde kalitesizleştirildi ve sonunda istediğimiz kalitede bir ürün bulamayacak noktaya geldik.
kardeşim artık şu ürünlerin kalitesini düşürmeyin! magnum 50 lira olması gerekiyorsa 50 lira olsun. benim imkanım varsa 50 lira verip alabileyim, imkanı olmayan da almasın. ama 50 lira verdiğimde de 3-5 sene önce yediğim kalitede yiyebileyim. magnum sadece bir örnek. sebzeden meyveye kadar neredeyse her üründe inanılmaz bir kalite düşüşü var. neden fakirler alamıyor diye biz de kalitesiz ürünlere maruz kalıyoruz.
bu konuda bakanlığın gıdalarda katı sınırlar koyması gerekiyor. ben artık fakirler de alabilsin diye, yıllardır tüketmeye alışkın olduğum ürünlerin kalitesinin düşmesini istemiyorum.
ülkedeki fakirler de alabilsin diye tüm ürünlerde önce gramaj düşüklüğüne gidildi yetmedi içerikleri maliyeti düşürecek şekilde kalitesizleştirildi ve sonunda istediğimiz kalitede bir ürün bulamayacak noktaya geldik.
kardeşim artık şu ürünlerin kalitesini düşürmeyin! magnum 50 lira olması gerekiyorsa 50 lira olsun. benim imkanım varsa 50 lira verip alabileyim, imkanı olmayan da almasın. ama 50 lira verdiğimde de 3-5 sene önce yediğim kalitede yiyebileyim. magnum sadece bir örnek. sebzeden meyveye kadar neredeyse her üründe inanılmaz bir kalite düşüşü var. neden fakirler alamıyor diye biz de kalitesiz ürünlere maruz kalıyoruz.
bu konuda bakanlığın gıdalarda katı sınırlar koyması gerekiyor. ben artık fakirler de alabilsin diye, yıllardır tüketmeye alışkın olduğum ürünlerin kalitesinin düşmesini istemiyorum.
geçtiğimiz seçimde kılıçdaroğlunu seve seve desteklemiş über zekaların oy hakları ellerinden alınsın diyerek alternatif oluşturduğum teklif.
ben sokak köpeği tarafından emek’te, gündüz gözüyle ısırılmış bir vatandaşım. dört adet kuduz aşısı olmak zorunda kaldım ve bu olay işe giderken olduğu için patronum gerekli yerlere bildirmemiz gerektiğini söyledi.
aradık ilgilileri geldiler ve olayın tek mağduru ben olmama rağmen şikâyet gibi bir niyetim de yoktu. yasal prosedürlere uygun hareket etmek isteyen patronum ve ben, sokak köpeğini besleyen iki kadın tarafından çalıştığımız plazanın önünde ağza dahi alınmayacak hakaretlere maruz kaldık.
sadece görevlilerin sorularına yanıt verirken, hiçbir kimseyi kışkırtmıyor iken yanıma gelip bağıra çağıra “keşke daha iyi ısırsaydı da geberip gitseydin, ölürsün inşallah.” diyen iki adet canavara karşı yaşam savaşı verdim resmen. patronum allah’tan çok uyanık bir insan da direkt olaya müdahale etti, şikâyet edenin kendisi olduğunu söylemesine rağmen zengin ve aşırı gösterişli bir adama bulaşmaktansa genç bir kadına saldırmayı devam ettirdiler.
zıvanadan çıkmış vaziyetteler. işime giderken ankaray’dan her gün ayrı bir iş arkadaşım alıyor, çıkarken de patronum bırakıyor. köpekten değil iki ruh hastasından endişe ettiğimiz için. beş aydır böyleyiz, kadınlar beni öldürecek gibi bakıyorlar hâlâ. oyumu asla mansur yavaş’a vermeyeceğim. hem ulaşımı iyice rezil hâle getirdi hem de ittaparları başımıza çıkardı.
