bebeklere bir şey diyemiyorum çünkü tek yapabildikleri gülmek ve ağlamak olduğu için uçakta avazı çıktığı kadar ağlaması çok normal. denk gelince üzüyor ama yapacak bir şey yok. ama 3-5 yaşına gelmiş artık laftan anlayan bir çocuk koltuk tekmeliyor avazı çıktığı kadar bağırıyor koltuk arasından uzanıp saçımı falan çekiyor ve anne babası ah çocuk işte canım gibi salak tepkiler veriyorsa o çocuğu elimin tersiyle koltuğuna yapıştırmak hakkım olmalı. o çocuk olduğu için öyle yapmıyor anne baba olarak siz vasıfsız olduğunuz için öyle yapıyor. gelip şımarta şımarta büyüttüğünüz çocuklarınızı burda savunmaya kalkmayın eğer zaptedemiyorsanız bizden uzak tutun. şımarıklıklarına tahammül etmek zorunda olan biz değiliz.
Sık geçen başlıklar
Debe Arşivi
tabii ki. önce elinde şantaj yapmaya yarayacak bir seks kasedi sonra da cumhuriyetin ve atatürkçülüğün dibine bomba koymaya ant içmiş teröristsever, kansız ve yüzsüz bir dersim çetesi olması gerekiyor.
bu şartları yerine getiren başkanlığı alır. almakla kalmaz 10 defa seçimlerde rezil rüsva edilip tüm ülkenin taşşak geçtiği arsız, onursuz, yüzsüz, ezik bir leblebi kafa bile olsa ekipçe sinek boku kadar gururlu, onurlu olmadıkları için istifa etmek akıllarına bile gelmez.
zor iştir yani başkanlık etmek o partide.
cumhuriyetin ilk yıllarında istiklal mahkemelerinde yargılanıp, yağlı urganla asılacak tipler aynı cumhuriyetin kurucu partisinde cambazlık yapıyorlar. yazıklar olsun.
edit2: bak şimdi de ne demiş (bkz: 29 haziran 2023 kk'nin yeşil sol parti açıklaması)
ya hani bir laf var ya sövsen ceza siksen zina diye. işte öyle bir durum.
senin de, seni adam yerine koyup lider belleyen tayfanın da, seni eleştirenlere troll diyen partililerin de allah gani gani belasını versin.
ulan var ya böyle en sevdiklerinizle en zayıf olduğunuz anda en tarifsiz acılarla, yürek yangınlarıyla sınanın. derman dilemeye, of çekmeye mecaliniz kalmasın.
edit1: düzeltme
bu şartları yerine getiren başkanlığı alır. almakla kalmaz 10 defa seçimlerde rezil rüsva edilip tüm ülkenin taşşak geçtiği arsız, onursuz, yüzsüz, ezik bir leblebi kafa bile olsa ekipçe sinek boku kadar gururlu, onurlu olmadıkları için istifa etmek akıllarına bile gelmez.
zor iştir yani başkanlık etmek o partide.
cumhuriyetin ilk yıllarında istiklal mahkemelerinde yargılanıp, yağlı urganla asılacak tipler aynı cumhuriyetin kurucu partisinde cambazlık yapıyorlar. yazıklar olsun.
edit2: bak şimdi de ne demiş (bkz: 29 haziran 2023 kk'nin yeşil sol parti açıklaması)
ya hani bir laf var ya sövsen ceza siksen zina diye. işte öyle bir durum.
senin de, seni adam yerine koyup lider belleyen tayfanın da, seni eleştirenlere troll diyen partililerin de allah gani gani belasını versin.
ulan var ya böyle en sevdiklerinizle en zayıf olduğunuz anda en tarifsiz acılarla, yürek yangınlarıyla sınanın. derman dilemeye, of çekmeye mecaliniz kalmasın.
edit1: düzeltme
cahil ve egitimsiz insanlar. amip gibi cogaliyorlar. artik rahatsizlik degil, direkt olarak tehlike altinda hissediyorum kendimi ve cevremi.
bu vesileyle artık şu köy güzellemelerini de bırakalım artık, köy cehalettir, dedikodudur, körlüktür. küçük yerlerde insanlara nasıl acımasızca lakaplar takıldığını hatırlayın.
sen bilmiyorsun, görmedin diye kimse bilmiyor değil. batı'da neredeyse her supermarkette kestane turşusu satılıyor. bir çoğunda kestane şekeri satılıyor. bu kadar popular olmaması talep olmaması ile ilgili.
t: muhtemelen hayatında ilk defa yurt dışına çıkan birinin herkese duyurmak için açtığı gerçeğe dayanmayan baslik.
t: muhtemelen hayatında ilk defa yurt dışına çıkan birinin herkese duyurmak için açtığı gerçeğe dayanmayan baslik.
babaannemden bahsediliyor
resmi tatil kaybolmasın da, gerisi çok önemli değil.
