sayisalcilarin götünü çok kaldirmislar bu basliktan bu sonuca vardim.
Sık geçen başlıklar
allwithinmyhands 21
ekşi profilibunlarin direk meslekten atilmasi lazim. dekolteyle savci odasinda fotograf cektiren avukat, ben kendimi siktiriyorum savciya istedigim karari verdiriyorum demek istiyordur. bunlarin direk ilişigini keseceksin. bu mesleği icra eden evli, barkli namuslu insanlar var.
kadinlar zenginlikten çok evi, arabasi olan, 15 gün çeşme'ye tatile götürebilecek, evde büyük maddi sorun yaşatmayacak, çocuklarin okul işlerini falan rahatlikla halledebilecek(gerekirse özel okula verebilecek) tiplere bakiyorlar pardon veriyorlar. 2023 itibariyle bu tiplerin aylik geliri min. 30 bin civari oluyor(bakin minimum diyorum) ev kira değilse fazla sıkıntı çıkmiyor. şunu unutmayin dünyadaki tüm güzel kadinlar gizli eskorttur.
uretimi sirket yapiyor samsung'un 40 bin muhendisi var. tek basina kimse bir sey uretemez. sirketlesme, ar-ge ve hedef gerekiyor.
rennes macindaki gibi 3 gol yersen digerleri 3-3'e izin vermez. bu sene fener ancak ligi alabilir.
bunlar monarşiye karşılarmış. monarşi dedigin 10 kişilik aile senin her tarafin monarkla dolu zaten amk. sokaga ciktiginda sümük gibi kaldirimda yürürken sürüyle adam mersolarla yanindan geciyor, senin bir maaşini bir akşam yemeğine birakiyorlar, sen hala sarayda sömürgeci ariyorsun.
sharapova da cocuk doguruyor ama 5 tane grand slam'i var.
bunlar sadece cocuk doguruyor.
bunlar sadece cocuk doguruyor.
ne ustun irki. para harcamaktan baska kafasi basmayan embesil bir halk. irkcilik degil bu gercekler. abd'de dogru duzgun zenci akademisyen, tarihci, fizikci, pilot bulamazsiniz. buyuk kismi kokocu. parayi altina, gumuse, elmasa gömen tipler. calismayi da sevmez tembel insanlar olurlar. abd'nin en buyuk hatasi bunlari afrikadan getirip calistirmak oldu. şu an bunlar yuzunden abd'nin yarisinda yolda yuruyemezsiniz. tekinsiz, çürümüş sokaklarin sebebidirler.
beyazlidan beklerken siyahlidan cikmasi buyuk supriz oldu ama..
turkiyede guzel binayi rum, ermeni ve osmanli doneminde yasayan avrupali mimarlar yapti. onlar gittikten sonra binalari musluman turkler yapmaya basladi. diyeceklerim bu kadar.
iki senedir top oynamayan arda'yi getirip ilk 11'e koyan kim mustafa cengiz mi?
herkes kacirdigi gollerden bahsetmis ama o deparlari başkasi atamayacagi icin o golleri de ancak onyekuru kacirirdi. ikinci yari falcao'ya ayni topu attilar adamin dili götüne kaçti.
ben kürt değilim ama bu yazilanlari utançla okuyorum. olm bu coğrafyada kürdü şeytan ilan ederken diğerlerine bakiyor musunuz? araplar nasil insanlar, karadenizliler şu meşhur trabzon, rize, artvinli tipler, iç anadolunun müslümanlari, nişantasindaki beyaz türkler, bunlar çok mu iyi? sen kürdün evine gittin de çay, kahve ikram etmedi de, laz mi etti, anadolulu mu etti? ayiptir yahu. bulmuşsunuz garibani saydir babam saydir. evet kürt halki gelişmemiş bir halk ancak ortadoğu'nun tamami geri kalmiş. kürtten nefret edip konyaliyi, sivasliyi, çorumluyu mu seviyorsun? git bak ne hikayeler var. 15 yaşinda tecavuze ugrayip evlendirilen, kocasindan her gun dayak yiyip gözü kör olmuş, bacagi topal kalmis kadinlarla dolu anadolu. bunlarin tek farki, kürt gibi inatçi değiller, resmi ideolojiye biat ediyorlar.
lütfen faşizan söylemlerde bulunmayin. pozitif mesajlar verin. doğru analizler yapin.
lütfen faşizan söylemlerde bulunmayin. pozitif mesajlar verin. doğru analizler yapin.
sevimsiz bir cocugun dans ettigi videodur. cem yilmaz da tum ebeveynler gibi sevimsiz cocugunun aşiri şirin oldugunu zannediyor.
"parayla saadet olmaz"
tarihin en buyuk yalani. parasiz saadet nasil oluyor? hayata imrenerek bakinca daha mi mutlu oluyorsun?
tarihin en buyuk yalani. parasiz saadet nasil oluyor? hayata imrenerek bakinca daha mi mutlu oluyorsun?
adam yuzyilin tespitini yapmış daha ne olsun.