olay benim aileme gitse kadınlara hak ettiklerini versek suçlu biz mi olacaktık? aşıları vurulduğundan beri yaşadığım sağlık sorunlarının haddi hesabı yok. olan sadece bana oldu, herkes yaşamını inanılmaz güzel bir biçimde sürdürüyor. dev gibi köpeğiyle beştepe’de racon kesmeye devam ediyor iki ruh hastası.
aradık ilgilileri geldiler ve olayın tek mağduru ben olmama rağmen şikâyet gibi bir niyetim de yoktu. yasal prosedürlere uygun hareket etmek isteyen patronum ve ben, sokak köpeğini besleyen iki kadın tarafından çalıştığımız plazanın önünde ağza dahi alınmayacak hakaretlere maruz kaldık.
sadece görevlilerin sorularına yanıt verirken, hiçbir kimseyi kışkırtmıyor iken yanıma gelip bağıra çağıra “keşke daha iyi ısırsaydı da geberip gitseydin, ölürsün inşallah.” diyen iki adet canavara karşı yaşam savaşı verdim resmen. patronum allah’tan çok uyanık bir insan da direkt olaya müdahale etti, şikâyet edenin kendisi olduğunu söylemesine rağmen zengin ve aşırı gösterişli bir adama bulaşmaktansa genç bir kadına saldırmayı devam ettirdiler.
zıvanadan çıkmış vaziyetteler. işime giderken ankaray’dan her gün ayrı bir iş arkadaşım alıyor, çıkarken de patronum bırakıyor. köpekten değil iki ruh hastasından endişe ettiğimiz için. beş aydır böyleyiz, kadınlar beni öldürecek gibi bakıyorlar hâlâ. oyumu asla mansur yavaş’a vermeyeceğim. hem ulaşımı iyice rezil hâle getirdi hem de ittaparları başımıza çıkardı.
olay benim aileme gitse kadınlara hak ettiklerini versek suçlu biz mi olacaktık? aşıları vurulduğundan beri yaşadığım sağlık sorunlarının haddi hesabı yok. olan sadece bana oldu, herkes yaşamını inanılmaz güzel bir biçimde sürdürüyor. dev gibi köpeğiyle beştepe’de racon kesmeye devam ediyor iki ruh hastası.
--- spoiler ---
misafirler... danimarka'dan...
iki takım...
biri kopenag, diğeri nordsjelland...
ev sahibi... türk takımları...
iki takım...
biri galatasaray, diğeri fenerbahçe...
galatasaray'ın rakibi kophenag maçtan sonra "bok çukuru" benzetmesi ile ayrıldı istanbul'dan...
fenerbahçe'nin rakibi nordsjelland ise "fenerbahçe'den öğreneceğimiz çok şey var" diyerek...
işte fenerbahçe farkı...
tartışmasız
--- spoiler ---
elin götü boklu kalecisi bize laf attı diye yine fenerbahçe büyük olmuş. öyle bir büyüklük ki bu her an her yerden fışkırabilir. en alakasız yerden fenerbahçe büyüklüğünü keşfedebilirsin.
yani ölçütümüz bu ayarda şeyler ise galatasaray'ın fenerbahçe'den önde sayılabileceği 1000 tane konu bulup çıkartır listelerim burada. arkadaş da bunlardan en yakın zamanda yaşanmış olanını seçip kendi kulübünü "farklı" kılmak istemiş.
işte gerçek bir başarı olmadığında büyük sayılabilmek adına sığındığınız sebepler de bu kadar aciz oluyor.
misafirler... danimarka'dan...
iki takım...
biri kopenag, diğeri nordsjelland...
ev sahibi... türk takımları...
iki takım...
biri galatasaray, diğeri fenerbahçe...
galatasaray'ın rakibi kophenag maçtan sonra "bok çukuru" benzetmesi ile ayrıldı istanbul'dan...
fenerbahçe'nin rakibi nordsjelland ise "fenerbahçe'den öğreneceğimiz çok şey var" diyerek...
işte fenerbahçe farkı...
