1.5 milyona alınacak en iyi araba seçeneğine kia falan yazılıyor biz bu hale nasıl geldik ya?
Sık geçen başlıklar
sweetzero 4
ekşi profilibütün emekliler bağırıyor size bir daha oy yok diye.yerel seçimden önce reis bayram ikramiyenizi üç bin tl yapar sonra hepiniz paşa paşa gidip gene oyunuzu verirsiniz.üç ay önce gördük bunun doğru olduğunu.türk halkı şunu anladığı gün gelişecek.insan omurgası sayesinde dik duran bir canlıdır.
benim babam 40 sene sigara içti.bunun 25 senesi marlboro kısa light.bir gün siyah balgam tükürdü diye hemen orada paketi atıp bıraktı.babam hayatımda gördüğüm en iradesi zayıf adamdır.o bile bıraktıysa herkes bırakır.asıl soru şu gerçekten istiyor musunuz?insanlar gençken bunun zararını pek görmediğinden sigarayı bırakmak konusunda isteksiz oluyor ne zaman bir hastalık başlangıcı ortaya çıkıyor işte o zaman sigarayı bırakıyorlar ama iş işten geçmiş oluyor.
insan etinden daha değerli yemin ediyorum.