52 il gezip halktan oy isteyen rte halktan red cevabı almıştır, bu seçimde kendisi guven oyu alamamıştır, bu oy oranıyla halkın yüzde 65 inin istemedigi bir adam ülkeyi tek başına yönetemez, bu durum aklınıza gelen tüm demokratik yönetim şekillerine aykırıdır , yarın değil hemen şimdi erken seçim
Sık geçen başlıklar
31 mart 2024 yerel seçimleri 14
ekşi'de görekşi sözlük’ten ülke siyaseti okumaya kesin olarak tövbe ettirmiş seçim.
chp büyükşehirleri hatta izmir’i kaybediyordu, zafer uçuyordu kaçıyordu falan. çok ciddiyim bir sikten anlamıyorsunuz siz.
alın yüzde 1’inizi ve siktirin gidin amk ergen zaferboyları. aylardır sizi kale alıp tartışan bizde eşeklik.
chp büyükşehirleri hatta izmir’i kaybediyordu, zafer uçuyordu kaçıyordu falan. çok ciddiyim bir sikten anlamıyorsunuz siz.
alın yüzde 1’inizi ve siktirin gidin amk ergen zaferboyları. aylardır sizi kale alıp tartışan bizde eşeklik.
yeniden refahı övenler size diyorum , tabanlarından geliyorum akp’yi yemin ederim mumla ararsınız
istanbulda olan muhalifler ilçede mecliste kime verir bilmemde ibb için imamoğlu altında kesinlikle birleşmeli, çünkü karşı tarafta son ana kadar oyun bitmez, zaten tüm güçleriyle yükleniyorlar..
ayrıca 2028 diye sayıklamanın alemide yok, seçim sonrası yeni anayasa ziyaretleri başlayacağı zaten söylendi,
gücü istanbulda ankarada akp'ye verirsek ha diyecekler ben doğru yoldayım, şikayet ettiğiniz ne varsa aynen devam..
bi 50 sene daha başımızda kalsınlar istemiyorsanız tabi..
ayrıca 2028 diye sayıklamanın alemide yok, seçim sonrası yeni anayasa ziyaretleri başlayacağı zaten söylendi,
gücü istanbulda ankarada akp'ye verirsek ha diyecekler ben doğru yoldayım, şikayet ettiğiniz ne varsa aynen devam..
bi 50 sene daha başımızda kalsınlar istemiyorsanız tabi..
ufak bir hatırlatma!!
genel seçimlerde %7 ye düşmesine rağmen belediye meclisi seçiminde %10 seçim barajı uygulaması devam ediyor. yani belediye meclisi seçiminde oy verdiğiniz parti o seçim bölgesinde %10 oy alamazsa meclis üyesi çıkartamıyor.
edit: gerizekalılar bu entry de ona verin buna vermeyin mi yazıyo. gidin tip e verin zafere verin ona verin buna verin banane aw. burda sadece çoğu kişinin bilmediği kuralı hatırlattım.
genel seçimlerde %7 ye düşmesine rağmen belediye meclisi seçiminde %10 seçim barajı uygulaması devam ediyor. yani belediye meclisi seçiminde oy verdiğiniz parti o seçim bölgesinde %10 oy alamazsa meclis üyesi çıkartamıyor.
edit: gerizekalılar bu entry de ona verin buna vermeyin mi yazıyo. gidin tip e verin zafere verin ona verin buna verin banane aw. burda sadece çoğu kişinin bilmediği kuralı hatırlattım.
normalde hiç umrumda değildi ama malum parti bakanları esnaf arasına salınca kendileri kaşındı.
1 oy 1 oydur deyip oy kullanmaya gideceğim.
1 oy 1 oydur deyip oy kullanmaya gideceğim.
(bkz: haritanın sapsarı olmasını isteyen zafer partili)
heh şöyle aslanım, kimin hizmetkârı olduğunuz belli olsun.
heh şöyle aslanım, kimin hizmetkârı olduğunuz belli olsun.
oyları bölmemek için chp adaylarını destekleyecahahahahaa. sikimde olmayan seçimdir. büyük yemin ettim, kur'an-ı kerim'e el bastım. gidip oy kullanırsam beni siksinler. hayat; siyaset konuşarak zaman geçirecek ve kendini üzecek kadar uzun değil. 43 yaşımda aydınlanma yaşadım şerefsizim. siyaset kastığım, birçok insanın kalbini kırdığım günlere lanet olsun. ne kendimi ne başkasını üzerim.
tüm türkiye'nin ak parti turuncusuna boyanması dileğiyle. belki böylece şu vasıfsız muhalefetten kurtuluruz. son seçimler gösterdi ki türkiye'nin sorunu iktidar değil muhalefet.
çöpü kim toplamış,parkı kim yapmış kimsenin umrunda olmayan ve en düşük katılımlı olacak seçimlerdir.kk koltuğundan kalkmadan son görevini yapacak.pironuz,dedeniz.pardon.13 seçim kaybetmiş diktatörünüz diyecektim.