kargo "şairin elinde"
Sık geçen başlıklar
türkiye'de yapılmış zamanının ötesindeki parçalar 7
ekşi'de göreşkiya filminde geçen muhteşem bir şarkı vardı. zamanının fersah fersah ötesinde: karanlığın ortasında.
lan bizim filmlerde de plan sekanslı steadicam falan kullanılıyormuş dediydik. aynı zamanda türkiye’de yapılmış en iyi soundtrack.
aman aman ne havalı sahneydi, ne havalı şarkıydı o. söyleyen uğur yücel. müzik sayko, sözler böyle insanı bi deprese ediyor "hayat fani, ölüm ani, sokaklar dar, her zamanki gibi"
ayrıca ah o ortamları ne özledim. üniversitede bu ortamlarda az kafa sallamadık. şimdi yıl 2022 gerçekten karanlığın ortasındayız :(
neyse sözlerini de yazayım tam olsun;
burada
karanlığın ortasında
gölgelerin arasında
kör gecenin sabahında
sabahın kör karanlığında
beklerken gelirken
giderken susarken
söylerken ararken
bulamazken
kolay mı yaşamak
kolay mı savaşmak
kolay mı ağlamak
üstüme üstüme
koşa koşa
döke saça
basa basa
tıka basa
gözlerini aça aça
bana yavaş yavaş gelirken.
yağmurun altında
bir çıkmaz sokakta
bir ölü yatıyor
duvarın arkasında
hayat fani
ölüm ani
sokaklar dar
her zamanki gibi
kim korkutuyor beni
şehir mi?
niye korkutuyor şehir
deli mi?
kim bulamış onu pisliğe
biri mi?
nerden çıkıyor çamurlu sular
benden mi?
bu karanlık suratlar
sizin mi?
lan bizim filmlerde de plan sekanslı steadicam falan kullanılıyormuş dediydik. aynı zamanda türkiye’de yapılmış en iyi soundtrack.
aman aman ne havalı sahneydi, ne havalı şarkıydı o. söyleyen uğur yücel. müzik sayko, sözler böyle insanı bi deprese ediyor "hayat fani, ölüm ani, sokaklar dar, her zamanki gibi"
ayrıca ah o ortamları ne özledim. üniversitede bu ortamlarda az kafa sallamadık. şimdi yıl 2022 gerçekten karanlığın ortasındayız :(
neyse sözlerini de yazayım tam olsun;
burada
karanlığın ortasında
gölgelerin arasında
kör gecenin sabahında
sabahın kör karanlığında
beklerken gelirken
giderken susarken
söylerken ararken
bulamazken
kolay mı yaşamak
kolay mı savaşmak
kolay mı ağlamak
üstüme üstüme
koşa koşa
döke saça
basa basa
tıka basa
gözlerini aça aça
bana yavaş yavaş gelirken.
yağmurun altında
bir çıkmaz sokakta
bir ölü yatıyor
duvarın arkasında
hayat fani
ölüm ani
sokaklar dar
her zamanki gibi
kim korkutuyor beni
şehir mi?
niye korkutuyor şehir
deli mi?
kim bulamış onu pisliğe
biri mi?
nerden çıkıyor çamurlu sular
benden mi?
bu karanlık suratlar
sizin mi?
barış manço-trip fairground
woodstock'ta çalsalar, groupie ler sıraya girerdi.
https://youtu.be/zzemi4tz_gu
woodstock'ta çalsalar, groupie ler sıraya girerdi.
https://youtu.be/zzemi4tz_gu
nur yoldaş sultan i yegah
tüm zamanların ötesinde bir şey bu
tüm zamanların ötesinde bir şey bu
zamanaın ötesinde kelimesini anlayamamış bir çok yazar entry girmiş ...
sorunun cevabı çok ama en net olanı barış manço- dönence
sorunun cevabı çok ama en net olanı barış manço- dönence
(bkz: neyim var ki)
allah bu millete yeniden türkçe rapin istiklal marşı'nı yazdirmasin
(bkz: dönence)
(bkz: ölürüm sana)
allah bu millete yeniden türkçe rapin istiklal marşı'nı yazdirmasin
(bkz: dönence)
(bkz: ölürüm sana)