35 yaşına yaklasan bir erkek olarak benim kafamın artık kaldırmayacagını düşündügüm bir iliski türüdür. 23 yaşındaki kendimle bile arkadaşlık kurmazdım.
flood'u sonuna kadar inceledim imamson feshaneyi ortadoğu'nun elinden alıp medeniyet getirmiş
tam bomba yaa, sevgili amcam depremi kadınların açık giyinmesine bağlamış.
bu nesil ve bu nesilin yetiştirdikleri yok olmadıkça bizim toplumun gelişmesi mümkün değil.
bu nesil ve bu nesilin yetiştirdikleri yok olmadıkça bizim toplumun gelişmesi mümkün değil.
(bkz: meydan larousse)
not: evet hepsini okudum. evet okuduğumda ortaokula gidiyordum. evet tüm ciltlerini ekler dahil.
not: evet hepsini okudum. evet okuduğumda ortaokula gidiyordum. evet tüm ciltlerini ekler dahil.
dünyanın en gelişmiş ve en mükemmel görme yetisine sahip canlısı olan mantis karidesinin hiperspektral renk görüşü ve dairesel polarize ışıkları görebilme yetisi, optik fizik kurallarının ötesine geçerek dördüncü bir görme çeşidinin keşfini nasıl sağladığını düşünüyorum.
(bkz: mantis karidesi)
(bkz: mantis karidesi)
“erkek gelinden iyidir” diyerek ikna edilebilir.
bir adet orosbuyla bir adet orosbu çocuğu içeren eylem.
şu ikisini çadıra dolayıp denize fırlatacan bunların aldığı nefes zarar mk.
geçen burdan bir kızla konuşuyorum sen diyo çok küfürlü entari girmişin e şu anasının orta yere sıçıp bıraktığı tiplere ne deyim nasıl tarif edeyim.
ağzım bozuk olabilir özümde iyiyim la #154010721
şu ikisini çadıra dolayıp denize fırlatacan bunların aldığı nefes zarar mk.
geçen burdan bir kızla konuşuyorum sen diyo çok küfürlü entari girmişin e şu anasının orta yere sıçıp bıraktığı tiplere ne deyim nasıl tarif edeyim.
ağzım bozuk olabilir özümde iyiyim la #154010721
şükür etmeyi çoook yanlış öğretmek
seni sağından geçen bir araç var ise, ve şehirler arası yol ise. yanlış şeritte olan sensin.
hayatımda ilk kez ali koç'a üzülmeme sebep olan teknik adam.
onca paran, karizman var. ama o kadar çaresizsin ki rezil başkanlık kariyerinin son yılında çok değil, 1 sene önce kovduğun kişiyi göreve getiriyorsun.
not : fener
onca paran, karizman var. ama o kadar çaresizsin ki rezil başkanlık kariyerinin son yılında çok değil, 1 sene önce kovduğun kişiyi göreve getiriyorsun.
not : fener
bu başlığın altına bak ülkenin halini anla, 39 yaşına gelince adamlara göre hayat bitiyor bir bok yapılamıyor, bir de avrupa 'ya bak adamlar 50 60 yaşından sonra bile bir sürü spor yapıyor, neden yapılamasın gidip adam olimpiyata katılmayacak kendini savunmayı öğrenecek bunun yaşı mı olur.
aydin-izmir otoyolu.guvenli yol, guzel manzaralar ve gorece nizami suren suruculer...
allah çarpmıyor size ne oluyor ?
-turizm sektörü kesin biter. fotoğraf paylaşmak için tatile çıkan var.
-birçok çift çocuk yapma planını erteler. like için doğuran var.
-starbucks büyük zarara uğrar, şube kapatmaya kadar gidebilir iş.
-pazar kahvaltısı evde yapılır.
-psikologların ve psikiyatristlerin işi artar. eşi dostu kıskandırmak için paylaşım yapamayanların ruh sağlığı bozulur.
