resmi tatil kaybolmasın da, gerisi çok önemli değil.
Sık geçen başlıklar
swollenmember 46
ekşi profilikendi değerlerinizi başkalarına empoze ediyorsanız aldığınız tepki normaldir.
dini inancıma göre şunu yapıyorum bunu yapıyorum demek ayrıdır, dini inanımıza göre böyle yapmalısınız şöyle davranmalısınız bunu yapıyorsanız günahkarsınız, şunu giyiyorsanız orospusunuz vs gibi söylemlerle başkalarının sizin dini inanıcınıza göre nası yaşaması gerektiği hakkında konuşup durmak ayrıdır. ikincisinde alacağınız tepki doğal olarak sert olur.
hatta adami gotunden agaci kokunden... ehem.. sökerler.
dini inancıma göre şunu yapıyorum bunu yapıyorum demek ayrıdır, dini inanımıza göre böyle yapmalısınız şöyle davranmalısınız bunu yapıyorsanız günahkarsınız, şunu giyiyorsanız orospusunuz vs gibi söylemlerle başkalarının sizin dini inanıcınıza göre nası yaşaması gerektiği hakkında konuşup durmak ayrıdır. ikincisinde alacağınız tepki doğal olarak sert olur.
hatta adami gotunden agaci kokunden... ehem.. sökerler.
kadınların neye baktığı erkekleri hala niye ilgilendiriyor onu da anlamıyorum. kardeşim alın bi fleshlight rahatınıza bakın, siktir edin karıyı kızı artık ya. siz ilgilenmeyi bırakın, kendi hallerinde birbirileri ile takılsınlar işte toksik toksik. sen de kendi arkadaşlarınla buluş, mis gibi maçını izle, iç, sıç, gül, eğlen. nedir bu kadar bu amsalaklık gerçekten anlamıyorum.
hayalinizdeki gibi olmasi.
cunku adi ustunden ideal. idea. ide...
cunku adi ustunden ideal. idea. ide...
olmaz çünkü evlilikte asıl problem evli olmaktır.
şu zamana kadar hiç covid'e yakalanmayışımı şahsen aşırı asosyal ve işsiz olmama bağlıyorum. evde durunca bir şey olmuyor haliyle. hiç arkadaşım yok, sözlük :(
kötülük yapmanın mantığı ile aynıdır.
daha doğrusu herhangi bir eylem gerçekleştirmenin mantığı ile aynıdır.
size faydası olacağını düşündüğünüz içindir.
iyilik yapmak sizi mutlu ediyor olabilir, kötülük yapmak sizi mutlu ediyor olabilir. bebeğinize sevgi göstermeniz korumanız kollamanız sizi mutlu ediyordur (bebeği de mutlu eder, bebeğin mutlu olması sizi mutlu ediyordur, sonuçta kendiniz için yapıyorsunuz, eğer bebeğin mutluluğu sizi mutlu etmeseydi zaten umursamazdınız, sonuç itibari ile kendiniz için yapmış oluyorsunuz).
kişinin gerçekleştirdiği her eylem bencilce kişinin kendi faydası içindir. karşılıksız sevgi, karşılıksız iyilik vs gibi şeyler mevcut değildir. karşılığı "kendinizi" iyi hissettiriyor olmasıdır.
daha doğrusu herhangi bir eylem gerçekleştirmenin mantığı ile aynıdır.
size faydası olacağını düşündüğünüz içindir.
iyilik yapmak sizi mutlu ediyor olabilir, kötülük yapmak sizi mutlu ediyor olabilir. bebeğinize sevgi göstermeniz korumanız kollamanız sizi mutlu ediyordur (bebeği de mutlu eder, bebeğin mutlu olması sizi mutlu ediyordur, sonuçta kendiniz için yapıyorsunuz, eğer bebeğin mutluluğu sizi mutlu etmeseydi zaten umursamazdınız, sonuç itibari ile kendiniz için yapmış oluyorsunuz).
kişinin gerçekleştirdiği her eylem bencilce kişinin kendi faydası içindir. karşılıksız sevgi, karşılıksız iyilik vs gibi şeyler mevcut değildir. karşılığı "kendinizi" iyi hissettiriyor olmasıdır.
muhendis olup da agirlik ve yogunluk arasi farki dikkate almamak sahsima gore gariptir.
bence nötrler.
seviştikleri sürece, zeki ya da aptal olmasını umursamıyorlar.
seviştikleri sürece, zeki ya da aptal olmasını umursamıyorlar.
eksi sozlugun temel malzemesi olmak.
kadinlarin trendyol sitesinde surekli kiyafet bakmasindan ne farki oldugunu anlamayamadigim normal konudur.
büyük bloklar halinde sıçıp klozetleri tıkayabiliyorum.
putin.
bizim kızlarda erdoğan var.
bizim kızlarda erdoğan var.
hee ya, hep karadelik fotoğrafı yüzünden pampişko.
tanım: insanın tüylerini diken diken eylem.
bu muhabbetin sonrasında gülücük atıp rapor yazan doktorun da allah belasını versin (:
bu muhabbetin sonrasında gülücük atıp rapor yazan doktorun da allah belasını versin (:
kısa süre sonra iş arayanlar için network kanalına dönüşecektir.
gerçek arkadaşlardan oluşmayan her whatsapp grubu bir süre sonra iş arayanlar için network platformuna dönüşmeye mahkumdur çünkü, hayatın bir gerçeği.
gerçek arkadaşlardan oluşmayan her whatsapp grubu bir süre sonra iş arayanlar için network platformuna dönüşmeye mahkumdur çünkü, hayatın bir gerçeği.
once vatan bana olan borcunu odesin sonra dusunuruz.
ortalama bir vatandasin yapmasi gerektigi gibi egitim ogretim aldik lisans, lisansustu hatta bazilarimiz doktoraya kadar yardirdi kendimize ve ulke ekonomisine bilimine kulturune katkida bulunabilmek icin donanim kazanmak icin elimizden geleni yaptik, vergilerimizi esek gibi odedik, issiz kaldigimizda bize is bulmakla yukumlu olan devlet bize para verecegine bizim ona karsi gss prim borcumuz birikti. yoksulluk sinirinin 5492 lira oldugu ulkede asgari ucret aylik brut 2029,5 lira net 1603,12 lira hala bir de utanmadan biz mi vatana borcluyuz, dimaginizi sikeyim.
ortalama bir vatandasin yapmasi gerektigi gibi egitim ogretim aldik lisans, lisansustu hatta bazilarimiz doktoraya kadar yardirdi kendimize ve ulke ekonomisine bilimine kulturune katkida bulunabilmek icin donanim kazanmak icin elimizden geleni yaptik, vergilerimizi esek gibi odedik, issiz kaldigimizda bize is bulmakla yukumlu olan devlet bize para verecegine bizim ona karsi gss prim borcumuz birikti. yoksulluk sinirinin 5492 lira oldugu ulkede asgari ucret aylik brut 2029,5 lira net 1603,12 lira hala bir de utanmadan biz mi vatana borcluyuz, dimaginizi sikeyim.
doktorluk bir meslek degil akademik unvan oldugu icin katilmadigim gorustur. hekimliktir o.
cok uluslu sirketlerin sosyal sorumluluk projeleridir.
sanayiye tornacı çırağı olarak gir.