bunu kimse normalleştiremez ya. yok öğrenciyken yapmış bilmem ne. mental sağlığını çökerterek yıl boyu çalış ama bi bayram tatilinde denize girmek için git sokakta yat.
yok efendim böyle şey, bunun böyle olmasını sağlayan da suçlu, yapan da suçlu, normalleştiren de suçlu. hiçbir yetişkin bireyin bu şekilde tatil anlayışı olmamalı ya, ne biçim devirde yaşıyoruz artık
30.06.2023 · 39. sıra
morusundan
29.06.2023 00:07