tartışmasız
--- spoiler ---
elin götü boklu kalecisi bize laf attı diye yine fenerbahçe büyük olmuş. öyle bir büyüklük ki bu her an her yerden fışkırabilir. en alakasız yerden fenerbahçe büyüklüğünü keşfedebilirsin.
yani ölçütümüz bu ayarda şeyler ise galatasaray'ın fenerbahçe'den önde sayılabileceği 1000 tane konu bulup çıkartır listelerim burada. arkadaş da bunlardan en yakın zamanda yaşanmış olanını seçip kendi kulübünü "farklı" kılmak istemiş.
işte gerçek bir başarı olmadığında büyük sayılabilmek adına sığındığınız sebepler de bu kadar aciz oluyor.
böyle dalyarakların modern dünyada yeri yok. söylediklerini ciddiye alıp adam yerine koymaya da gerek yok. sikip geçeceksin!
ben türküm. kürtlerle böyle dertlerim olmadı, olmaz da.
karşıma çıkan kürt kökenli orospu çocukları ile türk kökenli orospu çocuklarının sayıları arasında anlamlı bir farklılık göremiyorum. iki taraf da aynı! aynı dercede iyiyiz, aynı derecede kötüyüz! dost arkadaş seçerken, insaniyet ve davranış tarzı yerine etnik köken değerlendirmek salaklıktır. ırkçılıktır diyeceğim ama herifler ırkçılık lafını övünülecek bir şey olarak anlayacak kadar mallar!
bugünlerde ülkenin vatandaşları arasında karışıklık ve çatışma yaratmak için sürekli sistematik bir saldırı var. atatürk'e olan saldırılar, buradaki gibi türk kürt hizipleşmesinin kaşınması, "arap yazar" dedikleri sikik herifin beyanları falan epeyce kaşıyorlar.
kendimize mukayet olalım, gaza gelmeyelim derim.
ben türküm. kürtlerle böyle dertlerim olmadı, olmaz da.
karşıma çıkan kürt kökenli orospu çocukları ile türk kökenli orospu çocuklarının sayıları arasında anlamlı bir farklılık göremiyorum. iki taraf da aynı! aynı dercede iyiyiz, aynı derecede kötüyüz! dost arkadaş seçerken, insaniyet ve davranış tarzı yerine etnik köken değerlendirmek salaklıktır. ırkçılıktır diyeceğim ama herifler ırkçılık lafını övünülecek bir şey olarak anlayacak kadar mallar!
bugünlerde ülkenin vatandaşları arasında karışıklık ve çatışma yaratmak için sürekli sistematik bir saldırı var. atatürk'e olan saldırılar, buradaki gibi türk kürt hizipleşmesinin kaşınması, "arap yazar" dedikleri sikik herifin beyanları falan epeyce kaşıyorlar.
kendimize mukayet olalım, gaza gelmeyelim derim.
ateist evrim satmaz ama yobaz din satar karşim. evrimci ateist diye bir şey olmaz. evrim kendi kendine bir olgu olarak var ve olacak da, ister kabul et, ister etme. ayrıca evrime inanılmaz. evrim bilinir.
alkol içmek diye bir tabiri dile zorlaya zorlaya yerleştirdiler. alkol içmek nedir allasen? içki içmek denir orada. bizim memleketin insanı içki içer, domuz yemez. kültürel olarak yüzlerce yıldır müslüman olduğumuz halde içki içmeye devam etmişiz, domuz ise mutfağımızda yer bulmamış. bu tarz alışkanlıklar sadece dinle şekillenmez.
var sistemi olmasa bu pozisyonu ayırt etmek gerçekten çok zor. ama var sistemi olan bir yerde bu pozisyona penaltı verilmesi çok komik. jesus sevdiğimiz bir abi değildi ama bu ligin sportif bir değeri olmadığını söylerken kesinlikle haklıydı.
ben tam uykuya daldım kavga sesi duydum. yarı uyanık dinledim ancak sonra siktir edip uyudum. rüyamda da geçenlerde meraktan hanımın liseli eteğini denediğim anı gördüm.
