“ insan - ne ise o olmayı- reddeden tek yaratıktır.”
(bkz: albert camus)
albert camus başkanın bu tespiti instagramın birebir özetidir benim için. olduğun şeyi kabul edemiyorsan, direkt instagram üzerinden bu işe girişiyorsun.
evde kendini hürrem sultan sanıp instagramda feminist kesilenine, aldatılıp aldatılıp kocişkomm diye diye story atarak helak olanına, sevgilisinin dükkanını dağıtıp meditasyon gönderileri paylaşıp övenine kadar; türlü olduğunun birebir tersi olan “reddedişler” gördü bu gözlerim. şaşırdım, şaşırıyorum, hep de şaşıracağım…
03.05.2024 · 15. sıra
seni gidi bok
02.05.2024 00:49 ~ 00:50