Sık geçen başlıklar

galatasaray'ın sevilmeme nedenleri 1

ekşi'de gör
--- spoiler ---
misafirler... danimarka'dan...
iki takım...
biri kopenag, diğeri nordsjelland...

ev sahibi... türk takımları...
iki takım...
biri galatasaray, diğeri fenerbahçe...

galatasaray'ın rakibi kophenag maçtan sonra "bok çukuru" benzetmesi ile ayrıldı istanbul'dan...

fenerbahçe'nin rakibi nordsjelland ise "fenerbahçe'den öğreneceğimiz çok şey var" diyerek...

işte fenerbahçe farkı...

tartışmasız
--- spoiler ---

elin götü boklu kalecisi bize laf attı diye yine fenerbahçe büyük olmuş. öyle bir büyüklük ki bu her an her yerden fışkırabilir. en alakasız yerden fenerbahçe büyüklüğünü keşfedebilirsin.

yani ölçütümüz bu ayarda şeyler ise galatasaray'ın fenerbahçe'den önde sayılabileceği 1000 tane konu bulup çıkartır listelerim burada. arkadaş da bunlardan en yakın zamanda yaşanmış olanını seçip kendi kulübünü "farklı" kılmak istemiş.

işte gerçek bir başarı olmadığında büyük sayılabilmek adına sığındığınız sebepler de bu kadar aciz oluyor.