amk aptalı hala gelmiş olayı buraya çekiyor olum olay irlanda'da geçiyor alooooo neden hala gelip türklere mal etmeye çalışıyorsun aptal mısın sen ? salak herife bak ırkçılığı yapan irlandalı maruz kalan siyahi herif gelmiş ne yazmış allah'ım sen sabır ver bütün salak npcleri bu memlekete mi yolladın ya.
inci sözlük bile daha elit bir ortamdı.
sığınmacıları ile birlikte, 100 milyon nüfusu olmuş olan bu kadim ve bahtsız ülkeye, eğer en az 20 milyon tane ayfon 15 gelir ve stoklar biterse, o zaman dersin ki, "ülkede kriz yoktur".
sadece yalova'da, gelen stokları anında bitirebilecek sayıda, oturma, çalışma izni veya vatandaşlık almış, ıraklı, iranlı, ummanlı, bahreynli, birleşik emirlikli, suudi v.s. arap kökenli var.
bunların tamamı ülkelerinde dolar kazanip, burada tl harcıyor.
onlar için bu telefonlar sadece 1600- 2000 birim.
ülkesinden 8000 dolar kira geliri olup, burada daire ve vatandaşlık almış, yaz kış burada yaşayan arap var.
sadece yalova'da, gelen stokları anında bitirebilecek sayıda, oturma, çalışma izni veya vatandaşlık almış, ıraklı, iranlı, ummanlı, bahreynli, birleşik emirlikli, suudi v.s. arap kökenli var.
bunların tamamı ülkelerinde dolar kazanip, burada tl harcıyor.
onlar için bu telefonlar sadece 1600- 2000 birim.
ülkesinden 8000 dolar kira geliri olup, burada daire ve vatandaşlık almış, yaz kış burada yaşayan arap var.
bazıları gerizekalı mı yoksa kasti mi yapıyorlar cidden bilmiyorum.
şu enflasyonda araç piyasası 2-3 aydır aynı hatta çoğunda az da olsa düşüş var. gelmiş düşüş yok diyor. ulan fiyatın aynı kalması bile düşüş sayılır işte bunun neyine itiraz ediyorsun.
bir diğer gerizekalı tayfa da fiyatların yükselmesi için dua edenler. 3-5 kuruş para kazanacağım diye ülkenin geleceğini karartanlar, insanların fakirleşmesi için çabalayanlar. onlara gerizekalı demek mi daha doğru olur vatan haini demek mi emin değilim.
şu enflasyonda araç piyasası 2-3 aydır aynı hatta çoğunda az da olsa düşüş var. gelmiş düşüş yok diyor. ulan fiyatın aynı kalması bile düşüş sayılır işte bunun neyine itiraz ediyorsun.
bir diğer gerizekalı tayfa da fiyatların yükselmesi için dua edenler. 3-5 kuruş para kazanacağım diye ülkenin geleceğini karartanlar, insanların fakirleşmesi için çabalayanlar. onlara gerizekalı demek mi daha doğru olur vatan haini demek mi emin değilim.
o kadar parayı sana versek muhabbeti cidden çok sıktı. evet abi o kadar parayı bana versen ben de aynı rezillikleri yaparım çünkü evimin kirasını zor ödüyorum. ama 5 tane ballon dor'um ve ölünceye kadar bitiremeyeceğim kadar param olsaydı çok daha gururlu davranırdım. messiye ronaldodan daha büyük paralar teklif ettiler ama adam zaten benim param var kardeşim ne işim var arap çöllerinde deyip miami'ye gitti. torununun torunu da ferrariye binsin diye milyonlarca hayranına küfür eder gibi şu kepazelikleri yaparsan eleştirilirsin.
