Sık geçen başlıklar

doktorcivanim 7

ekşi profili
bakın konunun profesyoneli değilim ama istanbulda bulunan kavşak sayısının çok olması bence en büyük trafik nedenlerinden birisi. acilen kavşaklara taralı alan uygulaması getirilmeli ve ihlal karşısında yüksek cezalqr olmalı. bakın çok rahatlayacak trafik iddialıyım
masaya servis açma adı altında bir peçete bir çatal en önce geliyorsa o kebapçı iyidir.
salata sipariş verdikten sonra yapılıyorsa o kebapçı iyidir.
ortalıkta mutfak önlüklü kim olduğunu bilmediğiniz bir kadın dolaşıyorsa o kebapçı iyidir( bu kadın genelde dükkan sahibinin karısı veya kızıdır yardıma gelmiştir, ailecek gönül verilen bir işletmedir yani)
ilramlar masaya konulurken lavaş sıcak ise o kebapçı iyidir