Sık geçen başlıklar

bodrum'da sokakta yatan tatilciler 2

ekşi'de gör
bunu kimse normalleştiremez ya. yok öğrenciyken yapmış bilmem ne. mental sağlığını çökerterek yıl boyu çalış ama bi bayram tatilinde denize girmek için git sokakta yat.
yok efendim böyle şey, bunun böyle olmasını sağlayan da suçlu, yapan da suçlu, normalleştiren de suçlu. hiçbir yetişkin bireyin bu şekilde tatil anlayışı olmamalı ya, ne biçim devirde yaşıyoruz artık
tatil dediğimiz şeyin bir rahatlama, huzur bulma ortamı olması gerekmiyor muydu? kakuma mülteci kampında hayatının değişmesini bekleyen sudanlı gibi yerde yatarak tatil mi olur amk?