35 mden frikik atılacak gidip topun orada bekliyor. olm sen 5 cm yanındaki adama pas veremiyorsun sana o topu kullandırırlar mı? aklın alıyor mu bunu?
abicim nursemanin mihrimaha hediye ettiği son hat'ta sorun yok mu ya? bi ben mi sorun ettim bunu. farklı yerlere çekilebileceği dusunulmedi mi hiç?
görsel
görsel
yarrak var her topa çıkıyorsun yarrak.
ulan zaten iki tane gol yedirme şeklin var. biri uzaklaştıramadığın toplar, diğeri de çaprazda top anasının amındayken kaleni terk etmen. yıllardır böyle bu...
yapma ulan işte bu iki şeyi. 40 yaşına geldin ulan, öğrenmeye mi karşısın nesin amk?
ulan zaten iki tane gol yedirme şeklin var. biri uzaklaştıramadığın toplar, diğeri de çaprazda top anasının amındayken kaleni terk etmen. yıllardır böyle bu...
yapma ulan işte bu iki şeyi. 40 yaşına geldin ulan, öğrenmeye mi karşısın nesin amk?
(bkz: boş yapma)
savaş türkün düğünüdür falan diyen arap kirmalarının ortalarda gorünmediği başlık.
yani ömrü savaş meydanlarında geçmiş mareşal gazi mustafa kemal atatürk, yurt müdafası olmadığı müddetçe savas cinayettir demişti, kendisi kantinde cavuş olan, oğulları bedelli ve çürükle arkerlikten kaçan arapçının destekçileri ise ortamlarda siksok konuşup, götlerinin üzerinde sağı solu feth edip duruyorlar
bak amk yerinde gencecik insanlar birbirlerinden aman dileyerek, yalvararak, parçalanarak ölüp gidiyorlar, kaynaklardan payıni alan ruhban+ siyasiler dünyanın en lüks nimetlerinden en iyi sartlarda, saraylarda faydalanirken, bu ruhban+siyasi sınıfın çocukları dünyanın en guzel koylarında 50 kusur metrelik yatlarında partilerken, bu garibanlar birbirinden medet umarak, can çekişerek, camura karışıp gidiyorlar
yani ömrü savaş meydanlarında geçmiş mareşal gazi mustafa kemal atatürk, yurt müdafası olmadığı müddetçe savas cinayettir demişti, kendisi kantinde cavuş olan, oğulları bedelli ve çürükle arkerlikten kaçan arapçının destekçileri ise ortamlarda siksok konuşup, götlerinin üzerinde sağı solu feth edip duruyorlar
bak amk yerinde gencecik insanlar birbirlerinden aman dileyerek, yalvararak, parçalanarak ölüp gidiyorlar, kaynaklardan payıni alan ruhban+ siyasiler dünyanın en lüks nimetlerinden en iyi sartlarda, saraylarda faydalanirken, bu ruhban+siyasi sınıfın çocukları dünyanın en guzel koylarında 50 kusur metrelik yatlarında partilerken, bu garibanlar birbirinden medet umarak, can çekişerek, camura karışıp gidiyorlar
ben o kadar ağlasam sümüğüm akar.
terbiyesizliğe maruz kalan kadındır. kim olduğu umrumda bile değil ama korku müziği koyup insanları paylaşmak doğru değil.
edit:maruz.
teşekkür:hal slocumb and ge ji kai.
edit:maruz.
teşekkür:hal slocumb and ge ji kai.
sikerim bu işi. aksam saatlerinde bu başlığa denk geldim. sonra gözüme havlupan carpti. acaba havlupani değişsem mi diye içimden geçirdim. şimdi biraz önce bana havlupan reklami çıktı
sokarim algida secicilige hayatımda bir kere bile netten havlupan araştırmış adam değilim. hayatımda kimseyle havlupan kelimesini konuşmadım. takılı havlupan daha yeniydi değişim zamanı da gelmedi. var bir bokluk ama
sokarim algida secicilige hayatımda bir kere bile netten havlupan araştırmış adam değilim. hayatımda kimseyle havlupan kelimesini konuşmadım. takılı havlupan daha yeniydi değişim zamanı da gelmedi. var bir bokluk ama
yeni tanıştığım bir kızın evinde girdiğim tuvalet çok rezildi. b.k doluydu amk. lan insan misafir gelecek diye utanir da temizler. ıyyyy mikrop. bide o evde yemek, yemek zorunda kaldim. hasta oldum a. biti , candida bulaşmış. a. paparasi mi yedirdi bize a. suyu mu içirdi bilmiyorum artık. hatırladıkça kusasım geliyor
mutlu insan kaynıyor da ateisti eksik amına koyim. ülkede kimse mutlu değil, bi kendine gel.