-ev gezmeleri artar. fotoğraf paylaşamayanlar gittiği yerleri nasıl anlatacak.
-otogarlarda yoğunluk artar. fotoğraf paylaşmak için uçağa binen var.
-birçok çift çocuk yapma planını erteler. like için doğuran var.
-starbucks büyük zarara uğrar, şube kapatmaya kadar gidebilir iş.
-pazar kahvaltısı evde yapılır.
-psikologların ve psikiyatristlerin işi artar. eşi dostu kıskandırmak için paylaşım yapamayanların ruh sağlığı bozulur.
-ev gezmeleri artar. fotoğraf paylaşamayanlar gittiği yerleri nasıl anlatacak.
-otogarlarda yoğunluk artar. fotoğraf paylaşmak için uçağa binen var.
kendimi olduğum gibi kabullenme aşamasındayım. kendimden hep daha iyisini bekleyerek kendime haksızlık ediyorum. lafta bunun farkındayım ama eyleme döktüğümde işler değişiyor...
kemal kılıçdaroğlu'nun sesi.
en iyi ihtimalle 50-55 yılını ağız tadıyla yaşayabileceğiniz şu hayatta sizin ve tüm sevdiklerinizin içinde bulunduğu sıkıntıları, çaresizlikleri, bunalımları, ümitsizlikleri sırf inadıyla 5 yıllığına daha uzatmış, nefes alan en başarısız insan. bakın bu sıradan bir başarısızlık değil, karikatür seviyesinde bir başarısızlıktan bahsediyorum. "yazan/çizen abartmış" dersiniz; ama bu gerçek.
sırf bunu korumak için "yıpranmayacak aday" sıçmığından sonra şimdi de "kişiler değil değerler" diye sikimsonik bir şey uydurdular. bu söylemin yegane amacı tabii ki imamoğlu'nu itibarsızlaştırmak.
yahu bu adam hangi değeri hakkıyla, layıkıyla temsil edebiliyor da 25 milyon seçmen 15. kez kaybetmeyi göze aldık? bu partide aynı değerleri temsil etmeye muktedir ikinci bir insan evladı yok mu?
sırf bunu korumak için "yıpranmayacak aday" sıçmığından sonra şimdi de "kişiler değil değerler" diye sikimsonik bir şey uydurdular. bu söylemin yegane amacı tabii ki imamoğlu'nu itibarsızlaştırmak.
yahu bu adam hangi değeri hakkıyla, layıkıyla temsil edebiliyor da 25 milyon seçmen 15. kez kaybetmeyi göze aldık? bu partide aynı değerleri temsil etmeye muktedir ikinci bir insan evladı yok mu?
hiç bir vasfı olmayan, üretime zerre katkısı olmayan buna rağmen piyasayı manipüle eden , emek sömürüsü yapan, meslek görülen ancak meslek olmayan bir topluluğun üyeleri. bunlar topluma zerre katkısı olmadığı halde emeği ile kazanan doktor, mühendis, öğretmen, memur, öğrenci, işçi, hukukçu gibi mesleklerin emeği ile kazandıkları para üzerinden suya sabuna dokunmadan para kazanırlar. ona rağmen doyumsuzdurlar. bu topluluktan birinin başına bir şey geldiğinde acımıyorum oh çekiyorum. en kısa sürede bu işlerin yok olması ve bu işi yapanlarin üretime katılmasıni diliyorum.
dip not: bu işleri yapanlar yazdıklarıma tepki verecekler. umrumda değil. ama eğer ki vicdanınız varsa oturup düşünün. size karşı neden tepkili insanlar. toplum gözünde neden antipatik oldunuz. dürüstçe işinizi yapin sonra gelin konuşalım. fırsatçılıkla, aldatmacalarla işinizi yapmaya devam edersiniz size olan tepki büyüyerek artacaktır.
dip not: bu işleri yapanlar yazdıklarıma tepki verecekler. umrumda değil. ama eğer ki vicdanınız varsa oturup düşünün. size karşı neden tepkili insanlar. toplum gözünde neden antipatik oldunuz. dürüstçe işinizi yapin sonra gelin konuşalım. fırsatçılıkla, aldatmacalarla işinizi yapmaya devam edersiniz size olan tepki büyüyerek artacaktır.
