yalnızlık…
masa boş olacak ama çok kalabalık göreceksin.
yüzleşeceksin hepsiyle.
ama öyle kof değil, harbi harbi.
suçluysan onu da diyeceksin.
Sık geçen başlıklar
xyzgelde 12
ekşi profili2 tane birden asistan neden diye düşündüren ilan.
terapi niyetine de grup mu yapacak acaba ?
"..güler yüzlü, her zaman şık giyinen..."
7.000tl maaşla nasıl şık giyinecek ki bu asistanlar?
ahaha okudukça gülüyorum ya.
adam seyahat engeli de olmasın , sürekli not tutacak demiş. sanırım herkesin aklına aynı sahne gelmiştir. şu
sorarlarsa "terapi notları dersiniz"
edit : gözden kaçırmışım. ahlak timsali işveren abi diyor ki bir de " hiç bir şekilde erkeklerle ilgili bir durumu, muhabbeti filan olmasın" erkek sinek bile öldürmesin hani.
hayatındaki tek erkek ben olayım bir tek ben şaapayım, maaş vereyim yani.
terapi niyetine de grup mu yapacak acaba ?
"..güler yüzlü, her zaman şık giyinen..."
7.000tl maaşla nasıl şık giyinecek ki bu asistanlar?
ahaha okudukça gülüyorum ya.
adam seyahat engeli de olmasın , sürekli not tutacak demiş. sanırım herkesin aklına aynı sahne gelmiştir. şu
sorarlarsa "terapi notları dersiniz"
edit : gözden kaçırmışım. ahlak timsali işveren abi diyor ki bir de " hiç bir şekilde erkeklerle ilgili bir durumu, muhabbeti filan olmasın" erkek sinek bile öldürmesin hani.
hayatındaki tek erkek ben olayım bir tek ben şaapayım, maaş vereyim yani.
kendi ülkesinde öldürülenlere kör, elalemin ülkesinde olanlara bütün uzuvları 4x5 çalışıyor maşallah dedirten uyarı.
daha dün 16 yaşındaki çocuk 35 kere şikayette bulunduğu halde hiç bir yaptırımda bulunulmayan sapık canavar tarafında göz göre göre öldürüldü. (bkz: kız çocuğunu kendi evinde öldüren yaratık).
şov da ne şov hem de.
adalet ülke sınırları içinde ruh mu kaybediyor da dış ülkedeki insanlar için kovalanıyor?
edit: ayrıca bu yazıyı yazanın da dil bilgisi kurallarından bihaber olduğu da çok bariz gözler önüne serilmiştir.
ha pardon gerçi, onlar sınavlarda okunmuş kalem kullanıyordu...
daha dün 16 yaşındaki çocuk 35 kere şikayette bulunduğu halde hiç bir yaptırımda bulunulmayan sapık canavar tarafında göz göre göre öldürüldü. (bkz: kız çocuğunu kendi evinde öldüren yaratık).
şov da ne şov hem de.
adalet ülke sınırları içinde ruh mu kaybediyor da dış ülkedeki insanlar için kovalanıyor?
edit: ayrıca bu yazıyı yazanın da dil bilgisi kurallarından bihaber olduğu da çok bariz gözler önüne serilmiştir.
ha pardon gerçi, onlar sınavlarda okunmuş kalem kullanıyordu...
hayvanoğluhayvanın birinin , karısından yediği trip ya da fırçanın (nasıl acı koyduysa) , acısını temizlik görevlisinden yani kendinden güçsüzden çıkarmaya çalışmadır.
edit: hayvanoğlu hayvan diyerek köpeğe ayıp etmiş olduk. "cühela ve iktidarsız yaratık" diyelim daha doğru olur.
edit: hayvanoğlu hayvan diyerek köpeğe ayıp etmiş olduk. "cühela ve iktidarsız yaratık" diyelim daha doğru olur.
(bkz: serpme köy kahvaltısı).
hayvan bile kaçıyor kadından.
bu nasıl hayvanseverlik.
hayvanlar ve çocuklar sevildiğini hissederler. bakın köpek bile olayın şov olduğunun farkında ki kameralardan ve kadından acele ile kaçıyor.
edit : ilgili sahne şovun 30. saniyesinde görülebilir.
bu nasıl hayvanseverlik.
hayvanlar ve çocuklar sevildiğini hissederler. bakın köpek bile olayın şov olduğunun farkında ki kameralardan ve kadından acele ile kaçıyor.
edit : ilgili sahne şovun 30. saniyesinde görülebilir.
(bkz: dilek özçelik)
oysa ki sadece çözüm istemişti.
para değil!
"ben dilenci değilim. insanlık konusunda bir kez daha hayal kırıklığına uğradım. görüyorum ki çaresizliği hiç tatmamışsınız hayatınızda"
oysa ki sadece çözüm istemişti.
para değil!
"ben dilenci değilim. insanlık konusunda bir kez daha hayal kırıklığına uğradım. görüyorum ki çaresizliği hiç tatmamışsınız hayatınızda"
bencil olmayi nezaketle nasil basarirsiniz?
çok seviyorum merkez. canim kendim.
omzumdan da öptüm kendimi oh miss!
omzumdan da öptüm kendimi oh miss!