varlar, var olmaya da devam edecekler, siz görmeseniz bile, görmek istemeseniz bile, denk gelmiyor olsanız bile bu gibi kadınlar varlar. üstelik sevmiyor oldukları için değil tam tersine seviyor oldukları için sevdiği adama saygı duyduğu için, ona değer veriyor olduğu için, olgun bir kadın olduğu için bunları yapıyordur. üstelik tüm bunların sonunda "bana değer vermediler" diye ağlamak yerine o ilişkide ortaya koyması gerekenleri ortaya koyup baktı ki olmuyor, aptal yerine konuluyor çirkeflik yapmadan edebi ile de çekilmeyi bilen kadındır. çünkü gerçek sevgi bunu gerektirir.
aptal bir kadın değildir, her şeyi kabul eden, susan bir kadın da değildir ama bir sürü hazineyi içinde barındıran bir kadındır. karşındaki kişinin de insan olduğunu bilir ve onu seviyorsa hayatını elinden ne kadarı geliyorsa kolaylaştırmaya çalışır. ama çoğu insan bu gibi bir sevgiyle sevilmenin tadını bile bilmeden bu dünyadan göçüp gidecektir, sahip olup kaybedenler ise ömrü boyunca bunu yeniden bulmaya çalışacaktır.
edit: bu şekilde davranan bir kadın bunları yaptığı için bir erkek tarafından değersiz, cepte görülüyorsa o kadın zaten bu gibi bir adamdan kurtulmuş olduğu için çok şanslı bir kadındır. zaten bunu bildiği için, kendine güvenen bir kadın olduğu için kendi yolunda asilce yürümeye de devam edecektir. ortaya iyi şeyler koymuş olduğunuz zaman kaydeden asla siz olmazsanız. siz o boşluğu eninde sonunda doldurursunuz zaten...
fulistug
28.04.2024 00:27 ~ 01:17