az önce birini gömdüm ancak son 3 yıl içerisinde bence bunun da tadı değişti. neyi değişti de tadı bu kadar baymaya başladı bilmiyorum. belki de ben değişmişimdir... görsel
ilkokul numaram 31, ortaokul 69. istesem de unutamam. söyleyin şimdi, bu benim suçum mu?
çöpü kim toplamış,parkı kim yapmış kimsenin umrunda olmayan ve en düşük katılımlı olacak seçimlerdir.kk koltuğundan kalkmadan son görevini yapacak.pironuz,dedeniz.pardon.13 seçim kaybetmiş diktatörünüz diyecektim.
becerebilirseniz olabildiğince hızlı bir şekilde kuyruk tarafına gitmek ya da hep kuyruk tarafında uçmaktır. havacılık tarihi boyunca yaşanan ölümlü kazaların tamamına baktığınızda en az ölümün kuyruk tarafında olduğunu ve kuyruk tarafında yolculuk ettiği için hayatta kalan birçok yolcu olduğunu görürsünüz.
bu konularda benim gibi kafanız biraz kırıksa ve kaza raporlarını (abd'de olanları) national transportation safety board'dan okuyabilirseniz daha çok şey öğrenebilirsiniz.
kuyrukta uçun. en azından az da olsa bir şansınız olabilir.
edit: bir suserın sorusu üzerine; 15 ocak 2009'da newyork laguardia havaalanından kalkıp kısa süre sonra kuş sürüsünün çarpması sonucu iki motorunu birden kaybeden ve hudson nehrine inmeyi başarmış meşhur cactus 1549 olarak bilinen us airways'e ait airbus a320 - 214'ün kaza raporu: https://www.ntsb.gov/…ntreports/reports/aar1003.pdf
filmi de var (sully - miracle of the hudson): https://www.youtube.com/watch?v=pohp6hhsc9s
kuyrukta uçuuuunn.... 1a'da bir bok yok, 1 parmak viski veriolar.
dipnot: allah "brace for impact" anonsunu duymayı nasip etmesin tabii...
bu konularda benim gibi kafanız biraz kırıksa ve kaza raporlarını (abd'de olanları) national transportation safety board'dan okuyabilirseniz daha çok şey öğrenebilirsiniz.
kuyrukta uçun. en azından az da olsa bir şansınız olabilir.
edit: bir suserın sorusu üzerine; 15 ocak 2009'da newyork laguardia havaalanından kalkıp kısa süre sonra kuş sürüsünün çarpması sonucu iki motorunu birden kaybeden ve hudson nehrine inmeyi başarmış meşhur cactus 1549 olarak bilinen us airways'e ait airbus a320 - 214'ün kaza raporu: https://www.ntsb.gov/…ntreports/reports/aar1003.pdf
filmi de var (sully - miracle of the hudson): https://www.youtube.com/watch?v=pohp6hhsc9s
kuyrukta uçuuuunn.... 1a'da bir bok yok, 1 parmak viski veriolar.
dipnot: allah "brace for impact" anonsunu duymayı nasip etmesin tabii...
aramızda rahmi koçun hangi takımlı olduğunu bilmeyen geri zekalılar var
(bkz: #157026823) şunu biri şaapsın, canı sıkılınca bu başlığa yazıyor.
yalnızlık…
masa boş olacak ama çok kalabalık göreceksin.
yüzleşeceksin hepsiyle.
ama öyle kof değil, harbi harbi.
suçluysan onu da diyeceksin.
masa boş olacak ama çok kalabalık göreceksin.
yüzleşeceksin hepsiyle.
ama öyle kof değil, harbi harbi.
suçluysan onu da diyeceksin.
adam 18 yıl aynı kulüpte oynadı ve ülke dışına çıkmadı. o yüzden alışma sürecinin normalden uzun olması çok normal. süper ligde aktif futbolcular arasında açık ara en yetenekli oyuncudur. premier lig takip edenler bilir bunu. ha hiç alışamaz o ayrı orasını bilemem ama palace'ta oynadığı seviyeye gelirse bambaşka bir adam.
nam-ı diğer john wick türkçe öğretmenimiz.
meşhur bi anısı vardır bu hocamızın.
hoca: gurur kelimesini cümle içinde kullanın.
