ben tutumluyum ancak çoğu kişiye göre cimri. mesela bugün bir parfümü gerçekten beğendim, ihtiyacım da vardı ama almadım. 50 ml'lik şişeye 5400 tl dedi. sanki görünmezlik iksiri satıyor pezevenk.
Sık geçen başlıklar
türk erkeklerinin çoğunun ciddi cimri olması 10
ekşi'de görben neden hayatıma kısa süreli girip çıkacak ve sadece eğlenme amacıyla bir araya geldiğimiz birine maddi olarak imkanlar sunayım ki ? mantıklı sebebi nedir bunun ?
ha mesela bazı kızlarla tanışıyorum, örnek olarak kahve içiyoruz ilk buluşmada, bir bakıyorum kalkmış gitmiş hesabı ödemiş. o kızın ondan sonra her hesabını öderim (ki ödedim de) problem değil ama böyle erkekler hesap ödemek zorunda gibisinden tavırları olanlara alman usulü teklif ediyorum ve oturmadan önce de söylüyorum bunu.
parasından da değil yani, sanki ödemek zorundaymışım gibi davranılması anlamsız.
ama bu erkeklerin bir saçmalığı. kadına ulaşmak için her şeyi yapan, gururunu ve onurunu ayakları altına alan erkekler yüzünden bugün bu halde kadın ve erkek ilişkileri.
ha mesela bazı kızlarla tanışıyorum, örnek olarak kahve içiyoruz ilk buluşmada, bir bakıyorum kalkmış gitmiş hesabı ödemiş. o kızın ondan sonra her hesabını öderim (ki ödedim de) problem değil ama böyle erkekler hesap ödemek zorunda gibisinden tavırları olanlara alman usulü teklif ediyorum ve oturmadan önce de söylüyorum bunu.
parasından da değil yani, sanki ödemek zorundaymışım gibi davranılması anlamsız.
ama bu erkeklerin bir saçmalığı. kadına ulaşmak için her şeyi yapan, gururunu ve onurunu ayakları altına alan erkekler yüzünden bugün bu halde kadın ve erkek ilişkileri.
cimri değil.
(bkz: fakir)
(bkz: fakir)
entryi okumadım. tek bir tespitim olacak.
yazar çirkin. yoksa türkiye, güzel kadınların erkekleri kullanabildikleri en iyi ülkelerden
yazar çirkin. yoksa türkiye, güzel kadınların erkekleri kullanabildikleri en iyi ülkelerden
yiğit derler canından ederler, cimri derler malından ederler, insanlar sizi soyamıyorsa cimri olduğunuzu iddia ederler
aranızda hala cimrilikle tutumluluğu ayırt edemeyen insanlar var. olmaz gençler.
cimri elindeki bol miktar malı/parayı sürekli biriktirme ve artırma çabasında olan, neredeyse hiç harcamayan demektir. tutumlu ise elindeki kısıtlı imkanları iyi değerlendiren ve savurgan olmayan anlamına gelir. yani 20k civarı maaş alıp lcw'den giyinen adam tutumludur, cimri değil. aynı şekilde 100k geliri olup meyve sebzenin bile ucuzuna kaçan cimridir, tutumlu değil.
şimdi kavramlar oturduysa tartışın bakalım. ama birbirinizin saçını çekmek yok, ona göre.
cimri elindeki bol miktar malı/parayı sürekli biriktirme ve artırma çabasında olan, neredeyse hiç harcamayan demektir. tutumlu ise elindeki kısıtlı imkanları iyi değerlendiren ve savurgan olmayan anlamına gelir. yani 20k civarı maaş alıp lcw'den giyinen adam tutumludur, cimri değil. aynı şekilde 100k geliri olup meyve sebzenin bile ucuzuna kaçan cimridir, tutumlu değil.
şimdi kavramlar oturduysa tartışın bakalım. ama birbirinizin saçını çekmek yok, ona göre.
ex husband araba sıfır diye bana vermiyordu, üzerini benim tamamladığım araba. o gün bu gündür ölçerim, cimri adamla hayat geçmez arkadaşlar. arabayı da bıraktım, boşadım. tepe tepe kullansın.
kazanıp kazanıp size mi yedireceğiz küçük kaşarlar
son zamanlarda dünya'nin basina iyice bela olan feminizm odakli kimlik siyasetinin ekmegini yiye yiye bitiremeyen pozitif ayrimcilik cengaverlerinden, covid sebebiyle dünya post apokaliptik bir ortama sarinca ilkel ic güdüler mi devreye girdi nedir, bu tarz oksimoron sacmaliklar duyulmaya basladi simdi de...
netflix izliyor diye kendini batili zanneden dogu kültürüne mensup türk kadini in a nutshell: "erkek dedigin cömert olacak, sarip sarmalayacak, kafam kadar yüzük alacak, kapiyi tutacak, hesabi ödeyecek ha bu arada sirketlere de sadece masa basi ofis isleri icin kadin kotasi koyarsaniz cok seviniriz :)"
ne güzel is be, isine gelince hipergami, gelmeyince de feminizm, women's empowerment falan filan.
netflix izliyor diye kendini batili zanneden dogu kültürüne mensup türk kadini in a nutshell: "erkek dedigin cömert olacak, sarip sarmalayacak, kafam kadar yüzük alacak, kapiyi tutacak, hesabi ödeyecek ha bu arada sirketlere de sadece masa basi ofis isleri icin kadin kotasi koyarsaniz cok seviniriz :)"
ne güzel is be, isine gelince hipergami, gelmeyince de feminizm, women's empowerment falan filan.
amına koyiyim türk erkeklerinin cimri olmasıymış siktirin gidin bi avrupa’ya falan da o çok beğendiğiniz gavurlar kasaya hesap makinesiyle gidiyorlar.
bi kere kadın çalıştırılmaz adeti var bizim burada. adam gidiyor çalışıyor ömrünü zamanını emeğini veriyor bundan daha cömertçe davranış mı olur aq?
bu arada ben de kimsenin hesabını ödemem. kadın çalıştırmama olaylarım falan da olmayacak. ama bu cömertlik türkiye’de ki aptal kadınlara zaten çok fazla.
bi kere kadın çalıştırılmaz adeti var bizim burada. adam gidiyor çalışıyor ömrünü zamanını emeğini veriyor bundan daha cömertçe davranış mı olur aq?
bu arada ben de kimsenin hesabını ödemem. kadın çalıştırmama olaylarım falan da olmayacak. ama bu cömertlik türkiye’de ki aptal kadınlara zaten çok fazla.