eyyy eksi sozlugun herbokolog ana babalari!soruyorum sizlere... vicdanlariniza... avrupalı çocukları neden sizin paşa/prensesleriniz kadar ses çıkartmıyor acaba? turkiye'de bu yazdığınız argümanlar tutar, ama avrupa'daki birilerine bunları yutturamazsınız. neden herkes sizin ilgilenmediğiniz çocuğunuz sebebiyle baş ağrısı cekmek zorunda? avrupalıların çoğu kaç saat olursa olsun yolculuk boyunca o çocuğu mutlaka meşgul eder, birlikte oyun oynar resim çizer, tatlı tatlı konuşur çocuk sıkılmasın diye...
ya siz?
01.07.2023 · 29. sıra
smyrnaninbabasi
30.06.2023 00:40