savaş-ganimet kavramının sanayi devrimi ile ortadan kalkması. üretime dayalı ekonomiye geçilmesi ve savaş olmadan sömürgecilik yolu ile bir ülkenin malına çökülebileceğinin fark edilmesi
hiç en sevilen olmadım.
hiç olmazsa olmaz kişi olmadım
hiç düşünülen kişi olmadım
umursanmadım
ne için yaşıyorum bilmiyorum. sevilme umudu için mi?
hiç olmazsa olmaz kişi olmadım
hiç düşünülen kişi olmadım
umursanmadım
ne için yaşıyorum bilmiyorum. sevilme umudu için mi?
benim babam 40 sene sigara içti.bunun 25 senesi marlboro kısa light.bir gün siyah balgam tükürdü diye hemen orada paketi atıp bıraktı.babam hayatımda gördüğüm en iradesi zayıf adamdır.o bile bıraktıysa herkes bırakır.asıl soru şu gerçekten istiyor musunuz?insanlar gençken bunun zararını pek görmediğinden sigarayı bırakmak konusunda isteksiz oluyor ne zaman bir hastalık başlangıcı ortaya çıkıyor işte o zaman sigarayı bırakıyorlar ama iş işten geçmiş oluyor.
besim tibuk beyin kulakları çınlasın. 90'lı yıllarda kendini yırttı ama anlatamadı kendini.
beldeler manav, lokanta, spor salonu, sosyal tesis açmasın abicim. ne oluyor biliyoruz; önce yandaşlardan bir ekip kuruluyor, kira, su ve personel gideri olmadan haksız rekabet oluşuyor. bu şekilde kâr ediyor ama o parada bir şekilde piç ediliyor.
örneğin bir daire başkanının kızının düğünü belediyelerin sosyal tesisinde neredeyse bedavaya yapılır, bir müdür kızının doğum günü pastasına para vermez, parti programlarına gidecek erzak ilgili belediyenin varsa restaurant bölümünden gider.
senin kıymetini bilemedik besim tibuk.
beldeler manav, lokanta, spor salonu, sosyal tesis açmasın abicim. ne oluyor biliyoruz; önce yandaşlardan bir ekip kuruluyor, kira, su ve personel gideri olmadan haksız rekabet oluşuyor. bu şekilde kâr ediyor ama o parada bir şekilde piç ediliyor.
örneğin bir daire başkanının kızının düğünü belediyelerin sosyal tesisinde neredeyse bedavaya yapılır, bir müdür kızının doğum günü pastasına para vermez, parti programlarına gidecek erzak ilgili belediyenin varsa restaurant bölümünden gider.
senin kıymetini bilemedik besim tibuk.
trakyalı olan
kafayı cama sıkıştırıp 2 metre sürsen arabayı,çocuk diye kıymete biner. bide kabileyi toplayıp linc ederler.
"kafam dağılsın" diyenlerin gitmesi gereken yer.
tebrikler kendisine bulunduğu partiden ayrılıp yeşil sol'un genel başkanı olabilir.
akpliler lgbt bayraklarıyla gezerdi.
araba storysine düşen kızla aynı seviyededir. bırakınız birbirlerini bulsunlar, sitorilerine kalp atıp arabada sevişerek minik arabacıklar doğurarak üresinler.
mitoloji, bölümü secme nedenim bile olabilir.
bunu kimse normalleştiremez ya. yok öğrenciyken yapmış bilmem ne. mental sağlığını çökerterek yıl boyu çalış ama bi bayram tatilinde denize girmek için git sokakta yat.
yok efendim böyle şey, bunun böyle olmasını sağlayan da suçlu, yapan da suçlu, normalleştiren de suçlu. hiçbir yetişkin bireyin bu şekilde tatil anlayışı olmamalı ya, ne biçim devirde yaşıyoruz artık
yok efendim böyle şey, bunun böyle olmasını sağlayan da suçlu, yapan da suçlu, normalleştiren de suçlu. hiçbir yetişkin bireyin bu şekilde tatil anlayışı olmamalı ya, ne biçim devirde yaşıyoruz artık
ekşide keşfettiğim sevgili çiftin birbirlerine yazdığı entryleri okumak.
tatlı ama saçma da aynı zamanda birbirlerine söyleyebilecekleri şeyleri entry olarak paylaşmışlar. aşkın sevginin de reklamı mı olurmuş?
