Sık geçen başlıklar

iphone 15 stoklarının bittiği kriz ülkesi 2

ekşi'de gör
sığınmacıları ile birlikte, 100 milyon nüfusu olmuş olan bu kadim ve bahtsız ülkeye, eğer en az 20 milyon tane ayfon 15 gelir ve stoklar biterse, o zaman dersin ki, "ülkede kriz yoktur".
sadece yalova'da, gelen stokları anında bitirebilecek sayıda, oturma, çalışma izni veya vatandaşlık almış, ıraklı, iranlı, ummanlı, bahreynli, birleşik emirlikli, suudi v.s. arap kökenli var.
bunların tamamı ülkelerinde dolar kazanip, burada tl harcıyor.
onlar için bu telefonlar sadece 1600- 2000 birim.
ülkesinden 8000 dolar kira geliri olup, burada daire ve vatandaşlık almış, yaz kış burada yaşayan arap var.
ekonomik krizlerin, ülkelerinin zengin - yoksul arasındaki farkın açık olmasından anlaşıldığını ve böyle bir ülkedeki %1'lik zengin kesimin bile rahatlıkla herhangi bir telefonun stoklarını bitirebileceğini anlamazdan gelen,

parasızlıktan okuyamayan çocukları, temettüye düşmüş kredi tutarlarını, iflas eden şirket sayısını görmezden gelerek "millet ayfon alıyo la acayip zenginiz demek" diye yorumlayacak kadar "şey",

tabi o kadar da "şey" olması ihtimali düşük olduğu için de propaganda yapmaya çalışan bir maaşlı aktroll olması muhtemel,

bir cahilin yorumudur..