"insanların maddi yaşam koşullarını belirleyen onların bilinçleri değildir, bu maddi koşullar onların bilinçlerini belirler"
yani diyor ki, kaç parayla yaşiyorsan düşüncelerini de cebindeki paranin miktari belirliyor. ancak ne düşünürsen düşün, bu kaç para kazanacagini belirlemiyor. işci sinifiyla, burjuvazinin yaşama bakislarindaki farkliliklarin direk gelir seviyesiyle alakali oldugunu anlatiyor.
başka bir sözü ;
"cehalet ayricalikli sinifin ustaca kullandigi bir silahtir"
aristokrasinin, din, varoş ve arabesk kültürünü medya vasitasiyla desteklemesinin nedeni, toplumun cahil kaldikca kendisini işci sinifina layik gormesi durumudur. egitimsiz, dindar, cahil insan mecburen gidip kapitalist fabrikalarda çalisir. cehaletin hukum surdugu yerde bol bol işci bulursunuz. avrupa ülkeleri neden bu kadar çok göçmen aliyor? çünkü kültür seviyesi yüksek toplumdan yeterince amele cikartamiyorlar.
"insanların maddi yaşam koşullarını belirleyen onların bilinçleri değildir, bu maddi koşullar onların bilinçlerini belirler"
yani diyor ki, kaç parayla yaşiyorsan düşüncelerini de cebindeki paranin miktari belirliyor. ancak ne düşünürsen düşün, bu kaç para kazanacagini belirlemiyor. işci sinifiyla, burjuvazinin yaşama bakislarindaki farkliliklarin direk gelir seviyesiyle alakali oldugunu anlatiyor.
başka bir sözü ;
"cehalet ayricalikli sinifin ustaca kullandigi bir silahtir"
aristokrasinin, din, varoş ve arabesk kültürünü medya vasitasiyla desteklemesinin nedeni, toplumun cahil kaldikca kendisini işci sinifina layik gormesi durumudur. egitimsiz, dindar, cahil insan mecburen gidip kapitalist fabrikalarda çalisir. cehaletin hukum surdugu yerde bol bol işci bulursunuz. avrupa ülkeleri neden bu kadar çok göçmen aliyor? çünkü kültür seviyesi yüksek toplumdan yeterince amele cikartamiyorlar.
zenginlerin hepsinin üstun zekali, super girisimci ve firsatlari degerlerdiren, fakirlerin ise aptal olduklari icin fakir kaldiklarini dolayli yoldan ima eden tuzak video.
fakirlere yardimci olmaya calisiyormus gibi yapip, onlari bir aptal olduklarina inandiracak, boylelikle tum sucu kendilerinde bularak duzene itaat edecek bilince getirmeye calisan kapitalistler hazirlamislar bunu.
tabi gece altina işeyen, sokaktan simit alamayacak, tek basina markete zor giden bu eşşeklerin hepsi ustun zekali, fakirler aptal.
para ticaretten kazanilir. ticaret ise biraz şans biraz insan iliskileriyle alakalidir. zenginlerin cogu kurulu duzeni devam ettirir. bugun koç'lar cok akilli adamlar degillerdir. baba vehbi koç zengin olmuş, doğan cocuklar da çekirdekten yetistirilerek şirketin basina gecirilmistir. zenginlerin sülalesi degil sadece ilk zenginleri basarilidir. artistligini yapmak da çocuklarina kalir.
fakirlere yardimci olmaya calisiyormus gibi yapip, onlari bir aptal olduklarina inandiracak, boylelikle tum sucu kendilerinde bularak duzene itaat edecek bilince getirmeye calisan kapitalistler hazirlamislar bunu.
tabi gece altina işeyen, sokaktan simit alamayacak, tek basina markete zor giden bu eşşeklerin hepsi ustun zekali, fakirler aptal.
para ticaretten kazanilir. ticaret ise biraz şans biraz insan iliskileriyle alakalidir. zenginlerin cogu kurulu duzeni devam ettirir. bugun koç'lar cok akilli adamlar degillerdir. baba vehbi koç zengin olmuş, doğan cocuklar da çekirdekten yetistirilerek şirketin basina gecirilmistir. zenginlerin sülalesi degil sadece ilk zenginleri basarilidir. artistligini yapmak da çocuklarina kalir.
samudio topa vururken emre akbaba araya girmeye calisinca tekme ayagina geldi. hakem emre'nin ayagi kirilinca ayip olmasin diye kirmizi cikardi. maalesef haksiz karar. evet futbolda bazen adamin ayagi kirilir ama faul bile yoktur. bazen de 20 mac ceza gerekecek darbe vardir.
istanbul'un alt kultur mekanlari artik gidilecek gibi degil. biz zamaninda caravan'a giderdik, ne bodyguard ne bir sey, direk girip eglenip cikiyordun. daha sonra ordaki tayfa taksim dorock'i acti, caravan bitti. dorock da ilk zamanlarinda serbest takiliyordu. korumalar falan yoktu, kapiyi acip giriyordun. son zamanlarda kapilara guvenlikler, damsiz giremezsinler, darp olaylari.. bu mekanlar böyle degildi, artik cigrindan cikmis. bir suru yeni sube acmislar. tabi her taraf suriyeli, arap dolunca biraz da hakli olarak guvenligi sertlestirmisler.
diyecegim o ki, artik buralarda dolasmayin. 2000-2010 arasi iyi yerlerdi buralar. simdi copluk. rock/bar kulturunde bodyguard yoktur. ama istanbul da eski istanbul degil. bizim metalciler güzeldi.
diyecegim o ki, artik buralarda dolasmayin. 2000-2010 arasi iyi yerlerdi buralar. simdi copluk. rock/bar kulturunde bodyguard yoktur. ama istanbul da eski istanbul degil. bizim metalciler güzeldi.