tatlı ama saçma da aynı zamanda birbirlerine söyleyebilecekleri şeyleri entry olarak paylaşmışlar. aşkın sevginin de reklamı mı olurmuş?
içerden bildiriyorum yok öyle bir tutku , erkek erkeğe takılıyoruz be fabrikada kadınlarla sohbet edecek vaktimiz mi var iş yoğunluğundan.
ki daha önce kazanmışlığı var
bayern munih ile 5 yilligina anlasmistir.
bu sicrama, bize yasli yildizlarin pesinde kosmaktan cok, bu sekilde transferleri kovalamamiz konusunda bir ders olmali.
onu kore'de de taniyan, potansiyelini goren vardir ama avrupa'daki basalti kulupler dahi ona yatirim yapmak icin acele etmedi.
nihayetinde vitor'un ongorusu ve istegi, fenerbahce ile gorusulmesi, serbest kalma bedeli vs her seyiyle muazzam bir is yapilmis oldu. hem fenerbahce hem kendisi kazandi.
demek ki ortada bir "futbol akli" olunca, boyle transferler de olabiliyormus.
bu sicrama, bize yasli yildizlarin pesinde kosmaktan cok, bu sekilde transferleri kovalamamiz konusunda bir ders olmali.
onu kore'de de taniyan, potansiyelini goren vardir ama avrupa'daki basalti kulupler dahi ona yatirim yapmak icin acele etmedi.
nihayetinde vitor'un ongorusu ve istegi, fenerbahce ile gorusulmesi, serbest kalma bedeli vs her seyiyle muazzam bir is yapilmis oldu. hem fenerbahce hem kendisi kazandi.
demek ki ortada bir "futbol akli" olunca, boyle transferler de olabiliyormus.
fedon öldüğünde asla yaz gelmeyecek, dünya yeni bir buzul çağına girecek.
(bkz: dertlerinizi değil derdinizi)
herkes cinselliğe girmek istemiş ve girmek için çeşitli saçmalıklar yapmış arkadaşlar ciddiye almayın :)
kadinlar zenginlikten çok evi, arabasi olan, 15 gün çeşme'ye tatile götürebilecek, evde büyük maddi sorun yaşatmayacak, çocuklarin okul işlerini falan rahatlikla halledebilecek(gerekirse özel okula verebilecek) tiplere bakiyorlar pardon veriyorlar. 2023 itibariyle bu tiplerin aylik geliri min. 30 bin civari oluyor(bakin minimum diyorum) ev kira değilse fazla sıkıntı çıkmiyor. şunu unutmayin dünyadaki tüm güzel kadinlar gizli eskorttur.
haysiyet
bugün yaklaşık 2 saat gerçekleştirdiğimiz eylem. annemlerin bahçeli evinde balkonda takılıyordu, alıştı diye düşünürken bir anda ortadan kaybolduğunu fark ettik. ara tara, dışarı mı çıktı derken aklımız gitti. ev de büyük değil ha 2 oda bir şey, tüm dolaplara bakıyoruz sesleniyoruz yok dedik heralde kaçtı ki hiç kaçacak yapıda değil. meğer bizim şapşal balkondaki kanepenin arkasındaki kırık kısmından içeri girmiş orda uyuyor. biz onu bulunca da ne telaş ettiniz der gibi bakıyor. aha bu da bizim şapşiğin resmi.
görsel
görsel
arkadaşlar kadın bu, ne versen eğer büker problem çıkarır.
30 yıllık bekarım, bıyıklarımın terlemeye başladığı yaştan bu yana ev işini kendim yaparım bir gün olsun bu kadınlar kadar büyütmedim bu olayı. hepsi prenses, hepsi kadı kızı.
böylesini hemen engelleyin! modern feminizm tarafından zehirlenmiş kadınlardan korunmamın en iyi yolu budur.
hele bir de evlendikten sonra seksi ödülmüş gibi sunan tiplerden allah'ım korusun!
30 yıllık bekarım, bıyıklarımın terlemeye başladığı yaştan bu yana ev işini kendim yaparım bir gün olsun bu kadınlar kadar büyütmedim bu olayı. hepsi prenses, hepsi kadı kızı.
böylesini hemen engelleyin! modern feminizm tarafından zehirlenmiş kadınlardan korunmamın en iyi yolu budur.
hele bir de evlendikten sonra seksi ödülmüş gibi sunan tiplerden allah'ım korusun!