öğrenci: çamaşırları sobanın yanına asarsak gurur.
hoca: bu çocuğa 100 verdim. sonra gitti uçak mühendisi oldu.
edit: yoğun istek üzerine nam-ı diğer olarak değiştirildi.
meşhur bi anısı vardır bu hocamızın.
hoca: gurur kelimesini cümle içinde kullanın.
öğrenci: çamaşırları sobanın yanına asarsak gurur.
hoca: bu çocuğa 100 verdim. sonra gitti uçak mühendisi oldu.
edit: yoğun istek üzerine nam-ı diğer olarak değiştirildi.
kargo "şairin elinde"
tek bir sorunu var; "fazla top kaybetmek". bakın, top kaybetmek demiyorum. elbette kaybedecek ama özellikle bu sezon başında dozajı biraz kaçırdı. muhakkak bunu azaltması gerekiyor.
takımın en iyi birkaç oyuncusundan biri. bu sezon fazla top kaybettiği için taraftar hiç olmadığı kadar tepki gösteriyor ama aslında istatistiki olarak en iyi başlangıcını yaptı ve bence çok da iyi gidiyor.
mantıklı ve dozunda eleştiriye varım ama yuhalama, nefret kusma gibi tepkiler tek kelimeyle korkunç. taraftarın bu çocuğun kıymetini bilmesi lazım. takım berbat haldeyken takımın en iyisiydi, takım çok iyiyken de takımın en iyilerinden biri.
yürüyedursun. gözbebeğimizdir.
takımın en iyi birkaç oyuncusundan biri. bu sezon fazla top kaybettiği için taraftar hiç olmadığı kadar tepki gösteriyor ama aslında istatistiki olarak en iyi başlangıcını yaptı ve bence çok da iyi gidiyor.
mantıklı ve dozunda eleştiriye varım ama yuhalama, nefret kusma gibi tepkiler tek kelimeyle korkunç. taraftarın bu çocuğun kıymetini bilmesi lazım. takım berbat haldeyken takımın en iyisiydi, takım çok iyiyken de takımın en iyilerinden biri.
yürüyedursun. gözbebeğimizdir.
şu başlığı gördüm, hatırlayamadım ne zamandı.
sonra sigara içmeye çıktım. bir baktım nerdeyse iki gökdelen uzaklığında kocaman gerçekten kocaman kıpkırmızı bir kayan yıldız.
çok güzeldi kalbim çarptı ve mutlu oldum^^
sonra sigara içmeye çıktım. bir baktım nerdeyse iki gökdelen uzaklığında kocaman gerçekten kocaman kıpkırmızı bir kayan yıldız.
çok güzeldi kalbim çarptı ve mutlu oldum^^
yiğit derler canından ederler, cimri derler malından ederler, insanlar sizi soyamıyorsa cimri olduğunuzu iddia ederler
konyalı ramos amk seni düzenli övmeye gelicem buraya nasıl bir adamsın abi sen
kerem uçaktan korkuyormuş, avustralya'ya nasıl gitti acaba? belki hapla uyumuştur, o yol gemiyle olmaz.
***
ayaz ödül parasıyla kardeşime araba alacağım dedi.
batuhan, "tekerlekleri alır anca" diye mantıklı bir yorum yaptı.
***
ayaz ödül parasıyla kardeşime araba alacağım dedi.
batuhan, "tekerlekleri alır anca" diye mantıklı bir yorum yaptı.