Sık geçen başlıklar

sınıf geçmek için türkçeye 70 puan sınırı 1

ekşi'de gör
türkiye'nin yeni bir kurala değil kuralların uygulanmasına ihtiyacı var.

bakın, türkiye'nin en büyük dertlerinden birinin, insanların türkçeyi bilmemesi olduğunu düşünen bir insanım.

ama bu iş öyle "sınavdan 70 alman lazım" gibi basit bir yöntemle çözülecek bir şey değil. eğitim sisteminin tüm sorunlarına dokunan bir konu bu.

öğretmenlerin mutlu olmasını sağlayacaksın, öğrencilerin öğrenme hevesini tekrar tesis edeceksin, eğitim kalitesini türkiye'nin her köşesinde aşağı yukarı aynı yapacaksın, dünya müfredatına tekrar yakınsayacaksın...

iş çok. keşke 70 puan kuralıyla bir gecede düzeltilebilseydi.